از طریق کارت آنلاین به صورت رایگان در کنفرانس ها شرکت کنید


این BrightonSEO یکی از رویدادهای شاخص جستجوی بازاریابی در صحنه بین المللی است. با کنفرانس‌های سطح بالا که منحصراً به زبان انگلیسی ارائه می‌شوند، این رویداد از طریق پخش مستقیم کنفرانس‌ها به صورت رایگان برای همه در سطح بین‌المللی قابل دسترسی است. در اینجا چیزی است که باید در مورد BrightonSEO که در اکتبر 2022 برگزار می شود بدانید.

BrightonSEO چیست؟

BrightonSEO
BrightonSEO 2022

این BrightonSEO دو روز کنفرانس SEO و Search Marketing است برای تماشای رایگان در هر کجای دنیا که هستید، به علاوه یک روز سخنرانی اضافی.

هدف از این رویداد کمک به بازاریابان جستجو برای ملاقات، یادگیری و انجام کار خود کمی بهتر از طریق به اشتراک گذاری موارد مشخص، گفتگوهای الهام بخش و کنفرانس های عملی است.

BrightonSEO چه زمانی است؟

این رویداد در تاریخ برگزار خواهد شد 20 و 21 اکتبر 2022 به علاوه 19 اکتبر (برای “مذاکرات جانبی”).

برنامه برای نسخه اکتبر 2022 چیست؟

اینجا یک است مروری بر موضوعات مختلفی که در BrightonSEO 2022 مورد بحث قرار خواهند گرفت :

  • چگونه راه اندازی مرکز رسانه ای خود می تواند به تقویت روابط عمومی دیجیتال شما کمک کند
  • با داده های شخص اول، سودهای ROI و PPC/SEO را باز کنید
  • چرا GA4 به این معنی است که باید BigQuery را بپذیرید؟
  • چگونه می توان بدشکلی بهره وری را در فضای دیجیتال مدیریت کرد؟
  • چرا رهبری فکری باید بخشی از استراتژی لینکدین شما باشد؟
  • GA4 – از مهاجرت به اندازه گیری: کلید موفقیت
  • استفاده از یادگیری ماشینی برای شکستن سیلوهای تحقیقاتی
  • برنامه های بازاریابی اجتماعی پولی ایجاد کنید تا سفرهای مشتری شما را منعکس کند
  • مهاجرت از wise.com به سمت سرور GA4
  • تغییر رفتار رانندگی از طریق ویدیوی احساسی
  • نتایج خود را با هماهنگی جستجوهای ارگانیک و پولی افزایش دهید
  • زمان آن فرا رسیده است که داده ها را تقویت کنیم و در روابط عمومی دیجیتال برتر باشیم
  • بهبود اجتماعی پولی با Google Sheets
  • مقاصد و اهداف: پرس و جوهای جستجوی مشتریان خود را تجسم و درک کنید
  • تقلب جستجوی پولی: چه اشکالی دارد؟
  • ایجاد حس اندازه گیری در روابط عمومی دیجیتال
  • GA4 برای بازاریابان موتورهای جستجوی پولی
  • چگونه از یادگیری ماشینی در بازاریابی اجتماعی پولی استفاده کنیم
  • تاثیر رویدادهای جهان را بر رفتار جستجوی کاربر درک کنید
  • با MSAN تعاملات مصرف کننده معنی دار در مقیاس ایجاد کنید
  • چگونه ژنرال Z را با روابط عمومی خشنود کنیم
  • چگونه یک متخصص ایده آل برای کمپین های روابط عمومی دیجیتال پیدا کنیم؟
  • چگونه به اتوماسیون جستجوی پولی نزدیک نشویم
  • آیا تبلیغات اجتماعی می تواند به سئو کمک کند؟
  • جنبه تاریک تجارت الکترونیک را درک کنید
  • چرا سئوکاران هنگام گسترش بین المللی باید به CRO فکر کنند؟
  • در یک روز گرم محتوایی مانند بستنی غیرقابل مقاومت ایجاد کنید
  • حداکثر عملکرد گوگل از A تا Z: چگونه کمپین خرید خود را با اطمینان راه اندازی کنید
  • اول قرار دادن مخاطب: برانگیختن خلاقیت و کارایی
  • ملاحظات GDPR و Privacy برای تست A/B
  • کاهش در تعقیب: استراتژی اجتماعی پولی برای محصولات B2B با توضیحات فشرده
  • چرا گوگل آنقدر که فکر می کنید باهوش نیست؟
  • چیزی که یاد گرفتم تیمم را از صفر به 30 نفر در 4 سال افزایش دادم
  • برنده یا بازنده؟ نتایج آزمون خود را با تأثیر علی بر استودیوی R تجزیه و تحلیل کنید
  • تبلیغات در TikTok
  • OneSearch: چگونه هوشمندانه روی کلمات کلیدی پیشنهاد بدهیم بدون اینکه ترافیک سئو را آدمخوار کنیم
  • چارچوب بلوغ روابط عمومی واکنشی و چگونگی توسعه استراتژی روابط عمومی واکنشی
  • Meta schmeta – تبلیغات فیس بوک خود را بررسی کنید
  • آیا گوگل سایز کفش شما را می داند؟ و سایر روش‌های هدف‌گیری ترسناک برای به دست آوردن موقعیت در مقابل رقبای خود.
  • CPA و ROAS مرده اند: ارزش مادام العمر زنده باد
  • روابط رسانه ای در سطح بالا – آنچه روزنامه نگاران ملی می خواهند و نمی خواهند
  • استفاده از R برای تغذیه داده های GA به BigQuery
  • عبارات معمولی برای مردم عادی
  • دستیابی و تبدیل تصمیم گیرندگان رویایی در لینکدین: مطالعه موردی
  • 5 روش برای بهبود عملکرد تبلیغات ریسپانسیو گوگل

لیست کامل مداخلات برنامه ریزی شده را در اینجا بیابید: https://october2022.brightonseo.com/schedule/

برای ثبت نام رایگان در پخش زنده مداخلات، اینجاست:



منبع