تنوع متن: چندین نسخه از متن را برای برجسته کردن نکات مهم یک تبلیغ تولید می کند تا تبلیغ کنندگان بتوانند پیام های مختلف را برای هدف قرار دادن مخاطبان خاص امتحان کنند.
نسل پس زمینه: تصاویر پس زمینه را از متون وارد شده ایجاد می کند تا به تبلیغ کنندگان اجازه دهد چندین پس زمینه را با چند کلیک آزمایش کنند تا محتوای خلاقانه خود را متنوع کنند.
برش تصویر: عناصر را برای تطبیق با نسبت های مختلف با توجه به محتوای تبلیغاتی تنظیم می کند (داستان، واقعی، انتشار…).
هدف ما این است که یاد بگیریم چه چیزی برای تبلیغکنندگان مفید است و استفاده از این ویژگیها را در ابزارهای تبلیغاتی خود آسان کنیم.
در 11 می 2023، متا از انتشار ابزار جدیدی خبر داد که از هوش مصنوعی برای بهبود عملکرد تبلیغاتی استفاده میکند: جعبه ایمنی هوش مصنوعی.
این چیزی است که متا می گوید:
AI Sandbox چیست؟ برای چه استفاده خواهد شد؟ برای کیست؟ در این مقاله به تمامی سوالاتی که ممکن است در مورد این ابزار جدید رونمایی شده توسط متا داشته باشید پاسخ خواهیم داد.
بنابراین، AI Sandbox به عنوان یک زمین بازی عمل می کند که در آن می توان این ویژگی ها را بر اساس بازخورد و نیازهای تبلیغ کنندگان آزمایش کرد.
با درک ترجیحات تبلیغ کنندگان و توسعه راه حل های کاربر پسند، متا می خواهد فرآیند ایجاد و مدیریت تبلیغات را آسان تر کند، در حالی که تبلیغ کنندگان را قادر می سازد تا تأثیر خود را به حداکثر برسانند و به اهداف تجاری خود دست یابند.
این ابزارها هستند طراحی شده برای تسهیل و بهبود فرآیند ایجاد تبلیغات، به تبلیغکنندگان انعطافپذیری و انتخاب بیشتری برای دسترسی مؤثر به مخاطبان خود میدهد.
چرا متا توسعه این ابزار را انتخاب کرد؟
اگر این مقاله در منجعبه ایمنی هوش مصنوعی شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما
ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم. آنجا میبینمت؟
همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).
برای هرگونه سوال مرتبط با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظر خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت (با کمال میل) به شما پاسخ خواهیم داد.
در حال حاضر، گروه کوچکی از تبلیغکنندگان در حال همکاری نزدیک با متا هستند تا به سرعت بازخوردهایی را جمعآوری کنند که این محصولات را بهبود بخشد.. از ماه جولای، دسترسی به AI Sandbox به تدریج برای تبلیغ کنندگان بیشتری گسترش خواهد یافت.
ابزارهای مختلف موجود در جعبه ایمنی هوش مصنوعی
بنابراین AI Sandbox جدید است ابزاری مبتنی بر هوش مصنوعی، برای حمایت از شرکت ها در تولید و توزیع محتوای تبلیغاتی خود در شبکه های اجتماعی.
برای بیش از 15 سال، متا (سابق فیسبوک) از یادگیری ماشین و هوش مصنوعی برای قدرت بخشیدن به همه برنامه ها و خدمات خود، از جمله سیستم تبلیغاتی خود، استفاده کرده است.
بنابراین جعبه ایمنی هوش مصنوعی باید درک عمیقی از آنچه واقعاً برای تبلیغکنندگان کار میکند فراهم میکند.