اینفوگرافیک برای درک همه چیز

بازاریابان دیجیتال، متخصصان محتوا و ناشران اغلب از مدیریت محتوا استفاده می کنند برای افزایش تعامل کاربران و ایجاد حضور آنلاین از یک برند یا یک شرکت

مدیریت محتوا چگونه می تواند برای شما مفید باشد؟

فواید

اگر این مقاله در مدیریت محتوا شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما

در اینفوگرافیک، می توانید 5 اولین ابزار جالب را پیدا کنید:

  1. چی؟
  2. جیبی
  3. Scoop.it
  4. لینک الکترونیکی
  5. BuzzSumo

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم. آنجا میبینمت؟

از چند جهت:

  • می تواند چندین مرحله از تقویم محتوای خود را با چند کلیک کامل کند
  • به تعادل بین پست های خود تبلیغی و پست هایی که سایر سازندگان محتوا را برجسته می کنند کمک می کند
  • به شما امکان می دهد نوع محتوایی را ببینید که برای هدف مورد نظر شما جذاب است
  • به شما امکان می دهد تا سایت خود را به یک منبع واجد شرایط تبدیل کنید که دارای تشخیص است
  • امکان ایجاد یک جامعه را ارائه می دهد
  • با به اشتراک گذاشتن مقالات از قبل کامل در مورد موضوع به جای نوشتن یک مقاله از A تا Z در زمان صرفه جویی می شود
  • تعامل را افزایش می دهد و دید شما را بهبود می بخشد

همچنین می‌تواند شامل ایجاد توضیحات، عناوین و ابرداده‌ها برای هر مورد انتخاب شده، و همچنین افزودن نظرات و زمینه برای کمک به کاربران برای درک محتوا باشد.

در اینجا 3 مورد دیگر وجود دارد:

  1. خوراکی
  2. پاک کردن
  3. هوت سوئیت

چگونه استراتژی مدیریت محتوای خود را بسازیم؟

سپس شما باید منابع را انتخاب کنید که قرار است از آن استفاده کنید و با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. برای این انتخاب وقت بگذارید، زیرا کیفیت محتوایی که به اشتراک می گذارید به کیفیت این منابع بستگی دارد.

ابتدا باید با آن شروع کنید بدانید با چه کسی صحبت می کنید تا بتوانیم محتوایی را که به بهترین وجه با انتظارات، نیازها و علایق آنها مطابقت دارد به آنها ارائه دهیم.

Curation مربوط به مدیریت محتوای آنلاین مرتبط در جایگاه شما است. سپس آنچه را که بهترین یافته اید با مخاطبان خود به اشتراک می گذارید.

چی؟

هنگامی که منابع خود را انتخاب کردید و می دانید چه چیزی را می خواهید به اشتراک بگذارید، باید این کار را انجام دهید برای افزودن ارزش به محتوایی که پیدا کرده اید وقت بگذارید. می توانید نظرات، رتبه بندی ها، بررسی های محتوا و غیره را اضافه کنید. به منظور تقویت اعتبار کلام شما

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

تنظیم محتوا می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • مقالات
  • فیلم های
  • تصاویر
  • اینفوگرافیک
  • پادکست ها

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع

را مدیریت محتوا فرآیند یافتن، انتخاب، سرپرستی، ارائه و به اشتراک گذاری محتوای مرتبط و با کیفیت بالا برای یک مخاطب هدف خاص است.

پلتفرم انتخاب شده برای تهیه محتوا به هدف و مخاطب هدف بستگی دارد. مهم است که پلتفرمی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد تا به اهداف مدیریت محتوای خود برسید.

دیده شدن رسانه های اجتماعی
شما می توانید مدیریت محتوای رسانه های اجتماعی را انجام دهید

از چه ابزارهایی استفاده کنیم؟

برای جمع بندی: تنظیم محتوا می تواند راهی موثر برای ارائه محتوای با کیفیت به مخاطبان هدف شما باشد، در حالی که در زمان صرفه جویی می کند و حضور آنلاین شما را تقویت می کند.

