بازاریابان دیجیتال، متخصصان محتوا و ناشران اغلب از مدیریت محتوا استفاده می کنند برای افزایش تعامل کاربران و ایجاد حضور آنلاین از یک برند یا یک شرکت
مدیریت محتوا چگونه می تواند برای شما مفید باشد؟
اگر این مقاله در مدیریت محتوا شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما
در اینفوگرافیک، می توانید 5 اولین ابزار جالب را پیدا کنید:
- چی؟
- جیبی
- Scoop.it
- لینک الکترونیکی
- BuzzSumo
ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم. آنجا میبینمت؟
از چند جهت:
- می تواند چندین مرحله از تقویم محتوای خود را با چند کلیک کامل کند
- به تعادل بین پست های خود تبلیغی و پست هایی که سایر سازندگان محتوا را برجسته می کنند کمک می کند
- به شما امکان می دهد نوع محتوایی را ببینید که برای هدف مورد نظر شما جذاب است
- به شما امکان می دهد تا سایت خود را به یک منبع واجد شرایط تبدیل کنید که دارای تشخیص است
- امکان ایجاد یک جامعه را ارائه می دهد
- با به اشتراک گذاشتن مقالات از قبل کامل در مورد موضوع به جای نوشتن یک مقاله از A تا Z در زمان صرفه جویی می شود
- تعامل را افزایش می دهد و دید شما را بهبود می بخشد
همچنین میتواند شامل ایجاد توضیحات، عناوین و ابردادهها برای هر مورد انتخاب شده، و همچنین افزودن نظرات و زمینه برای کمک به کاربران برای درک محتوا باشد.
در اینجا 3 مورد دیگر وجود دارد:
- خوراکی
- پاک کردن
- هوت سوئیت
چگونه استراتژی مدیریت محتوای خود را بسازیم؟
سپس شما باید منابع را انتخاب کنید که قرار است از آن استفاده کنید و با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. برای این انتخاب وقت بگذارید، زیرا کیفیت محتوایی که به اشتراک می گذارید به کیفیت این منابع بستگی دارد.
ابتدا باید با آن شروع کنید بدانید با چه کسی صحبت می کنید تا بتوانیم محتوایی را که به بهترین وجه با انتظارات، نیازها و علایق آنها مطابقت دارد به آنها ارائه دهیم.
Curation مربوط به مدیریت محتوای آنلاین مرتبط در جایگاه شما است. سپس آنچه را که بهترین یافته اید با مخاطبان خود به اشتراک می گذارید.
چی؟
هنگامی که منابع خود را انتخاب کردید و می دانید چه چیزی را می خواهید به اشتراک بگذارید، باید این کار را انجام دهید برای افزودن ارزش به محتوایی که پیدا کرده اید وقت بگذارید. می توانید نظرات، رتبه بندی ها، بررسی های محتوا و غیره را اضافه کنید. به منظور تقویت اعتبار کلام شما
همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
تنظیم محتوا می تواند شامل موارد زیر باشد:
- مقالات
- فیلم های
- تصاویر
- اینفوگرافیک
- پادکست ها
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)