ایجاد محتوای وب – SmartKeyword


را تولید محتوا یک اهرم قدرتمند و در حال حاضر ضروری برای هر استراتژی بازاریابی دیجیتال است. تحقیقات جدید و رفتارهای خرید مصرف کنندگان اینترنت مستلزم تولید مستمر محتوای اینترنتی (وب و شبکه های اجتماعی) است. بازاریابان باید وزن، هدف، شکل، سرعت و کانال توزیع محتوای دیجیتال خود را با استراتژی کلی خود تطبیق دهند. درباره ی، عطف به سازندگان محتوا (ویراستاران سئو، فیلمبرداران، طراحان گرافیک)، باید با تضمین کیفیت و جذابیت رندر، این انتخاب ها را رد کنند.

استقرار آن یک هنر است. را محتوای ایده آل باید برای کاربران اینترنت (محتوای خواندنی و کپی رایتینگ) و ربات های موتور جستجو (محتوای سئو) جذاب باشد.

این قسمت از راهنمای ما توضیح می دهد چرایی و چگونگی ایجاد محتوای سئو

خلاصه :

قبل از فهرست کردن اهداف تولید محتوا، اجازه دهید مشخص کنیم که طراح محتوای وب سئو باید یک کلکسیونر کلاه باشد!

به عنوان مثال، یک نویسنده محتوای متنی برای وب باید:

      1. تسلط بر توصیه های سئو گوگل (او به عنوان یک جانور متنی شهرت دارد): درپوش ارجاع دهنده.
      1. قوانین خاص وب نویسی را بدانید (سبک دلپذیر و جذاب): نویسنده کلاهک
      1. یک حساسیت بازاریابی کامل ایجاد کنید، که بتواند خلاصه را به کلمات و عبارات تحریک‌کننده ترجمه کند (مخاطبان هدف، دعوت به عمل، ایجاد علاقه): کلاه بازاریاب.
      2. توانایی جذب و احترام به استراتژی محتوای مشتری، خط تحریریه، جهان معنایی و بازاریابی محتوا: سرپوش استراتژیست.

موقعیت خود را بهینه کنید

دیده شدن خوب محتوای مختلف شما (ویدئو در یوتیوب، مقاله یا تصویر در وب، متن در حساب اجتماعی) شرط لازم برای سودآوری شماست. بازاریابی محتوا. در غیر این صورت، بازگشت سرمایه (ROI) استراتژی محتوای شما در صورت وجود پایین است.

ویرایشگر وب ما را به خاطر بسپارید افزایش دید صفحات یک سایت ویترین یا یک وبلاگ، او باید کلاه مرجع خود را بپوشد.

قرار دادن محتوای خود به خوبی به این معنی است که Google را متقاعد کنید که تجویز کننده شما باشد: این جام SEO است. بنابراین، محتوای شما، یعنی محصول/خدمت شما، به کاربران اینترنتی این موتور غول پیکر که قانون را در وب دیکته می کند، توصیه می شود.

به لطف ایجاد منظم محتوا، موقعیت خود را تقویت کنید نیاز به صبر و تلاش زیادی دارد (بهینه سازی فنی، On-site، On-Page و Off-page).

شهرت خود را در وب توسعه دهید

گوگل نیز مانند سایر موتورهای جستجو اعلام کرده بود که به محبوبیت و اعتبار وب سایت ها و نویسندگان اهمیت می دهد. بخور، تخصص، اقتدار و امانتبرای تخصص، اقتدار و اعتبار).

ایجاد مداوم محتوای با کیفیت (ویدئو آموزشی، مقاله ممتاز، راهنمای PDF اطلاعاتی، گرافیک کامپیوتری اصلی، خبرنامه و غیره) اعتبار و شهرت شما را در زمینه فعالیت شما افزایش می دهد. این قانون از دیدگاه الگوریتم ساده است: هرچه حضور و اعتبار بیشتری داشته باشید، موقعیت بهتری دارید.

اطلاعات را به سرعت و هوشمندانه منتشر کنید

انتشار محتوای آنلاین چندین مزیت دارد:

      • توزیع سریع محتوا: یک پست فیس بوک، یک توییت، یک مقاله لینکدین یا یک خبرنامه ایمیل فوراً در دسترس مخاطبان شما قرار می گیرد. این جادوی ایجاد محتوا برای اینترنت است.
      • هدف گذاری دقیق: هدف شما قبلاً تعریف شده و واجد شرایط است، ضرری که مشخصه تبلیغات تلویزیونی است حذف می شود.
      • نظارت در زمان واقعی از اثربخشی اقدامات بازاریابی.
      • امکان تنظیم مجدد اهداف و اقدامات بازاریابی.
      • بازگشت سرمایه بالاتر.

بخش برنامه ریزی شما استراتژی محتوا نقش کلیدی در سرعت و کارایی توزیع اطلاعات شما دارد.

ماموریت ما پشتیبانی و راهنمایی شما در ایجاد محتوایی است که اهداف سئو و بازاریابی شما را برآورده می کند.

تجربه طولانی ما در تولید محتوا به ما این امکان را می دهد که به شما مشاوره های مرتبط ارائه دهیم. محتوای ایده آل آن چیزی است که کاربر اینترنت را اغوا می کند و آن را تبدیل می کند و در عین حال ربات های مسئول خزیدن، نمایه سازی و ارزیابی را متقاعد می کند.