در چه پلتفرم هایی می توانید محتوا را مدیریت کنید؟

مدیریت محتوا اغلب است برای ارائه یک منبع قابل اعتماد و جالب از محتوا استفاده می شود برای خوانندگان، مشترکین یا دنبال کنندگان در رسانه های اجتماعی، خبرنامه ها یا وب سایت ها.

4 مرحله برای ایجاد استراتژی مدیریت محتوا مهم است.

قبل از ترک…

و در نهایت، البته، ما باید ذکر منبع جایی که اطلاعاتی را که هم‌اکنون به اشتراک گذاشته‌اید، برده‌اید. برای درگیر نشدن در مسائل کپی رایت الزامی است.

در اینجا اینفوگرافیک منتشر شده توسط Quuu در مورد مدیریت محتوا است. برای افراد غیر دوزبانه نگران نباشید، در ادامه این مقاله محتوای آن را برای شما رمزگشایی می کنیم.

اینفوگرافیک مدیریت محتوا
اینفوگرافیک مدیریت محتوا

رمزگشایی اینفوگرافیک ها

مدیریت محتوا چیست؟

اگر شما یک تولید کننده محتوای آنلاین هستید، احتمالاً می دانید که یافتن محتوای به موقع و مرتبط می تواند یک چالش دائمی باشد. اینجاست که مدیریت محتوا وارد می‌شود. در این مقاله، شما را از طریق یک اینفوگرافیک رمزگشایی Quuu راهنمایی می‌کنیم که چگونه می‌توانید شروع به اجرای یک استراتژی مدیریت محتوا برای کسب‌وکار خود کنید. وب‌سایت خود یا پلت فرم رسانه‌های اجتماعی. برای شروع کار با مدیریت محتوا آماده اید؟

اینفوگرافیک Quuu

برای هرگونه سوال مرتبط با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظر خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت (با کمال میل) به شما پاسخ خواهیم داد.

مدیریت محتوا را می توان در پلتفرم های مختلف انجام داد:

  1. شبکه های اجتماعی : شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر، فیس‌بوک، لینکدین و اینستاگرام پلتفرم‌های محبوبی برای تهیه محتوا هستند، زیرا می‌توانید با استفاده از هشتگ‌ها و شناسایی منابع مناسب، مقالات، ویدئوها و انواع دیگر محتوای مرتبط را با مخاطبان هدف خود به اشتراک بگذارید.
  2. جمع آوری کننده های محتوا : جمع‌آوری‌کننده‌های محتوا مانند Feedly، Flipboard و Pocket به شما امکان می‌دهند محتوا را از منابع مختلف جمع‌آوری و سازماندهی کنید. می توانید منابع مرتبط با مخاطبان هدف خود را انتخاب کنید و برای خواندن آسان آنها را به فیدهای خود اضافه کنید.
  3. خبرنامه ها : خبرنامه ها روشی موثر برای به اشتراک گذاشتن محتوای جالب با مخاطبان هدف شما هستند. می توانید مرتبط ترین مقاله ها و ویدیوها را برای مخاطبان خود انتخاب کنید و آنها را به طور منظم از طریق ایمیل به اشتراک بگذارید.
  4. وبلاگ ها : وبلاگ ها همچنین می توانند با به اشتراک گذاری مقالات و ویدیوهای مرتبط با مخاطبان خود برای تهیه محتوا استفاده شوند. می توانید برای سازماندهی محتوا دسته بندی ایجاد کنید و نظرات خود را برای ارائه دیدگاه خود در مورد موضوع اضافه کنید.
  5. اینترنت سایت ها : وب سایت ها همچنین می توانند با ایجاد صفحات یا بخش های اختصاصی برای مقالات و ویدیوهای مرتبط با مخاطبان هدف شما برای تهیه محتوا استفاده شوند.