این توییت ها هستند:
بحث انجمن در توییتر.
این توییت ها هستند:
بحث انجمن در توییتر.
حقیقت این است که وقتی یک بهروزرسانی برنامه اندروید را منتشر میکنید، توسعهدهندگان این گزینه را دارند که بهتدریج بهروزرسانی را نیز عرضه کنند. ما تمایل داریم این کار را در شرکت خود انجام دهیم تا بتوانیم هرگونه مشکل احتمالی را که در ابتدا در آزمایش خود مشاهده نکردیم، اما با بخش کوچکی از کاربران برنامه خود قبل از اینکه همه تغییرات را ببینند، نظارت کنیم. من واقعاً نمیتوانم کنترل کنم چه کسی آن بهروزرسانیها را میبیند، خارج از پروازهای آزمایشی برنامه بسیار کوچک.
میخائیل پاسخ داد، “تصادفی – همیشه کاملا تصادفی، در غیر این صورت ما تعصبات را معرفی می کنیم.”
از میخائیل پاراخین پرسیده شد، “چگونه حساب هایی را ارزیابی می کنید که به کدام حساب ها دسترسی دارند؟” بینگ چگونه تصمیم می گیرد که چه کسی باید به یک ویژگی جدید دسترسی داشته باشد و چه کسی نباید به آن دسترسی داشته باشد.
بینگ و سایر شرکتهای نرمافزاری مانند گوگل تمایل دارند ویژگیهای جدید را به آرامی عرضه کنند. بنابراین ممکن است یک ویژگی جدید را ابتدا برای 1٪ از کاربران، سپس 10٪، سپس 50٪ و سپس در نهایت 100٪ از کاربران ارائه کنند. میخائیل پاراخین از مایکروسافت بینگ در این مورد گفت: این عرضه به صورت تصادفی برای کاهش تعصب انجام می شود. توییتر.
تصادفی – همیشه کاملا تصادفی، در غیر این صورت ما تعصبات را معرفی می کنیم.
— میخائیل پاراخین (@MParakhin) 20 ژوئن 2023