اطلاعات جدید در مورد نحوه عملکرد آن در برابر هرزنامه!

چند هفته پیش در مقاله‌ای که به عملکرد الگوریتم رهبر شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای اختصاص داشت، لینکدین بر اساس چندین معیار کار می‌کند.

  1. نوع مطالب منتشر شده
  2. هشتگ های استفاده شده
  3. حالت خالق
  4. ویژگی های تعهد
  5. SSI LinkedIn
  6. فراوانی انتشار
  7. فاصله بین 2 پست
  8. زمان انتخاب شده برای اشتراک گذاری محتوا
  9. استفاده از ایموجی ها
  10. سرعت پاسخگویی به نظرات زیر پست ها

آیا از لینکدین برای توسعه شبکه حرفه ای خود و یافتن فرصت های جدید استفاده می کنید؟ بنابراین، مطمئناً می‌دانید که دریافت پیام‌های ناخواسته و محتوای هرزنامه در پلتفرم چقدر می‌تواند خسته‌کننده باشد. اما آیا می دانستید که لینکدین الگوریتمی برای مبارزه با هرزنامه ها و محافظت از کاربران خود دارد؟ در این مقاله به شما خواهیم گفت که این الگوریتم چگونه کار می کند و چگونه به حفظ یکپارچگی پلت فرم کمک می کند.

نحوه عملکرد الگوریتم لینکدین

با درک ویروسی بودن و محتوای هرزنامه‌ها، توانستیم تحلیل‌های جامعی از ویژگی‌ها و سیگنال‌های مفید در تشخیص این نوع محتوا انجام دهیم.

لینکدین

منبع

قبل از ترک…

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم. آنجا میبینمت؟

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

برای اینکه هرزنامه در سریع ترین زمان ممکن شناسایی شود، لینکدین دو مدل هوش مصنوعی را پیاده سازی کرده است : دفاعی به نام «پیشگیر» و دفاعی به نام «واکنشی». بدیهی است که عملکرد آنها متفاوت است:

  • هدف مدل پیشگیرانه شناسایی هر محتوایی است که هرزنامه تلقی می شود، بنابراین می توانید به تیم های LinkedIn هشدار دهید و حتی محتوا را به طور خودکار فیلتر کنید.
  • مدل پاسخگو واکنش های ایجاد شده پیرامون محتوای هرزنامه را نظارت می کند، هدف محدود کردن این تعاملات است.
برای هرگونه سوال مرتبط با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظر خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت (با کمال میل) به شما پاسخ خواهیم داد.

برای یادآوری، این اینفوگرافیک به ما این امکان را می دهد که این نتایج را بگیریم:

اینفوگرافیک نحوه عملکرد الگوریتم لینکدین
اینفوگرافیک نحوه عملکرد الگوریتم لینکدین

اطلاعات جدید در مورد نحوه عملکرد الگوریتم لینکدین در برابر هرزنامه

به نظر می رسد سیستم ایجاد شده توسط این پلتفرم در حال ثمربخشی است نتایج دلگرم کننده قبلاً توسط LinkedIn اعلام شده است :

  • محتوایی که به عنوان هرزنامه مشخص می شود توسط کاربران کمتر دیده می شود: – 7.3%
  • به نظر می‌رسد که مدل پیشگیرانه مؤثرتر از مدل واکنشی است (7.6٪ کاهش در بازدیدها در برابر افت 2.2٪).
  • کاربران لینکدین محتوای اسپم کمتری را گزارش می کنند (احتمالاً به این دلیل که کمتر آن را می بینند).

سایر رفتارهای تحریم شده توسط لینکدین

  1. عدم تعامل: این مهم است که با پاسخ دادن به نظرات و پیام های خصوصی با مخاطبان خود درگیر شوید. این به ایجاد یک جامعه درگیر کمک می کند و می تواند دسترسی به پست های شما را بهبود بخشد.
  2. کمبود رسانه: پست‌هایی که شامل رسانه هستند نسبت به پست‌هایی که فقط حاوی متن هستند، دسترسی بهتری دارند.
  3. برای افزایش تعامل زیر پست خود نظر بگذارید: لینکدین اکانت هایی را که بدون اینکه نظر دیگری توسط حساب های شخص ثالث منتشر شده باشد، در مورد خودشان نظر بدهند جریمه می کند.
  4. انتشار محتوای عمومی: انتشار محتوایی که با هدف شما سازگار نیست و بنابراین برای مخاطبان شما مرتبط یا جالب نیست، خطر کاهش دسترسی ارگانیک شما را به دنبال دارد.
  5. اصلاح دیرهنگام محتوای آن : تغییر محتوای پست شما در عرض 10 دقیقه پس از انتشار، یک سیگنال منفی برای الگوریتم لینکدین است.

اگر این مقاله در نحوه عملکرد الگوریتم لینکدین شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما

در اینجا نمودار منتشر شده توسط LinkedIn برای توضیح مسیری است که محتوا از آن عبور می کند تا تشخیص دهد که آیا هرزنامه محسوب می شود یا خیر:

لینکدین چگونه محتوای اسپم را شناسایی می کند؟
لینکدین چگونه محتوای اسپم را شناسایی می کند؟

چه نتایجی مشاهده می شود؟

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

هر دوی این مدل‌های هوش مصنوعی توسط Pro-ML، پلتفرم یادگیری ماشینی لینکدین، پشتیبانی می‌شوند.

در آخرین بیانیه خود، لینکدین با مشخص کردن این موضوع شروع می‌کند که پلتفرمی نیست که ویروسی بودن محتوا در آن اولویت داشته باشد (برخلاف سایر شبکه‌های اجتماعی). مهمتر از همه، کیفیت محتوا و تعامل است، به همین دلیل است که هرزنامه ها به طور فعال نظارت می شوند.