اشکال Google با محتوای ویدیویی ترافیک کمتری را برای سازندگان ویدیو ایجاد کرد


نوار ویدیویی لوگوی گوگل آسیب دیده است

جستجوی گوگل با نمایش محتوای مرتبط با ویدیو در نتایج جستجو مشکل داشت. کنسول جستجوی گوگل تأیید کرد که در گزارش عملکرد بین 4 تا 17 مه در جستجوی Google به خصوص ترافیک ویدیویی مشکل دارد. به نظر می رسد گوگل این مشکل را در آینده حل کرده است، اما گزارش های شما بین 4 تا 17 مه ممکن است به دلیل این باگ کمتر از حد معمول نشان داده شود. جان مولر از Google بعداً به ما گفت که این فقط یک اشکال گزارش نیست، به این معنی که ممکن است بر ترافیک ویدیوی واقعی شما از جستجوی Google تأثیر بگذارد.

گوگل این مشکل را منتشر کرد اینجا و نوشت: “یک اشکال باعث کاهش ترافیک ویدیو از 4 تا 17 می شد و از آن زمان برطرف شده است.”

برای روشن بودن، گوگل بعداً به ما گفت که این یک اشکال گزارش نیست، بلکه یک اشکال در جستجوی Google است.

با رفتن به کنسول جستجوی گوگل، رفتن به گزارش عملکرد جستجو و سپس فیلتر کردن بر اساس نوع ویدیو، می‌توانید اعلامیه را خودتان مشاهده کنید. سپس باید نتایج را با یک اعلان در نمودار در 4 می بارگیری کند:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

گلن گیب نیز متوجه این موضوع شد و همچنین کنجکاو است که آیا این فقط یک نقص گزارش است یا اینکه آیا این تأثیر واقعی بر ترافیک داشته است:

بنابراین گزارش‌های خود را بررسی کنید، ممکن است داده‌های عجیب و غریبی ببینید، به خصوص اگر ترافیک ویدیویی زیادی از جستجوی Google دریافت کنید.

بحث انجمن در توییتر.

به روز رسانی: جان مولر از گوگل با من تماس گرفت و گفت که این فقط گزارش نیست. او گفت ماستودون، “این فقط گزارش نبود (ما سعی می کنیم به طور خاص به آن اشاره کنیم).”





منبع