ایجاد، تعاملات و محتوا در قلب اهداف آن!


در دنیایی که شبکه‌های اجتماعی به طور فزاینده‌ای در زندگی روزمره ما حضور دارند، دانستن اهداف و جاه‌طلبی‌های پلتفرم‌هایی که زمان زیادی را روی آن‌ها صرف می‌کنیم، مهم است. اینستاگرام، یکی از محبوب ترین و تاثیرگذارترین ها، اخیراً آرزوهای خود را برای سال 2023 در ویدیویی که در پلتفرم خودش منتشر کرده است، به اشتراک گذاشته است. آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام، سه هدف اصلی را برای سال آینده معرفی کرد: تشویق به خلق، تشویق تعامل بین کاربران و ارائه محتوای مورد علاقه آنها. اینستاگرام امیدوار است با تکیه بر ارزش‌های بنیادین خود و نوآوری برای پاسخگویی به نیازهای کاربران، همچنان فضایی برای کشف و خلقت برای همه باشد. اما شفافیت همچنین در قلب شیوه های تبلیغ محتوای آن خواهد بود تا از بحث و جدل جلوگیری شود و اعتماد کاربران را جلب کند. بیایید نگاهی به اهداف اینستاگرام برای سال 2023 و معنای آن برای کاربران (و مشاغل) بیندازیم.

actu Instagram
اهداف اینستاگرام 2023

اهداف اینستاگرام برای سال 2023: تشویق به ایجاد، تقویت تعامل و ارائه پست های پیشنهادی

که در ویدئویی که در اینستاگرام منتشر شده است، مدیر عامل این پلتفرم، آدام موسری، آرزوها و اهداف اینستاگرام برای سال 2023 را به اشتراک گذاشت.

اینستاگرام آدام موسری 2023
آدام موسری – اینستاگرام

1- آفرینش را تشویق کنید

برای سال 2023، این پلتفرم که بیش از 2 میلیارد کاربر ماهانه دارد، بیش از همه می خواهد به ایجاد ارزش برای کاربران ادامه دهد و برای انجام این کار، ایجاد را تشویق کند.

آدام موسری به یاد می آورد که منشاء اینستاگرام از اینجاست، که «فیلترهای عکس باورنکردنی و قاب های دیوانه کننده» را برای شخصی سازی محتوا در هنگام راه اندازی ارائه می کرد.

این تمایل همچنان ادامه دارد، زیرا در سال 2022، مدیر عامل اینستاگرام می خواست بر روی سازندگان تمرکز کند که به عنوان عوامل واقعی تغییر دیده می شوند.

بنابراین این هدف با آنچه شبکه اجتماعی قبلاً در سال جاری انجام داده است، به ویژه با راه اندازی ابزارهای جدید کسب درآمد برای سازندگان مطابقت دارد.

2- بین افراد ارتباط ایجاد کنید و آنها را با محتوایی که دوست دارند غافلگیر کنید

علاوه بر جنبه خلاقانه، آدام موسری دو حوزه دیگر را نیز فاش می کند که اینستاگرام در سال 2023 عمیق تر خواهد شد.

این در مورد اجازه دادن به ارتباطات و تعاملات بیشتر بین کاربران و ارائه چیزهایی به آنها است که فراتر از حلقه خود دوست دارند.

ایجاد ارتباط بین افراد

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)

راه‌اندازی ویژگی Notes یا آزمایش استیکر برای راه‌اندازی بحث‌های اجتماعی نمونه‌هایی از جاه‌طلبی‌های شبکه اجتماعی است: ایجاد تعاملات بیشتر و بیشتر بین کاربران فراتر از فید اینستاگرام، به‌ویژه از طریق پیام‌های خصوصی.

در واقع، متا اخیراً هنگام انتشار Notes گفت: “در طول آزمایش، ما متوجه شدیم که کاربران دوست دارند یک روش ساده و سبک برای به اشتراک گذاشتن آنچه در ذهنشان است و شروع گفتگو داشته باشند.”

به مردم اجازه دهید چیزهایی را که دوست دارند کشف کنند

یکی از اهداف پلتفرم این است که کاربران را با چیزهای جدیدی آشنا کند که احتمالاً آنها را دوست دارند.

این شامل، از جمله، پیشنهادهایی برای انتشارات و حساب‌هایی است که در ابتدا آنها را دنبال نمی‌کنید.

و این فقط در مورد محتوای ویدیویی نیست.

عکس‌ها، کار سازندگان و توصیه‌ها نیز نقش خود را دارند. به گفته آدام موسری: “اینستاگرام باید مکانی باشد که کاربران با هر بار ورود به آن چیزهای شگفت انگیزی را کشف کنند”.

با این حال، باید مراقب بود که جنجال تابستان 2022 تکرار نشود که اینستاگرام را به طرفداری از نظر محتوایی که تبلیغ می کند متهم کرد.

برای جلوگیری از این امر، شبکه اجتماعی قصد دارد در مورد معیارهایی که برای تبلیغ محتوا استفاده می کند شفافیت بیشتری داشته باشد.

3- شفافیت در ارتقای محتوا

برای جلوگیری از انتقاد و جنجال، اینستاگرام قصد دارد در مورد معیارهایی که برای تبلیغ محتوا استفاده می‌کند شفاف‌تر باشد.

این شامل ارائه اطلاعات بیشتر در مورد الگوریتم ها و فرآیندهای مورد استفاده برای ارسال محتوا به کاربران است.

هدف این است که به کاربران درک بهتری از نحوه تبلیغ محتوایشان بدهیم و به آنها کنترل بیشتری بر محتوایی که می بینند بدهیم.

اینستاگرام امیدوار است با شفاف بودن در مورد شیوه های تبلیغ محتوای خود اعتماد و تعامل بیشتری با کاربران خود ایجاد کند.

قبل از ترک

به طور خلاصه، اینستاگرام اهداف خود برای سال 2023 را طی ویدیویی که در پلتفرم خود منتشر کرد، به اشتراک گذاشت. آدام موسری، مدیر عامل اینستاگرام، گفت که ایجاد یک اولویت برای این پلتفرم است، که همچنین می‌خواهد تعاملات بین کاربران را تقویت کند و محتوای مورد علاقه‌شان را در اختیار آنها قرار دهد.
برای دستیابی به این اهداف، اینستاگرام بر ارزش‌های بنیادین و نوآوری خود و همچنین بر شفافیت در مورد شیوه‌های تبلیغ محتوای خود تکیه می‌کند تا از بحث و جدل جلوگیری کند و اعتماد کاربران خود را جلب کند.
این اهداف مطابق با آنچه پلتفرم قبلاً در سال جاری انجام داده است، از جمله تمرکز بر سازندگان و ارائه ابزارهای کسب درآمد جدید است.
اینستاگرام امیدوار است در سال 2023 همچنان فضایی برای کشف و خلقت برای همه باشد.

قبل از ترک…

اگر این مقاله در اهداف 2023 اینستاگرام شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم. آنجا میبینمت؟

برای هرگونه سوال مرتبط با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظر خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت (با کمال میل) به شما پاسخ خواهیم داد.

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)






منبع