اشکال در تبلیغات Google با گزارش اطلاعات اشتراک و مزایده

این مشکل مربوط به تأخیر در گزارش داده‌های مربوط به اشتراک آمار و اطلاعات مزایده برای کمپین‌های جستجو از 29 اوت 2022 است. تیم‌های ما فعالانه برای رفع مشکل تلاش می‌کنند. این تأخیر گزارش هیچ تأثیری بر ارائه آگهی‌ها یا استراتژی‌های مناقصه خودکار ندارد.

بحث انجمن در توییتر.





منبع

Ginny Marvin، AdsLiaison گوگل، یک اشکال را در گزارش‌های Share و Auction Insights برای کمپین‌های جستجوی Google Ads که از 29 آگوست شروع می‌شود، تایید کرده است. جینی گفت که این فقط یک مشکل گزارش است و “بر ارائه تبلیغات یا استراتژی های مناقصه خودکار تاثیر نمی گذارد.” توییتر.

گوگل نیز این مشکل را در صفحه وضعیت تبلیغات گوگل با این پیام:

ما از مشکلی در Google Ads که اکثر کاربران را تحت تأثیر قرار می دهد آگاه هستیم. ما یک به‌روزرسانی را تا تاریخ 1 سپتامبر 2022، ساعت 10:00 بعد از ظهر UTC ارائه خواهیم کرد که در آن جزئیات زمانی که انتظار داریم مشکل را حل کنیم، ارائه خواهیم کرد. لطفاً توجه داشته باشید که این زمان تفکیک یک تخمین است و ممکن است تغییر کند.

نه فقط شما – برای حساب های ما نیز نمایش داده نمی شود. دیروز متوجه این موضوع شدم اما فکر کردم که این فقط یک تاخیر در جمع آوری داده ها است. #ppcchat

– ملیسا ال مکی (@beyondthepaid) 31 آگوست 2022

PPCGreg و سایر PPC ها قبلاً متوجه این موضوع شده بودند و این اسکرین شات ها را از این مشکل به اشتراک گذاشتند: