امی تومان درباره کمک به کسب و کارهای کوچک برای موفقیت در جستجوی محلی گوگل
انتشار: تیر 05، 1402
بروزرسانی: 02 تیر 1404

امی تومان درباره کمک به کسب و کارهای کوچک برای موفقیت در جستجوی محلی گوگل

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=0kZLIOpN44w[/embed]

امی تومان کوچک 2

شما می توانید در کانال یوتیوب ما مشترک شوید اینجا کلیک کنید بنابراین وبلاگ بعدی را که در آن مصاحبه می کنم را از دست ندهید. من مجموعه خوبی از مصاحبه های برنامه ریزی شده با SEO و SEMS دارم، که نمی خواهید بسیاری از آنها را از دست بدهید - و قول می دهم که به مرور زمان به بهبود این وبلاگ ها ادامه دهم. اگر مایل به مصاحبه هستید، لطفا این فرم را با مشخصات خود پر کنید.

بحث انجمن در یوتیوب.



منبع

تصاویر جلد باید بر اساس دسته بندی کسب و کار متفاوت باشد. او دوست دارد افرادی که به آنها کمک می کند برگردند و متوجه شوند که شما در نقشه های گوگل و جستجوی محلی چه جادویی برای آنها انجام داده اید. تماشای این کسب و کارهای کوچک که با ایجاد تغییرات جزئی در ترافیک به دست می آورند او را هیجان زده می کند.

مسائل بسیار زیادی وجود دارد که آنها باید با آنها مقابله کنند، در سراسر مشاغل ناامید، اسناد راهنمای گیج کننده، اشکالات، و سپس همه هرزنامه ها.

در قسمت اول با امی تومان و عشق او به تجارت کوچک آشنا شدیم. در بخش دوم بیشتر به این عشق پرداختیم و همچنین در مورد کمک به کسب و کارهای کوچک با بهینه سازی محلی، حتی با بودجه کم صحبت کردیم. به علاوه، ما در مورد انجمن کارشناسان محصولات گوگل صحبت کردیم.

سپس به جامعه سئوی محلی و اینکه او چقدر از وقت خود را به صورت رایگان برای کمک به این مشاغل محلی اختصاص می دهد، می پردازیم. او یکی از طرفداران بزرگ متخصصان محصولات گوگل است و آن ها وقت خود را سخاوتمند می کنند. این به آنها کمک می کند زیرا آنها مشکلات بزرگتر را قبل از بیشتر در صنعت می بینند. بنابراین با کمک به دیگران به صورت رایگان به آنها در ارتباط با مشتریان خود کمک می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد امی، می توانید او را در توییتر دنبال کنید @BubblesUp و در لینکدین.

او گفت که با وجود بودجه کم این مشاغل می تواند به آنها کمک کند و آنها را در مسیر درست هدایت کند. بیشتر اوقات، توضیح دادن به کسب و کار است که آنها باید با توضیح آن یا ارسال منبعی برای آنها انجام دهند.

ما همچنین در مورد برخی از افرادی که پست می کنند آن را در کارشناسان محصولات Google بیان می کنند. کارشناسان محصولات Google برای Google کار نمی کنند، اما مشاغل محلی که در آنجا پست می کنند برای Google کار نمی کنند. بنابراین آنها آن را در مورد این افرادی که به صورت رایگان به سؤالات آنها پاسخ می دهند، بیرون می آورند.

بیشتر سئوکاران محلی به کسب و کارهای کوچک اهمیت زیادی می دهند، او گفت که کارهای جانبی زیادی برای مشاغل انفرادی و وکلای کوچک انجام می دهد که باید نام خود را در آنجا اعلام کنند. او بهینه سازی محلی زیادی را در وب سایت هایشان انجام می دهد، اما در فهرست های نمایه های کسب وکار Google برای کسب وکارشان کارهای زیادی انجام می دهد.