اینستاگرام چگونه به ارتباط تبلیغات شما امتیاز می دهد؟  (4 معیار)
انتشار: اسفند 04، 1401
بروزرسانی: 24 آبان 1404

اینستاگرام چگونه به ارتباط تبلیغات شما امتیاز می دهد؟ (4 معیار)


اینستاگرام در مورد تبلیغاتی که در پلتفرم خود به اشتراک گذاشته می شود چه فکر می کند؟ شبکه اجتماعی ارتباط خود را چگونه ارزیابی می کند؟ در اینجا 4 معیار به تازگی توسط خود اینستاگرام فاش شده است.
اینستاگرام، شبکه اجتماعی پشت فرمت استوری
اینستاگرام چگونه به ارتباط تبلیغات شما امتیاز می دهد؟

چرا در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

در اینجا چند دلیل (خوب) برای ورود به تبلیغات اینستاگرام آورده شده است:

  1. مخاطب بزرگ : اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین شبکه های اجتماعی در جهان است، بنابراین یک مخاطبان بالقوه بسیار زیاد در دسترس تبلیغ کنندگان بالقوه
  2. هدف گیری دقیق : اینستاگرام به کاربران این امکان را می دهد که بر اساس موقعیت مکانی، سن، جنسیت، علایق و رفتار آنلاین خود مورد هدف قرار گیرند. بنابراین امکان پذیر است افرادی را که تبلیغ شما را می بینند بسیار دقیق هدف قرار دهید.
  3. قالب بصری جذاب : تبلیغات را می توان به گونه ای طراحی کرد که جذاب باشد و بنابراین جذاب تر.
  4. مشارکت بالا : کاربران اینستاگرام تمایل بیشتری به تعامل با برندها و شرکت هایی دارند که دنبال می کنند، که می تواند به یک ترجمه تبدیل شود تعامل بالا با تبلیغات تبلیغات.
  5. امکان تبدیل : با ویژگی های پیوند و دکمه های فراخوان، تبلیغ کنندگان می توانند کاربران را به وب سایت یا صفحات فروش خود هدایت کنید، چه میتوان افزایش شانس تبدیل

اینستاگرام ارتباط تبلیغات را چگونه ارزیابی می کند؟

در اینجا اطلاعات منتشر شده در روز دوشنبه، 13 فوریه 2023 در compte d\'Instagram for Business. اگر انگلیسی را نمی فهمید، نگران نباشید، ما دقیقاً بعد از این اینفوگرافیک هر نکته را به تفصیل توضیح می دهیم.

اینستاگرام ارتباط تبلیغات در پلتفرم خود را چگونه ارزیابی می کند؟
اینستاگرام ارتباط تبلیغات در پلتفرم خود را چگونه ارزیابی می کند؟

معیار شماره 1: اهداف SMART

اینستاگرام به کاربران خود توصیه می کند که اهداف SMART را تعیین کنند. اگر نمی توانید دقیقاً معنی آن را به خاطر بیاورید، در اینجا توضیح سریعی درباره هر معیاری که لنز شما باید رعایت کند آورده شده است:

  • خاص : هدف باید کاملاً مشخص و دقیق باشد.
  • قابل اندازه گیری : هدف باید به صورت مشخص اندازه گیری شود.
  • قابل دسترس : هدف باید واقع بینانه و با منابعی که در اختیار دارید قابل دستیابی باشد.
  • مرتبط : هدف باید با استراتژی جهانی که برای آن تنظیم شده است مرتبط باشد.
  • زمانی تعریف شده است : هدف باید با یک ضرب الاجل دقیق همراه باشد.

معیار شماره 2: ارتباط پیام تبلیغ شما با هدف شما

طبق گفته اینستاگرام، برای اینکه تبلیغات شما مرتبط باشد، پیامی که در تبلیغ خود منتقل می کنید باید با هدفی که می خواهید به آن برسید سازگار باشد.

برای توضیح این نکته با یک مثال: اگر مشتریان فعلی خود را مورد خطاب قرار می دهید، روی آگهی خود ننویسید «در اولین رزرو خود ۲۰ درصد تخفیف بگیرید»، زیرا آنها نمی توانند از آن سود ببرند. منطقی نه؟

معیار شماره 3: شناسایی محتوای شما

یکی از اهداف اولیه برند و محتوای شما برای دسترسی موثر به کاربران اینستاگرام این است که می تواند به طور خودکار شناسایی شود.

بنابراین هدف موفقیت در ایجاد یک هویت بصری و نوع محتوایی است که کاربران در تشخیص آن مشکلی نداشته باشند و به آنها اجازه دهد بلافاصله شناسایی کنند که با چه کسی سروکار دارند.

این اجازه خواهد داد ترویج وفاداری به برند و برای تشویق تعامل با تبلیغ شما.

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)


معیار شماره 4: سازگاری تبلیغات با استراتژی کلی شما

و در نهایت، آخرین نکته از اینستاگرام این است:

با تبلیغ محتوای ارگانیک، راه اندازی محصول، وبلاگ ها و موارد دیگر، تبلیغات اینستاگرام را با استراتژی بازاریابی کلی خود هماهنگ کنید.

اینستاگرام

قبل از ترک...

اگر این مقاله در معیارهایی که اینستاگرام برای ارزیابی مرتبط بودن تبلیغات شما در نظر گرفته است شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم. آنجا میبینمت؟

برای هرگونه سوال مرتبط با این مقاله، از قسمت "نظرات" برای ارسال نظر خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت (با کمال میل) به شما پاسخ خواهیم داد.

منبع

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع