اگر خبرنامه شما خوانده نمی شود، ممکن است به خاطر جیمیل باشد!
انتشار: خرداد 19، 1402
بروزرسانی:
27 تیر 1404
اگر خبرنامه شما خوانده نمی شود، ممکن است به خاطر جیمیل باشد!
مشکل در گوگل و پلتفرم جیمیل رخ می دهد. ما مستقیماً با آنها کار می کنیم تا به کاربرانمان کمک کنیم کمپین های صندوق ورودی را هدایت کنند.
سخنگوی Mailchimp
چه تأثیری بر خبرنامه های شما دارد؟ چگونه آن را پر کنیم؟
ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.
شما هرگز نتوانسته اید نرخ افتتاحیه خبرنامه خود را کاهش دهید؟ یا برعکس، چند ماه است که متوجه کاهش چشمگیر گشایش ها شده اید و نمی دانید چرا؟ ممکن است پاسخ مشکل شما را داشته باشیم... اگر تقصیر جیمیل بود چه؟ در این مقاله، یک نقص در صندوق پستی را که توسط Mailchimp تأیید شده است، تجزیه و تحلیل می کنیم.
خرابی جیمیل
برای هرگونه سوال در رابطه با این مقاله، از قسمت "نظرات" برای ارسال نظرات خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت به شما (با کمال میل) پاسخ خواهیم داد.
ژورنال موتورهای جستجو برای تماس با Mailchimp، نرم افزار ایمیلی که در بازار به خوبی تثبیت شده است، تماس گرفت و به آنها نقص و تکرار این پدیده را تأیید کرد:
اگر این مقاله در نقص عملکرد جیمیل که خبرنامه ها را به پوشه Spam هدایت می کند شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما
علیرغم این واقعیت که عملکرد نادرست Gmail خارج از کنترل مستقیم شما است، چند راه حل وجود دارد که می توانید برای کاهش عواقب این مشکل ایجاد کنید:
آموزش کاربران
می توانید مستقیماً با گیرندگان خود ارتباط برقرار کنید تا آنها را از مشکل مطلع کنید و آنها را تشویق کنید که پوشه هرزنامه خود را بررسی کنند تا مطمئن شوند هیچ خبرنامه ای را از دست نمی دهند. لطفاً دستورالعمل های دقیقی در مورد نحوه انتقال خبرنامه از پوشه هرزنامه به صندوق ورودی اصلی ارائه دهید.
کاربران را تشویق کنید تا خبرنامه ها را به عنوان اسپم علامت گذاری کنند
شما می توانید مشتریان خود را تشویق کنید تا وقتی خبرنامه ها را در پوشه هرزنامه پیدا کردند، آنها را به صورت دستی به عنوان اسپم علامت گذاری کنند. این می تواند به آموزش Gmail برای یادگیری ماشینی کمک کند، بنابراین ایمیل های بعدی این برند کمتر به عنوان هرزنامه در نظر گرفته می شوند.
کانال های ارتباطی را متنوع کنید
علاوه بر خبرنامه های ایمیل، به شما توصیه می کنیم از کانال های ارتباطی دیگر (به عنوان مثال شبکه های اجتماعی، اعلان های فشار یا برنامه های تلفن همراه) برای دسترسی به مشتریان خود استفاده کنید. این تا حدی مشکل Gmail را دور می زند و کاربران را درگیر می کند.
با ارائه دهندگان خدمات ایمیل همکاری کنید
اگر به اندازه کافی شجاع هستید، می توانید برای حل این مشکل با ارائه دهندگان خدمات تحویل ایمیل (مانند MailChimp) نیز همکاری نزدیک داشته باشید. این فروشندگان ممکن است ارتباط و نفوذ بیشتری با Gmail داشته باشند، که ممکن است رفع نقص را آسان تر کند.
آیا جیمیل راه حلی برای این مشکل ارائه می دهد؟
بنابراین به نظر می رسد که این مشکل مربوط به خبرنامه ها است. در حقیقت، Gmail به طور خودکار خبرنامه ها را به پوشه هرزنامه منتقل می کند گیرندگان، که آنها را از دیدن ایمیل باز می دارد و بنابراین نرخ باز شدن را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.
جی میل هیچ بازه زمانی تعیین نکرد و Mailchimp هیچ کنترل واقعی بر این نقص که در پلتفرم آن رخ نمی دهد، ندارد.
علاوه بر این، می دانیم که همه عادت ندارند پوشه هرزنامه خود را هر روز چک کنند. بنابراین، مارک های خود را دیده اند کاهش نرخ باز.
بنابراین به نظر می رسد که هر دو طرف کمی ضرر کرده اند…
عملکرد نادرست جیمیل که همه خبرنامه های یک برند را به پوشه اسپم کاربران هدایت می کند، می تواند عواقب متعددی برای کسب و کار شما داشته باشد و می توانید تصور کنید که آنها مثبت نیستند... در اینجا یک مرور کلی وجود دارد:
وقتی خبرنامه ها در پوشه اسپم قرار می گیرند، کاربران کمتر آنها را ببینند و باز کنند. این می تواند منجر به الف شود کاهش قابل توجه در نرخ باز شدن ایمیل ها، تاثیر و اثربخشی کمپین های بازاریابی ایمیلی شما را کاهش می دهد. این توسط Search Engine Journal پیدا شد.
ما چیزی به شما نمی گوییم، اما خبرنامه ها یک راه ضروری برای برقراری ارتباط با مشتریان شما و درگیر نگه داشتن آنها هستند. وقتی این خبرنامه ها در پوشه اسپم قرار می گیرند، کاربران تمایل دارند آنها را به عنوان هرزنامه ببینند، بدون اینکه حتی سعی کنید آنها را باز کنید تا مطمئن شوید.
اگر مشتریان شما همچنان خبرنامه های شما را در پوشه اسپم دریافت می کنند، ممکن است به درک و شهرت برند شما آسیب برساند. سپس کاربران ممکن است شما را غیرقابل اعتماد یا غیرحرفه ای ببینند که می تواند بر اعتبار و رابطه شما با مشتریان تأثیر منفی بگذارد.
البته جیمیل مدعی شد که در حال کار بر روی راه حلی برای رفع این مشکل است. اما به طور دقیق تر، در واقعیت، چیزی اعلام نشده است.
همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).
در چند روز گذشته نقصی در سرور ایمیل جیمیل مشاهده شده است. این موضوع توسط ژورنال موتور جستجو مورد توجه قرار گرفت که کاهش نرخ باز شدن خبرنامه خود را مشاهده کرد که در مقایسه با اعداد متوسط \u200b\u200bبسیار غیرعادی بود.