جان نوشت ماستودون زمانی که فکر میکند محتوای زیر دامنه میتواند به تنهایی خارج از www زندگی کند، از یک زیر دامنه روی www استفاده میکند. او گفت: “تفکر من در مورد ساب دامنه ها این است که بستگی به کاری دارد که شما می خواهید انجام دهید. آیا محتوایی است که قرار است محکم به سایت اصلی متصل شود؟ سپس آن را در سایت اصلی قرار دهید. اگر می خواهید راضی است که به تنهایی بایستد، پس یک زیردامنه مناسب است.”
بعداً در آن تاپیک، جان اضافه کرد: “برای واضح بودن، فکر می کنم بر رتبه بندی محتوای جدید تأثیر می گذارد، اما در نهایت بستگی به چیزی دارد که می خواهید با آن به دست آورید. گاهی اوقات می خواهید چیزی جدا شود، گاهی اوقات می خواهید چیزی را ببینید. به عنوان بخشی از سایت اصلی. اینها موقعیت های متفاوتی هستند و نتایج متفاوت خواهد بود.”
او همچنین به اشتراک گذاشت که ملاحظات فنی وجود دارد که در خارج از سئو باید به آنها فکر کرد. او گفت: «عوارض جانبی فنی زیر دامنهها نیز وجود دارد که گاهی اوقات اوضاع را کمی پیچیدهتر میکند: تأیید در کنسول جستجو، ردیابی در تجزیه و تحلیل، DNS، میزبانی، امنیت، CSP و غیره».
برای اطلاعات بیشتر در مورد آنچه که گوگل در مورد ساب دامنه ها و سئو گفته است، کافی است در این سایت جستجو کنید [subdomain] – من بارها آن را پوشش داده ام.
درست زمانی که فکر کردید جان مولر از گوگل پاسخ به سوالات سئوی زیر دامنه را تمام کرده است – خوب – اکنون ما یک پلتفرم اجتماعی جدید داریم – بنابراین … جان در Mastodon گفت که چه زمانی با زیر دامنه ها در مقابل پست کردن محتوا در www اصلی پیش می رود. .
اوه، یک چیز دیگر از ماستودون برای افزودن – پیوند به اینجا:
بحث انجمن در ماستودون.
بنابراین – این آخرین مورد از یک کارمند Google است که با زیر دامنهها یا www خود را برای بخشهایی از سایت خود نگه میدارد.