اگر این مقاله در پیام های مستقیم برای صفحات تجاریدر لینکدین شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما
برای هرگونه سوال مرتبط با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظر خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت (با کمال میل) به شما پاسخ خواهیم داد.
به گفته لینکدین، این ویژگی به اعضا اجازه دهید از طریق پیام های شخصی با برندها تماس بگیرند، یک تمرین تا کنون برای تعامل بین اعضا محفوظ است.
لینکدین ساخته است تست ها از این قابلیت جدید با کاربران منتخب در طول ماه گذشته. بسته به پلت فرم، بیش از 63 میلیون کسب و کار به طور منظم در صفحات تجاری خود در برنامه پست می کنند. این شکل نشان می دهد پتانسیل پیام رسانی صفحه به عنوان ابزاری برای ارتباط و تعامل، و راه را برای انواع جدیدی از تعاملات مستقیم و همچنین فرصت های جدید باز می کند.
اکنون کاربران میتوانند با یک صفحه تجاری مکالمه را آغاز کنند و مستقیماً در برنامه چت کنند. بنابراین مدیران صفحه قادر خواهند بود به عنوان یک صفحه پاسخ دهند و در نتیجه راه جدیدی برای برقراری ارتباط برای کسب و کار ارائه دهند.
بله از دیروز! لینکدین اعلام کرد، از 7 ژوئن 2023، راه اندازی یک گزینه جدید اجازه می دهد صفحات شرکت برای ارسال و دریافت پیام های خصوصی.
دکمه “ارسال پیام” در صفحات تجاری لینکدین
از اینکه نمی توانید مستقیماً با صفحات شرکت در لینکدین تماس بگیرید ناامید هستید؟ آیا می خواهید سؤالات خاصی بپرسید، فرصت های حرفه ای را کشف کنید یا علاقه خود را به محصولات یا خدمات آنها ابراز کنید؟ لینکدین بالاخره راه حلی ارائه کرد که مشکلات شما را حل می کند. این فرصت را برای تقویت ارتباطات حرفه ای و انرژی بخشیدن به شبکه خود از دست ندهید.
آیا می توانیم به صفحات تجاری در لینکدین پیام خصوصی بفرستیم؟
موضوعات تحت پوشش می تواند شامل محصولات و خدمات، فرصت های تجاری و موارد دیگر باشد.
این ویژگی جدید چندین امکان استفاده را ارائه می دهد! حتی اگر او به خودی خود چشم انداز لینکدین را متحول نمی کند، باید در رویکرد بازاریابی شما در این پلتفرم مورد توجه قرار گیرد.
لینکدین برای آینده چه برنامه ای دارد؟
ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم. آنجا میبینمت؟
پیشبینی میشود که افراد بیشتر و بیشتری برای درخواست فرصتها، پیامهای مستقیمی را به شرکتها ارسال کنند، که ممکن است نیاز به یک برخی مدیریت برای شرکت های بزرگ. لینکدین به همه چیز فکر کرده و در عین حال این کار را به لطف آن آسانتر کرده است “صندوق ورودی هدفمند” سازمان بهداشت جهانی پیام ها را بر اساس اولویت آنها طبقه بندی کنید. اگر این برای یک شرکت قابل مدیریت نباشد، برندها می توانند همیشه امکان غیرفعال کردن گزینه پیام رسانی وجود دارد در تنظیمات صندوق ورودی:
تنظیمات صندوق ورودی برای حذف دکمه پیام از صفحات کسب و کار
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
در آینده، لینکدین نیز در نظر داردادغام کردن الف کمک کندچه IA برای بهبود این عملکرد. به طور خاص، این میتواند برای پرورش سرنخ مفید باشد، و به کاربران این امکان را میدهد تا افرادی را که با آنها تعامل دارند، بدون نیاز به پیمایش در پروفایلها یا پیامهایشان در فید جستجو کنند.
همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).
مردم در رسانه های اجتماعی بیشتر و بیشتر در پیام های خصوصی به جای عمومی ارتباط برقرار کنید. به همین دلیل است که لینکدین دارد قابلیت پیام رسانی مستقیم (DM) خود را برای صفحات شرکت گسترش داد.