اطلاعات جدیدی فاش شد (اینفوگرافیک)

گاهی اوقات به دست آوردن اطلاعات واقعی در مورد عملکرد کمپین های تبلیغاتی آن در شبکه های اجتماعی پیچیده است. لینکدین همچنین یکی از محتاطانه ترین پلتفرم ها در زمینه تعامل است.

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم. آنجا میبینمت؟

این شبکه اجتماعی هنوز یک اینفوگرافیک در مورد عملکرد کمپین های تبلیغاتی در این پلتفرم به اشتراک گذاشته است.

قبل از ترک…

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

منبع

اگر این مقاله در داده های به اشتراک گذاشته شده توسط LinkedIn در مورد تعامل و موفقیت کمپین های تبلیغاتی شما آن را دوست داشتید، در اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و برای مشترک شدن در خبرنامه بازاریابی دیجیتال ما (روزانه یا هفتگی) برای دریافت مقالات بعدی ساعت دیجیتال ما.

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع

برای خلاصه کردن نحوه کار کمپین های تبلیغاتی لینکدین:

  • تبلیغات لینکدین سرویس تبلیغاتی لینکدین است که به این منظور ایجاد شده است تا شرکت ها بتوانند کمپین های تبلیغاتی خود را در شبکه اجتماعی توزیع کنند.
  • تبلیغات لینکدین نیاز به ایجاد یک حساب مدیریت کمپین دارد.
  • انواع مختلفی از تبلیغات در لینکدین وجود دارد: حمایت شده، متنی، شخصی سازی شده، از طریق پیام.
  • تبلیغات در این پلتفرم به حراج گذاشته می شود.
  • تبلیغات در لینکدین مزایای زیادی دارد:
    • سرنخ تولید می کند
    • در تقویت تصویر برند شرکت می کند
    • به شما امکان می دهد روابط حرفه ای جدیدی ایجاد کنید و از رقبا متمایز شوید
    • داده های سخت و آمار عملکرد را تولید می کند

در اینجا اطلاعات کلیدی است:

  • لینکدین در حال حاضر دارد بیش از 850 میلیون عضو
  • Presque 60 میلیون کسب و کار در لینکدین حضور دارند.
  • حدود 5٪ از این صفحات تجاری یک بار در هفته یا بیشتر پست می کنند.
  • بیش از 40 درصد از شرکت ها از لینکدین برای جذب نیرو استفاده می کنند.
  • پست کردن به طور منظم در پلتفرم، مشارکت را تشویق می کند : 7 برابر بیشتر اشتراک برای حساب های فعال نسبت به حساب هایی که کمتر از یک بار در ماه پست می کنند.
  • کاربران لینکدین بیشتر و بیشتر علاقه مند به اشتراک گذاری محتوا هستند: اشتراک گذاری + 25 درصد در دو سال.
  • را مد طراح، برای حرفه ای ها محفوظ است توسط بیش از 11 میلیون حساب فعال شده است در 2 سال
  • سازماندهی رویدادهای زنده در لینکدین باعث افزایش تعامل می شود.
  • 40 درصد از کاربران با یک صفحه لینکدین از طریق ترافیک ارگانیک تعامل دارند.
  • واکنش کاربر به یک کسب و کار پس از دیدن کمپین تبلیغاتی آن سازمان:
    • 50 درصد دریافتند که کیفیت شرکت برتر است.
    • 92 درصد معتقدند که شرکت حرفه ای تر است.
  • کمپین های حمایت شده دو برابر بیشتر تعامل ایجاد می کنند نسبت به کمپین های بدون حمایت

اینفوگرافیک

اینفوگرافیک تعامل و کمپین های تبلیغاتی لینکدین
اینفوگرافیک تعامل و کمپین های تبلیغاتی لینکدین

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تبلیغات در لینکدین، از شما دعوت می کنیم این مقاله کامل را در این زمینه مطالعه کنید.

بینش های کلیدی از این اینفوگرافی لینکدین

برای هرگونه سوال مرتبط با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظر خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت (با کمال میل) به شما پاسخ خواهیم داد.

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

آیا تبلیغات لینکدین واقعاً مؤثر است؟ آیا باید به ایجاد و اجرای کمپین های تبلیغاتی برای کسب و کار خود در این پلت فرم فکر کنید؟ در اینجا آخرین داده های به اشتراک گذاشته شده توسط LinkedIn در مورد تعامل کاربرانش با کمپین های تبلیغاتی است.

actu linkedin

تبلیغات در لینکدین چگونه کار می کند؟