اهداف محتوای وب خود را مشخص کنید

یک وب سایت یا یک حساب اجتماعی حرفه ای بیش از هر چیز یک ابزار بازاریابی است. همچنین، برای اینکه محتوای شما موثر باشد، باید اهداف خاصی را به آن اختصاص دهید:

      • تبدیل سرنخ: خرید، اشتراک، اشتراک و غیره؛
      • بهبود شهرت و قدرت وب شما: محتوای اطلاعاتی برتر.
      • بهبود تصویر برند شما؛
      • موقعیت خود را در صفحات پاسخ موتور جستجو در پرس و جوهای خاص تقویت کنید.
      • سئوی سایت خود را بهبود بخشید ;
      • به مشتریان خود اطلاع دهید و/یا آموزش دهید.
      • ایجاد وفاداری مشتری؛
      • مشتریان جدید احتمالی
      • و غیره.

درخواست های اهداف خود را شناسایی کنید

شناسایی پرس و جوها، یعنی نیازها و انتظارات بازدیدکنندگان، گامی کلیدی برای موفقیت بازاریابی شما است. از طریق الف انجام می شود استراتژی انتخاب کلمه کلیدی.)

این مرحله، بسیار حیاتی برای بازاریابی محتوا، اغلب توسط سازندگان محتوا و وب سایت نادیده گرفته می شود یا ضعیف انجام می شود. قاعده ای که باید از نظر استراتژی محتوا یا بازاریابی محتوا رعایت شود واضح است: هر محتوای وب ایجاد شده با یک پرس و جو (کلید کلیدی اصلی و کلیدواژه ثانویه) مطابقت دارد.

کلمات کلیدی از پیش انتخاب شده را مطالعه کنید

فهرست اولیه کلمات کلیدی نباید به طور کامل به عنوان بخشی از استراتژی محتوا استفاده شود. کلمات کلیدی که حول آنها می روید محتوای خود را بهینه کنید اساساً باید دو شرط را برآورده کند:

      • حجم جستجو توسط کاربران اینترنت: برای توجیه تولید محتوا باید قابل توجه باشد.
      • شدت رقابت: در نبردهای شکست خورده شرکت نکنید، به خصوص در برابر رقبای که بودجه مجازی و ارشدیت بالایی دارند. از سوی دیگر، روی جایگاه های سودآور تمرکز کنید.

مطالعه کلیدواژه‌ای که با استفاده از ابزار ما انجام می‌شود، می‌تواند بخش‌هایی از مشتریان را که توسط رقبای شما به خوبی ارائه نمی‌شوند (رقابت ضعیف)، اما با تقاضای رضایت‌بخش (حجم جستجوی کم و بیش قابل توجه) به شما نشان دهد. البته به شرطی که پیشنهادات محصول/خدمات شما بتواند نیازهای بیان شده توسط هدف را هنگام ارسال درخواست (کلمه کلیدی) خود به موتورهای جستجو برآورده کند.

فرمت محتوای مناسب را تعریف کنید

محتوای متنی غذای مورد علاقه گوگل و خواهرانش باقی مانده است. الگوریتم های آنها یاد گرفته اند که متون را با استفاده از هوش مصنوعی درک و ارزیابی کنند. با این حال، فرمت‌های بصری با توجه به مزایای متعددشان، خود را به تولیدکنندگان محتوا برای اینترنت تحمیل کرده‌اند. مسلماً موتورهای جستجو هنوز قادر به خواندن آنها نیستند، اما پیشرفت کرده اند.

تصاویر، ویدئوها، پادکست ها و نمودارها در بین کاربران اینترنت محبوب هستند. این جذابیت به آنها در نظر طراحان محتوا، بازاریابان و موتورهای جستجو وزن بیشتری می بخشد. ترکیب خود را با توجه به بودجه، هدف، ماهیت پیشنهاد و اهداف خود بسازید.

برنامه تولید محتوای وب را تنظیم کنید

خود را در صفحه اول گوگل قرار دهید یک هدف میان مدت / بلند مدت است. به طور مشابه، دستیابی به یک مشتری جدید می تواند یک فرآیند طولانی باشد (تونل فروش): کاربر ناشناخته اینترنت، بازدیدکننده یا مشترک واجد شرایط، سرنخ نابالغ، سرنخ برای انجام عمل، مشتری نهایی، مشتری وفادار. همچنین، تلاش شما برای تولید محتوا باید ثابت باشد.

هنگام توسعه استراتژی محتوای خود، مطمئن شوید که یک برنامه تولید و توزیع برای رسانه خود در همه قالب ها ایجاد کنید.

بهینه سازی سئو

محتوای وب بهینه نشده محکوم به تاریکی مجازی است، بنابراین خدا تصمیم گرفته است گوگل. با پیروی از او توصیه ها یا دستورالعمل ها، و با چسبیدن به فضایل صبر، واجد شرایط بهشت ​​می شوید (صفحه اول گوگل). بدون سئو، هیچ رستگاری، دید و سودی برای محتوای وب شما وجود ندارد.

برای ایجاد محتوای وب موثر، به اهداف اصالت، بازاریابی و سئو فکر کنید. دیده شدن محتوای بهینه شده و بازاریابی محور یک نبرد سخت است. ما متحدان قابل اعتماد و با تجربه ای هستیم. راه حل ما را به آرمادای خود اضافه کنید!



منبع