الگوریتم تنها گزینه ای نیست که تصمیم می گیرد کدام ویدیوها برجسته شوند!
انتشار: اردیبهشت 05، 1402
بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1404

الگوریتم تنها گزینه ای نیست که تصمیم می گیرد کدام ویدیوها برجسته شوند!

مثل اینکه کارمندان TikTok تا حدی بر ویدیوهایی که در صفحه For You ظاهر می شوند، قدرت دارند کاربران اما چگونه؟

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

در واقع، درک عملکرد این روش پیچیده نیست. در ابتدا، برای اینکه یک ویدیو در TikTok برجسته شود، باید به تعداد مشخصی بازدید رسیده باشد. و اگر اینطور نباشد، احتمال کمی وجود دارد که الگوریتم آن را در توصیه های خود نمایش دهد.

برای هرگونه سوال مرتبط با این مقاله، از قسمت "نظرات" برای ارسال نظر خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت (با کمال میل) به شما پاسخ خواهیم داد.

در واقعیت، بسیار ساده است. یک دکمه (دکمه گرمایش) ایجاد شده است تا بتوانید دور زدن عملیات اولیه الگوریتم و خالقانی را مطرح کرد که دومی آنها را مطرح نمی کرد.

اگر این مقاله در تاثیر تیم های TikTok بر موفقیت انتشارات شما شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما

اگر به شما بگوییم که عملکرد الگوریتم TikTok 100٪ به دلیل شانس نبوده، چه؟ اگر بازیگر دیگری بتواند در انتخاب ویدیوهایی که در صفحه For You شما ظاهر می شوند تأثیر بگذارد، چه؟ برخی اظهارات تیم های پلتفرم این موضوع را تایید می کند... در این مقاله بیشتر بدانید!
برنامه actu Tiktok

TikTok چگونه کار می کند؟

بنابراین این "دکمه گرمایش" به شما اجازه می دهد تا به صورت دستی تعداد بازدیدهای مورد نیاز را اضافه کنید برای نمایش در این صفحه "برای شما".

آیا همه کارمندان TikTok این قدرت را دارند؟

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=yxjF64sKEhU[/embed]

کارمندان پلتفرم این قدرت را دارند که ویدیوهای مورد نظر خود را برجسته کنند

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع

با استفاده از تکنیک های یادگیری ماشین و هوش مصنوعیالگوریتم TikTok قادر است روندهای نوظهور را شناسایی کند و محتوا را در زمان واقعی برای مطابقت با علایق هر کاربر توصیه کند.

TikTok از یک الگوریتم پیچیده استفاده می کند برای توصیه محتوا به کاربران این الگوریتم ترجیحات هر کاربر را بر اساس فعالیت آنها در پلتفرم تجزیه و تحلیل می کند و از این داده ها برای توصیه ویدیوهای مشابه یا محبوب بر اساس این اولویت ها استفاده می کند.

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم. آنجا میبینمت؟

خیر، و خوشبختانه، در غیر این صورت پلتفرم در حفظ بی طرفی الگوریتم و توصیه هایش با مشکل مواجه خواهد شد. طبق نظرسنجی فوربس، "فقط" 6 کارمند به این دکمه دسترسی داشتند. برخی دیگر در حال حاضر بخشی از شرکت نیستند.

علاقه TikTok با این عملکرد چیست؟

خوب است بدانید: الگوریتم TikTok اغلب برای بهبود عملکرد و تجربه کاربر به روز و بهینه می شود.

الگوریتم TikTok از چه معیارهایی برای توصیه ویدیوهای آینده استفاده می کند؟

  • زمان تماشا برای هر ویدیو : اگر یک ویدیو را به طور کامل تماشا کنید، الگوریتم متوجه می شود که موضوع یا نوع ویدیو به شما علاقه مند است، در حالی که اگر بعد از چند ثانیه انگشت خود را بکشید، متوجه می شود که علاقه ای ندارید.
  • فعل و انفعالات : لایک ها و کامنت ها به طور منطقی نشان می دهد که شما از یک محتوا قدردانی می کنید.
  • تحقیق انجام شده است : البته، هر چیزی که به صورت دستی در نوار جستجو جستجو می کنید، برای درک بهتر آنچه می خواهید در شبکه ببینید، تجزیه و تحلیل می شود.
  • موسیقی مورد علاقه : هر چه بیشتر با ویدیوهایی که دارای موسیقی مشابه هستند تعامل داشته باشید، TikToks بیشتری با این موسیقی متن به شما ارائه می شود.
  • سازندگان محتوا دنبال کردند : اگر به محتوای یک تولید کننده محتوا در دنیای آشپزی بسیار توجه دارید، به احتمال زیاد TikTok سایر سازندگان آشپزی را در For You به شما پیشنهاد می دهد.

جای تعجب نیست، به نظر می رسد که علاقه تجاری است. به لطف این دکمه، ویدیوهایی که به احتمال زیاد پول تولید می کنند را می توان به راحتی برجسته کرد و همکاری های تجاری خاصی را در پلتفرم تسهیل کرد.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=7DvetG6vp_E[/embed]

منبع

و اگر تا چند هفته پیش می توانستیم باور کنیم که این عملیات کاملاً خودکار و توسط الگوریتم پلتفرم مدیریت می شود، برخی اظهارات افکار ما را زیر سوال برده است.

برای ادامه بیشتر در مورد این موضوع، می توانید این ویدئو (به زبان انگلیسی، اما با زیرنویس ترجمه شده به زبان فرانسوی) از فوربس را تماشا کنید:

جای تعجب است که چرا این دکمه توسط رسانه های اجتماعی معرفی شده است، زیرا الگوریتم آن یکی از کارآمدترین الگوریتم های موجود در بازار است.

قبل از ترک...