بله در یک سایت در سراسر هیئت بهبود
– جو هال (@joehall) 6 دسامبر 2022
بهروزرسانی سریع در HCU دسامبر: این اولین افت بزرگی است که بر اساس بهروزرسانی محتوای مفید ماه دسامبر دیدهام. نمایان بودن جستجو از دیروز به شدت کاهش می یابد. من اکنون چندین دامنه دیگر را نیز می بینم که طی دو روز گذشته کاهش یافته اند… به زودی بیشتر به اشتراک گذاشته خواهد شد. pic.twitter.com/md5FEls6u1
– گلن گیب (@glenngabe) 7 دسامبر 2022
سقوط بزرگ در سایتی با بیش از 2 میلیون بازدید از صفحه در روز. از دیروز شروع شد.
— ربات بررسی سرفصل (@chupitodehelio) 6 دسامبر 2022
من مطمئن نیستم که با این بیانیه مخالف باشم بر این اساس:
بله، ما متوجه تغییراتی شدیم که یک شبه اتفاق افتاد. جالب است که سایت هایی با بیشترین تغییرات (که به صفحه 1 منتقل شده اند) سایت هایی هستند که کلمات کلیدی در دامنه …
— مایک (@nycmw2) 6 دسامبر 2022
Semrush نشان می دهد که این سایت منفجر شده است – این اتفاق نیفتاد – حداقل طبق گفته GA:
به طور خلاصه، نسخه اصلی با هیاهوها سازگار نبود – آیا این نسخه به روز شده آن را جبران می کند؟
سئو چتر
من هنوز فکر میکنم گوگل باید به جای آن، این «تحریف محتوای غیرمفید» را میگفت https://t.co/XaxQtzbMZn
— Kazushi Nagayama🫡Isseki Nagayama (@KazushiNagayama) 7 دسامبر 2022
گوگل تغییرات کوچکی در آن ایجاد کرد صفحه به روز رسانی محتوای مفید در اینجا این ویرایش ها وجود دارد:
- همانطور که انتظار داشتیم بسیاری از ارجاعات “به روز رسانی” را به “سیستم” جایگزین کرد.
- خط “این در سراسر جهان در همه زبان ها کار می کند” اضافه شده است.
- این پاراگراف را که فقط برای زبان انگلیسی است حذف کنید.
- Google همچنین بخشهایی از پایین سند را بهروزرسانی کرد، اکنون به عنوان «بهطور دورهای، نحوه شناسایی محتوای غیر مفید توسط طبقهبندیکننده را اصلاح میکنیم. وقتی این کار را بهطور قابل توجهی انجام میدهیم، آن را بهعنوان «بهروزرسانی محتوای مفید» در رتبهبندی جستجوی Google خود به اشتراک میگذاریم. صفحه بهروزرسانیها. پس از پایان انتشار چنین بهروزرسانی، و اگر طبقهبندیکننده اصلاحشده ببیند که محتوا بهبود یافته است، ممکن است طبقهبندی غیرمفید طبقهبندیکننده قبلی ما دیگر اعمال نشود.
بله و حدود 3 روز پیش شروع شد. آنها این را قبل از اینکه اعلام کنند در حال آزمایش بودند
— استفان (@Stefan01301380) 6 دسامبر 2022
بهروزرسانی محتوای مفید دسامبر 2022 در 5 دسامبر منتشر شد، امروز بیشتر قابل مشاهده است و حدود دو هفته طول میکشد تا به طور کامل عرضه شود. طبقهبندیکننده ما را بهبود میبخشد و در سراسر محتوا در همه زبانها کار میکند. صفحه راهنمای ما بیشتر توضیح می دهد: https://t.co/MS7hbcBTsp
— مرکز جستجوی Google (@googlesearchc) 6 دسامبر 2022
تأثیر بهروزرسانی محتوای مفید قبلی
آیا می توانید به من بگویید این به دلیل محتوا است؟ از آنجایی که من محتوایی با کیفیت بالا نوشته ام؟@rustybrick pic.twitter.com/rwAPB5gqZt
– networthypeople (@joelycirny) 7 دسامبر 2022
به عنوان یادآوری، بهروزرسانی محتوای مفید Google به دنبال حذف محتوایی است که برای رتبهبندی در موتورهای جستجو نوشته شده است و به مردم کمک نمیکند یا به آنها اطلاع نمیدهد. گوگل گفت این به روز رسانی به محتوایی که به نظر می رسد در درجه اول برای رتبه بندی خوب در موتورهای جستجو ایجاد شده است، رسیدگی می کند. گوگل افزود: این به روز رسانی به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که محتوای غیراصلی و با کیفیت پایین در جستجو رتبه بالایی ندارد. بنابراین اگر محتوایی را برای افزایش دید و ترافیک موتورهای جستجو مینویسید، ممکن است تحت تأثیر این نوع بهروزرسانی قرار بگیرید و سایتهای غیر انگلیسی دیگر از این بهروزرسانی در امان نباشند.
