الگوریتم رتبه بندی جستجوی گوگل به روز رسانی نوسان و پچ پچ در 3 و 4 ژانویه

SERPstat:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

من مطمئن نیستم که آیا نوسانات و نوسانات در نتایج جستجوی Google مربوط به به روز رسانی محتوای مفید، به روز رسانی هرزنامه پیوند یا چیزی کاملاً متفاوت است، اما نوسانات و نوسانات مجددی در 24 ساعت گذشته وجود دارد.

ابزارهای ردیابی گوگل

برای اندازه واقعی کلیک کنید

برای اندازه واقعی کلیک کنید

SERPmetrics:

از آنجایی که به‌روزرسانی محتوای مفید دسامبر 2022 گوگل و به‌روزرسانی هرزنامه پیوند همچنان در حال گسترش است، اکنون در 24 ساعت گذشته نشانه‌های بیشتری از نوسانات و گپ زدن در صنعت SEO را مشاهده می‌کنم. به نظر می رسد یک به روز رسانی دیگر الگوریتم گوگل یا شاید ادامه ای از الگوریتم های قبلی وجود دارد که در 3 و 4 ژانویه انجام می شود.

RankRanger:

Mozcast:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

امیدواریم که این مسیر برای همه کسانی که خودسرانه با این به‌روزرسانی کل BS ضربه خوردند، حتی اگر بسیار کند باشد، برقرار باشد.

آیا من تنها کسی هستم که دیروز (2 ژانویه) شاهد افزایش زیادی در ترافیک ارگانیک بودم؟

نوسانات جدیدی در 24 ساعت گذشته آغاز شده است، با این حال، امواج در حال حاضر بسیار بزرگتر شده اند.

الگورو:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

بقیه هنوز تغییرات را دریافت نکرده‌اند، اما من گمان می‌کنم امروز بعداً به‌روزرسانی می‌شوند و نوسانات را نشان می‌دهند.

رتبه بندی وب پیشرفته:

همه شما چه چیزی را می بینید و آیا فکر می کنید این به به روز رسانی محتوای مفید، به روز رسانی هرزنامه پیوند یا چیز جدیدی مربوط می شود؟

برای اندازه واقعی کلیک کنید

Accuranker:

بیایید با ابزارهای ردیابی شروع کنیم:

سئوی شناختی:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

سمروش:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

برای اندازه واقعی کلیک کنید

سئو چتر

SERPwoo:

بحث انجمن در WebmasterWorld.



منبع

برای اندازه واقعی کلیک کنید

و بله، من در حال مشاهده برخی صحبت های اولیه از درون جامعه SEO هستم. پچ پچ در حال حاضر در WebmasterWorld و در بخش نظرات اینجا چند نقل قول از آن منابع آورده شده است:

کاهش شدید ترافیک از حدود ساعت 13:00 به وقت گرینویچ. سنسور Semrush ایالات متحده در حال افزایش است.

ترافیک هنوز بسیار متزلزل است، اما هیچ چیز غیرعادی نیست، به خصوص در فضای فروشگاه الکترونیکی. ژانویه همیشه بسیار کند است، هم ترافیک و هم از نظر مشتری. هرکسی که فکر می‌کند ترافیک زامبی‌ها یا هر چیز دیگری دریافت می‌کند باید بداند که مگر اینکه وب‌سایت آنها به اندازه‌ای مناسب باشد که با رفتار عموم مردم هماهنگ نباشد، یک فصلی کلی را می‌بیند که بر اکثریت قریب به اتفاق وب‌سایت‌ها تأثیر می‌گذارد. با این حال، چیزی که می‌توانم نظر بدهم این است که در طول تعطیلات، یک تغییر بزرگ از جستجوی طولانی به جستجوی کلیدواژه عمومی صورت گرفت، که باعث شد بسیاری از کلمات کلیدی با از دست دادن موقعیت‌های SERP ظاهر شوند، جایی که واقعیت این است که نتایج جستجوی بسیاری از افراد در آن‌ها قرار دارد. “حباب جستجوی شخصی” و هنگامی که آنها جستجوی آنچه را که شما برای آنها رتبه خوبی دارید متوقف می کنند، به نظر می رسد که موقعیت ها در دماغه فرو رفته اند.

کاهش رتبه کلمات کلیدی از صفحه اول به صفحه چهارم

افت شدید امروز سمروش روی برد بالا… بازم میریم 😐

ترافیک ارگانیک من نیز دیروز نسبتا افزایش یافته است، با این حال، ترافیک بی فایده بود، اکثریت از کشورهای نامربوط می آیند.

اینجا هم همینطور. اگرچه فقط از 50% تا کنون حدود 65% درصد از جایی که درست قبل از این به‌روزرسانی بود که ترافیک را دقیقاً به نصف کاهش داد، افزایش یافته است.