افزایش غیرمعمول در ترافیک نمایه کسب و کار Google برای برخی


برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که در برخی از صنایع، مانند صنعت نمایندگی خودرو، در گزارش‌های بینش نمایه کسب‌وکار Google مشکلی وجود دارد. در این گزارش‌های Google، یک افزایش بی‌سابقه در ترافیک از Google Local و Google Maps برای برخی از این مشاغل نشان داده شده است.

دو موضوع در این مورد در جستجوی محلی انجمن ها – من این را از طریق مشاهده کردم @keyserholiday. یک SEO محلی به نام جورج ننی نوشت: “ما جستجوها، بازدیدها و اقدامات GBP را برای حدود 200 خرده فروش خودرو جدید از طریق Jepto API در Data Studio دنبال می کنیم. ما متوجه شده ایم که بیش از نیمی از این پروفایل ها جهش های عجیبی در جستجوها و بازدیدها دریافت کرده اند، اما نه اقدامات. این همان داده‌هایی است که مستقیماً در داشبورد GBP (پیوست) می‌بینیم. ما پروفایل‌های جداگانه‌ای را برای بخش‌های فروش، خدمات، قطعات و بدنه‌فروشی برای هر فروشنده دنبال می‌کنیم. مشکل فقط در لیست‌های بخش تودرتو رخ می‌دهد.”

او این نمودار را از گزارش Insights در Google Business Profiles به اشتراک گذاشت:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

Annika Neudecker یک SEO محلی دیگر نوشت: “ما هر ماه بینش GBP خود را برای مکان هایمان دنبال می کنیم تا رشد و روندها را در طول زمان مشاهده کنیم. امروز صبح داده های سپتامبر خود را جمع آوری کردم و تغییر بسیار عجیبی در جستجوهای گزارش شده پیدا کردم. به نظر می رسد که گزارش های گزارش شده جستجوهای مستقیم به طور قابل توجهی افزایش یافته است (حدود 1 میلیون) در حالی که جستجوهای Discovery تقریباً به همان میزان کاهش یافته است. این باعث می شود که من تعجب کنم که آیا Google چگونه جستجوهای مستقیم و Discovery را برای لیست GBP محاسبه می کند. ما هیچ تغییری در خود ایجاد نکرده ایم. لیست هایی که باعث تغییر بزرگی در نحوه یافتن آنها می شود.”

جیسون براون فکر می کند که ممکن است یک باگ یا شاید هر دو باشد. او گفت“ربات‌ها یا اشکال؟ نمایندگی‌های خودرو شاهد افزایش چشمگیری در بازدیدها بودند، اما هیچ کلیکی نداشتند.”

من ربات ها را حدس می زنم؟

بحث انجمن در جستجوی محلی انجمن ها.





منبع