دسامبر 2022 به روز رسانی محتوای مفید Google حقایق سریع
من معتقدم هنوز زود است، اما تأثیر، تا کنون، در 24-48 ساعت گذشته، هنوز گسترده نبوده است. من تغییرات، نوسانات، و پچ پچ را دنبال خواهم کرد و شما را در جریان خواهم گذاشت.
در مورد دیگر نمی دانم اما این کلیدواژه خاص در حال افزایش بود ⬆️. pic.twitter.com/KHiJvTYZoU
– منظور خان (@ManzoorRph) 7 دسامبر 2022
افزایش بزرگ در Sistrix. هنوز به ترافیک ترجمه نشده است، اما دسامبر نیز از نظر ترافیک ماه کندتر است، بنابراین تشخیص قطعی آن سخت است. pic.twitter.com/Wbk5zOqVez
– Ash Read (@Ashread_) 6 دسامبر 2022
در اینجا مهمترین چیزهایی که در حال حاضر به صورت کوتاه می دانیم آورده شده است:
- نام: به روز رسانی محتوای مفید گوگل
- تاریخ عرضه: عرضه آن در 5 دسامبر آغاز شد اما تا 6 دسامبر چندان قابل توجه نبود
- عرضه: حدود دو هفته طول می کشد تا به طور کامل عرضه شود
- اهداف: به محتوایی نگاه میکند که برای رتبهبندی خوب در جستجو نسبت به کمک به انسان ایجاد شده است
- فقط جستجو: این در حال حاضر فقط بر جستجوی Google تأثیر میگذارد، نه Google Discover یا سایر سطوح Google. اما گوگل ممکن است در آینده این را به Discover و موارد دیگر گسترش دهد.
- پنالتی: گوگل به جریمه اشاره ای نکرده است، اما به نظر می رسد این به روز رسانی برای سایت هایی که تحت تاثیر آن قرار می گیرند، جریمه است
- در سطح سایت: این یک الگوریتم در سراسر سایت است، بنابراین کل سایت تحت تأثیر این به روز رسانی قرار می گیرد
- به روز رسانی اصلی نیست: بسیاری می خواهند بگویند این یک به روز رسانی اصلی است، اینطور نیست.
- جهانی و همه زبان ها: این دیگر فقط برای محتوای انگلیسی زبان نیست، اکنون همه زبان ها و جهانی است.
- تأثیر: گوگل به من نمیگوید چند درصد از جستجوها یا جستجوها تحت تأثیر این بهروزرسانی قرار گرفتهاند، اما Google به من گفت که «معنیدار» خواهد بود. همچنین، گوگل گفت که این موضوع برای مطالب آموزشی آنلاین، سرگرمی، خرید و محتوای مرتبط با فناوری بیشتر احساس خواهد شد.
- بازیابی: اگر از این موضوع ضربه خوردید، باید به محتوای خود نگاه کنید و ببینید که آیا می توانید با توصیه های گوگل در زیر بهتر عمل کنید.
- تازه می کند: Google امتیازها را به طور مداوم در اینجا به روز می کند، اما یک دوره زمانی و یک دوره اعتبار وجود دارد و ممکن است چندین ماه طول بکشد تا از این به روز رسانی بازیابی شود.
بهروزرسانیهای سند بهروزرسانی محتوای مفید
این توییت های اعلامیه است:
گوگل ارسال شده در 6 دسامبر که در 5 دسامبر، “به روز رسانی محتوای مفید دسامبر 2022 را منتشر کرد، که طبقه بندی کننده ما را بهبود می بخشد و در سراسر محتوا در همه زبان ها کار می کند.” گوگل اضافه کرد، “تکمیل این عرضه ممکن است تا دو هفته طول بکشد.”
