از آخرین به‌روزرسانی بررسی‌های محصول Google راضی نیستید؟ به گوگل اجازه دهید از آن مطلع شود.


آخرین به‌روزرسانی بررسی‌های محصول Google، به‌روزرسانی بررسی‌های محصول Google در جولای 2022، یک به‌روزرسانی جالب بود. بر اساس بازخورد سئو و وب‌مستر، احساس می‌شود که از نظر کیفیت نسبت به به‌روزرسانی‌های بررسی‌های قبلی محصول، به نقطه مطلوبی نرسیده است. اگر نمونه‌هایی دارید که نشان می‌دهد گوگل کجا و چگونه اشتباه کرده است، می‌توانید آن را به گوگل اطلاع دهید.

جان مولر از گوگل گفت توییتر در آخر هفته “ما مرتباً به‌روزرسانی‌هایی را برای جستجو انجام می‌دهیم و به شدت برای بهبود کیفیت نتایج تلاش می‌کنیم.” او اضافه کرد «اما خوب است که سایت‌ها را هم بررسی کنیم» بنابراین از مدیر وب‌سایت خواست جزئیات بیشتری را در انجمن های گوگل و لینک تاپیک را برای او ارسال کنید.

بنابراین او چنین کرد – اما اگر نمونه هایی دارید، فکر می کنم شما نیز باید همین کار را انجام دهید. Google به طور بالقوه می‌تواند از این بازخورد و ویژگی‌های خاص برای بهبود به‌روزرسانی بررسی‌های محصول در آینده استفاده کند.

در اینجا آن توییت ها وجود دارد، بنابراین شما زمینه را مشاهده می کنید:

برای یادآوری، به‌روزرسانی پیش‌نمایش‌های محصول جولای از 27 جولای آغاز شد و در 2 آگوست به پایان رسید. سایت هایی که ارسال می کنید، باید مختص این به روز رسانی باشند. این به‌روزرسانی بررسی‌های محصول ژوئیه 2022، چهارمین به‌روزرسانی بررسی‌های محصول بود، سه نسخه قبلی به‌روزرسانی بررسی‌های محصول آوریل 2021، به‌روزرسانی بررسی‌های محصول دسامبر 2021 و به‌روزرسانی بررسی‌های محصول مارس 2022 بود.

بررسی‌های محصول Google اطلاعات سریع را به‌روزرسانی می‌کند

در اینجا مهمترین چیزهایی که در حال حاضر به صورت کوتاه می دانیم آورده شده است:

  • نام: به‌روزرسانی بررسی‌های محصول ژوئیه ۲۰۲۲ Google
  • راه اندازی شد: 27 ژوئیه 2022 حدود ساعت 1:30 بعد از ظهر به وقت شرقی
  • تمام شده: 2 آگوست 2022
  • اهداف: به محتوای بررسی محصول نگاه می کند
  • پنالتی: این یک جریمه نیست، بلکه به «تحلیل روشنگر و تحقیق اصیل» کمک می‌کند.
  • به روز رسانی اصلی نیست: بسیاری می خواهند بگویند این یک به روز رسانی اصلی است، اینطور نیست.
  • زبان انگلیسی اما گسترش خواهد یافت: در حال حاضر این فقط به محتوای انگلیسی زبان نگاه می کند، اما احتمالاً به زبان های دیگر گسترش خواهد یافت، این یک راه اندازی جهانی است. من تعجب می کنم که هنوز فقط انگلیسی است اما همانطور که در زیر مستند کردیم همینطور است.
  • تأثیر: گوگل به من نمی‌گوید چند درصد از جستجوها یا جستجوها تحت تأثیر این به‌روزرسانی قرار گرفته‌اند.
  • کشف کردنGoogle قبلاً گفته بود: این به‌روزرسانی می‌تواند بر عملکرد شما در Google Discover تأثیر بگذارد.
  • بازیابی: اگر از این موضوع ضربه خوردید، باید به محتوای خود نگاه کنید و ببینید که آیا می توانید با توصیه های گوگل در زیر بهتر عمل کنید.
  • تازه می کند: Google به‌روزرسانی‌های دوره‌ای را برای این الگوریتم انجام می‌دهد، اما ممکن است در آینده این به‌روزرسانی‌ها را ارسال نکند. این ممکن است اولین رفرشی باشد که گوگل انجام داده است، این اولین رفرشی است که گوگل در مورد آن اطلاع رسانی کرده است.

بحث انجمن در توییتر.





منبع