
در اینجا گزارش عملکرد در جستجوی وب برای کسب و کار شما است که فقط تماس ها، پیام ها، رزروها، مسیرها و کلیک های وب سایت را نشان می دهد:
Google قرار نیست بخش تجزیه و تحلیل عکس نمایه کسبوکار Google، معروف به «Insights» را از مدیر نمایه کسبوکار به داشبورد عملکرد جدید در جستجو منتقل کند. جوی هاوکینز، یکی از مشارکت کنندگان برتر گوگل و سئوی محلی، روز جمعه این موضوع را تایید کرد.

بحث انجمن در توییتر.
منبع
آیا هیچ یک از شما این معیارهای عکس را برای تجزیه و تحلیل عملکرد کسب و کار محلی در جستجوی Google و Google Maps مفید و مهم میدانید؟
این گزارش مربوط به کسب و کار من در business.google.com است – که در مقطعی از بین میرود:
شادی نوشت توییتر “اگر اطلاعات آماری عکس موجود در داشبورد “Google برای کسبوکار من” را دوست داشتید، این اطلاعات به داشبورد جدیدی که در حال حاضر برای همه ارائه میشود منتقل نمیشود.”