یک نکته در اینجا، گوگل تاکید می کند که چگونه این سیستم محتوای غیر مفید را با آن پاراگراف آخر شناسایی می کند. دنی سالیوان، رابط جستجوگر گوگل نیز این را در این مورد گفت ماستودون وقتی پرسیده شد “وقتی می گوید “طبقه بندی کننده ما را بهبود می بخشد” مربوط به طبقه بندی به روز شده برای NLP است. او پاسخ داد: “طبقهبندی سعی میکند بفهمد که آیا محتوا مفید نیست. ما نسبت به نسخه اصلی که سیستم محتوای مفید برای اولین بار در اوایل امسال راهاندازی شد، بهبود یافتهایم.”
در اینجا چیزی است که ابزارهای ردیابی خودکار نشان می دهند:
من 2 سایت دارم که همگی دارای محتوای اصلی و منحصر به فرد هستند که توسط انسان به خوبی نوشته شده است که به نظر می رسد دقیقاً قبل از پایان فصل تعطیلات تحت تأثیر این عرضه قرار گرفته اند، بنابراین از نظر مالی آنها را تحت تأثیر قرار می دهد و شما اشتباه می کنید. متشکرم @Google بخاطر شکستن قولت
– کریستین اس (@schachin) 6 دسامبر 2022
این در حال یادگیری است.
— دکتر ماری هاینز🐼 (@Marie_Haynes) 6 دسامبر 2022
و برخی از گپ زدن از دنیای کلاه سیاه & WebmasterWorld:
یکی از سایت های من در آپدیت هرزنامه ضربه خورد. امروز در حال شکستن سقف است.
داشتم به این فکر می کردم که چه زمانی تمام تاریخ های حافظه پنهان من بیشتر از 7 روز نبود. قبلاً چنین اتفاقی نیفتاده است. اما رتبه هایی که الان می بینم قطعا از روزها پیش شکل می گرفت.
فکر میکنم تغییرات براساس فعالیت گزارش سایت، سطح خزیدن، حرکت رتبهبندی و غیره از 30 نوامبر آغاز شد.
ابزارهای ردیابی گوگل
یعنی من بالا هستم اما اینقدر؟ من شک دارم…
گوگل رسما راه اندازی دومین نسخه به روز رسانی/سیستم محتوای مفید گوگل را تایید کرد. در 5 دسامبر به آرامی شروع شد اما به گفته گوگل در 6 دسامبر قابل توجه بود، به همین دلیل است که گوگل آن را تا 6 دسامبر اعلام نکرد. این بهروزرسانی سیگنالهای جدیدی را اضافه میکند، به ویژه باعث میشود برای همه زبانها در سطح جهانی کار کند – دیگر فقط به محتوای انگلیسی نگاه نمیکند.
سمروش اینو به من نشون میده، به نظر یه حرکت بزرگه 🙂 pic.twitter.com/r3lIiLTWhE
– بری شوارتز (@rustybrick) 7 دسامبر 2022
در اینجا برخی از صحبت هایی است که من پیدا کردم که به برخی از تأثیرات اولیه روی این به روز رسانی اشاره می کند (یا شاید به روز رسانی تایید نشده قبلی؟):
بحث انجمن در توییتر، دنیای کلاه سیاه & WebmasterWorld.
آخرین به روز رسانی جالب بود، در 9 سپتامبر ما فکر کردیم که شاهد اولین نوسانات گسترده از این به روز رسانی محتوای مفید هستیم. پیش از این، تنها 20 درصد از سئوکاران گفتند که متوجه تغییرات رتبهبندی مربوط به بهروزرسانی محتوای مفید اصلی شدهاند و من معتقدم درصد خوبی از آن 20 درصد گیج شدهاند و تغییراتی را که مشاهده میکنند به اشتباه نسبت میدهند – یعنی محتوای مفیدی نیست. به روز رسانی. بهروزرسانی محتوای مفید اصلی گوگل در اوایل به نظر میرسید که از نظر سئوها و ابزارهایی که انتخاب میکنند، بسیار جزئی به نظر میرسید، علیرغم آنچه همه ما فکر میکردیم اتفاق بیفتد. حتی دنی سالیوان حتی خودش گفت که این تغییر بزرگی نبود، اما از نظر مسیری که گوگل با رتبهبندی محتوا میرود، بسیار بزرگ بود.
@rustybrick من همچنین متوجه شده ام که در Semrush به من نشان می دهد که یک حرکت کوچک به نظر می رسد. pic.twitter.com/6oEI4hg30s
— انوج ثاکر (@Anuj_Thaker03) 7 دسامبر 2022