اکثر سئوکاران فکر می کنند یاهو نمی تواند در جستجو رقابت کند

نظرسنجی در توییتر پرسید، “یاهو در حال برنامه ریزی برای “راه اندازی مجدد” جستجو است. آیا فرصتی برای احیای آن وجود دارد؟ تعداد پاسخ های خوبی دریافت کرد، 631 پاسخ. نتایج چندان خوش بینانه نبود.

  • 43.7 درصد گفتند خیر، در بدو ورود مردند
  • 26.6 درصد گفته اند که به UI/UX بستگی دارد
  • 29.6 درصد گفتند بله، اکنون زمان آن است

بحث انجمن در توییتر.





منبع

علامت یاهو 404 بیس بال

شخصاً، من فکر می کنم یاهو در این زمینه عملکرد خوبی دارد، بهتر از بسیاری از شرکت های دیگر. اما زمان نشان خواهد داد و من بسیار مشتاقانه منتظرم تا ببینم جستجوی یاهو با چه چیزی عرضه می شود.

همانطور که می دانید، یاهو در حال برنامه ریزی برای بازگشت به جستجو با روشی جدید در مورد جستجوی یاهو است. این به چه معناست، ما هنوز نمی دانیم، اما می دانیم که یاهو به شدت به این فکر می کند که چگونه می توانند رقابت کنند. گرگ استرلینگ یک نظرسنجی در توییتر انجام داد و از یاهو پرسید که آیا یاهو به این موضوع فکر می‌کند یا خیر، و اکثر آنها می‌گویند نه – جستجوی یاهو در بدو ورود مرده است.

این نظرسنجی است: