این شرکت ها استراتژی های محتوایی عالی دارند، در اینجا 5 نکته مشترک آنها وجود دارد.

برای نزدیک‌تر شدن به استراتژی‌های سئو و بازاریابی محتوا، دیگر تنها یک روش وجود ندارد. عوامل زیادی مانند نوع شرکت شما، بخش فعالیت، سازماندهی تیم ها و مسائل شناسایی شده نقش دارند.

Rocketlinks IA

برای تولید سریع نتایج، اکثر برندهای مورد مطالعه با بهینه سازی محتوای خود شروع کردند. یک استراتژی سودآور از آنجایی که طبق الف مطالعه اخیر منتشر شده توسط Semji که بیش از 500 هزار محتوای در گوگل را تجزیه و تحلیل می کند، افزایش ترافیک در محتوای بهینه سازی مجدد برای سئو می تواند تا 60٪ افزایش یابد! چالش این است که بدانیم کدام محتوا را باید در اولویت قرار دهیم.

گزارش استراتژی محتوای سئو

این مقاله توسط یک شریک مهمان به عنوان بخشی از یک مشارکت نوشته شده است

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع

آیا می خواهید درباره استراتژی های اتخاذ شده توسط این برندهای پیشرو بیشتر بدانید؟ با جزئیات بهترین شیوه های این شرکت ها، توصیه های آنها و نتایج آنها را کشف کنید آپلود رمزگشایی Semji در این 15 مطالعه موردی.

چالش اندازه‌گیری بهتر این عملکردها یکی از اهداف فروشگاه‌های آنلاین بود («بهترین فروشگاه آنلاین» توسط مجله نیوزویک در دسته‌های «مجموعه»، «باغ و صنایع دستی» و «غذا»). به طور خاص، گروه به دنبال راه هایی برای اندازه گیری درآمد حاصل از اقدامات برای بهینه سازی محتوای موجود، به ویژه در سایت united-states-flag.com خود بود. به لطف ردیابی بهتر و گزارش‌های Semji که تکامل عملکرد محتوای بهینه‌شده را تحلیل می‌کند، تیم اکنون این رویکرد نظارت بر همه چیز را دارد و دیگر برای اثبات افزایش درآمد سئو مشکلی ندارد.

را به روز رسانی گوگل مارس 2023 به نظر می رسد آن را تایید می کند. در مواجهه با ظهور محتوای تولید شده با استفاده از هوش مصنوعی، برجسته کردن تخصص برند یا شرکای آن برای متمایز شدن از رقبا بسیار ضروری خواهد بود.

اگر بهینه سازی روش خوبی برای به دست آوردن سریع نتایج باشد، ایجاد محتوای جدید امکان جستجوی سهم بیشتر سئو بازار و گرفتن فرصت های جدید را فراهم می کند.

آنها برای تقویت رهبری خود، محتوای خود را در قالب یک پیله معنایی سازماندهی و پیوند داده اند. افزایش اقتدار و تخصص آن در گوگل و کاربران اینترنت، عملی بسیار بزرگ است.

این تکنیک توسط Point.P اتخاذ شد، که می خواست انتظارات هدف خود را در موضوع “دکوراسیون” برآورده کند. بنابراین این برند موضوعات و کلمات کلیدی جدیدی را با Semji شناسایی کرد و 65 محتوا را که در یک پیله معنایی سازماندهی شده بودند بهینه کرد. نتیجه: +30% ترافیک سئو در یک سال روی این محتوا و عملکرد خوب در استراتژی ترین کلمات کلیدی.

مثال های استراتژی محتوای نقطه P
نمونه ای از محتوای ایجاد شده و نتایج ترافیک ایجاد شده توسط Point.P در پیله معنایی “دکوراسیون”.

برای انجام بهتر از محتوای رقیب، تخصص کسب و کار را برجسته کنید

در این مقاله، 5 روش رایج در این برندهای پیشرو را برای افزایش بازگشت سرمایه محتوای وب خود و کارآمدتر کردن تیم خود کشف خواهید کرد.

در این مورد، بسیاری از برندهای حاضر در این مطالعه علاقه هوش مصنوعی مولد را درک کرده‌اند، اما گاهی اوقات محدودیت‌های آن را زمانی که به تنهایی استفاده می‌شود، درک کرده‌اند. بنابراین آنها یک استراتژی برنده را اتخاذ کرده اند که هم فناوری هوش مصنوعی و هم تخصص انسانی و داده های SEO را ترکیب می کند.

این نظارت بر محتوا چندین مزیت دارد، از جمله:

  • اندازه گیری سودآوری محتوا؛
  • برای تیم های مسئول نوشتن، تجسم تلاش های بهینه سازی و تولید، در نتیجه کار آنها انگیزه بیشتری می یابد.
  • به مدیران در تصمیم گیری کمک می کند و به آنها اجازه می دهد تا ارتباط استراتژی خود را آسانتر به سلسله مراتب خود ثابت کنند.

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

اگر می خواهید بیشتر در مورد هوش مصنوعی ادامه دهید، در مشورت با آن دریغ نکنید منابع سمجی مرتبط با این موضوع.

بهبود نظارت بر عملکرد محتوا برای تسهیل تصمیم گیری

با این وجود، تعدادی از شیوه های خوب را می توان متمایز کرد. Semji، یک راه حل Saas که برای به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه محتوای SEO طراحی شده است، فهرست شده است 15 توصیفات و بازخورد از برندهای پیشرو (Decathlon، Qonto، La Macif، lesfurets.com، Groupama، و غیره) و حرفه ای ها (CMO، مدیران SEO، مدیران محتوا، و غیره)، کاربران پلت فرم آن. این مطالعات موردی، استراتژی‌های محتوای قدرتمند و سودآوری را که در بخش‌های مختلف فعالیت مانند خرده‌فروشی، مالی، رسانه یا حتی B2B اعمال می‌شوند، رمزگشایی می‌کنند.

به لطف بهینه سازی خوب سئو، 90 درصد محتوای جدید ایجاد شده توسط Decathlon ترافیک SEO را جذب می کند.

هوش مصنوعی را با تخصص انسانی ترکیب کنید تا به سرعت و بدون از دست دادن کیفیت محتوا ایجاد کنید

برای هر شرکت، چالش شماره یک بهبود نظارت بر عملکرد و در نتیجه بازگشت سرمایه است. با توجه به مطالعه وضعیت بازاریابی محتوا 202334 درصد از پاسخ دهندگان می گویند که ایجاد بازگشت سرمایه و فروش چالش اصلی آنها است. در همان زمان، ما توجه می کنیم که تنها 54٪ از متخصصان اعلام می کنند که ROI محتوای خود را اندازه گیری می کنند و تنها 21٪ معتقدند که در این زمینه کارآمد هستند. امروزه راه‌حل‌هایی مانند Semji به شما این امکان را می‌دهند که در محتوایی که واقعاً از نظر ترافیک، تبدیل یا گردش مالی کار می‌کند، و همچنین محتوایی که نیاز به بهینه‌سازی مجدد دارند، دید بیشتری داشته باشید.

بر اساس مطالعه Ahrefs، تنها 9 درصد از محتوای منتشر شده در وب در واقع ترافیک ایجاد می کند. این بدان معناست که اکثر محتوای منتشر شده بهینه نیستند. اکثر برندهای ارائه شده در این مطالعه بر اساس این مشاهدات هستند: همه آنها حجم زیادی از محتوا دارند اما 100٪ مورد بهره برداری قرار نمی گیرند.

Lesfurets.com اولویت بندی بهینه سازی صفحات تجاری و همچنین صفحاتی را که موقعیت خود را از دست داده اند یا مواردی که بیش از یک سال از آنها مربوط به رویدادهای جاری است، در اولویت قرار داده است. این برند همچنین برای شناسایی محتوای موجود با پتانسیل سئو بالا بر امتیاز اولویت Semji تکیه کرد.

برای تقویت رهبری خود پیله های معنایی ایجاد کنید

این نیز استراتژی اتخاذ شده توسط Decathlon برای تبدیل شدن به برند مرجع در زمینه ورزش های آماتور است. خیلی زود، این شرکت تصمیم گرفت محتوایی ایجاد کند که انتظارات مخاطبان خود را برآورده کند و در عین حال تخصص کارمندان خود را از طریق آموزش های ویدیویی، مقالات نوشته شده توسط کارشناسان ورزشی یا حتی پادکست ها برجسته کند.

توصیه های ورزشی Decathlon
توصیه های ورزشی قسمت های تغذیه Decathlon

در این موضوع، متخصصان مرجع طبیعی با 2 چالش اصلی روبرو هستند:

  • افزایش قابل توجه حجم محتوا و در نتیجه رقابت. در سال 2022، 10 درصد از شرکت ها اعلام کردند که از هوش مصنوعی برای استراتژی های سئو و محتوا استفاده می کنند. امسال، برای انجام این کار باید بیش از 58 درصد باشند ;
  • از هوش مصنوعی مولد برای صرفه جویی در زمان و در عین حال برجسته بودن و ایجاد محتوای با کیفیت استفاده کنید.

تمام برندهای ارائه شده در این مطالعه اهمیت زیادی برای ارتقای تخصص کسب و کار قائل هستند. یک استراتژی سودآور از آن زمان معیارهای EEAT (تجربه، تخصص، اقتدار، قابلیت اطمینان) قرار داده شده توسط گوگل تمایل بیشتری به اهمیت بیشتر و بیشتر در معیارهای موقعیت یابی الگوریتم ها دارد.

اکثریت قریب به اتفاق برندهای ارائه شده در مطالعه موردی در بازارهای مختلف قرار دارند. به عنوان مثال با Decathlon که در موضوع “ورزش” بر حوزه های سلامتی، رفاه و تغذیه نیز تاثیر می گذارد.

برای چند برابر کردن عملکرد سئو، برندها از معیارهای مختلفی پیروی می کنند مانند:

  • ادغام هدف جستجوی SEO در اعلان‌های هوش مصنوعی؛
  • استفاده از یک لحن یا سبک خاص برای برند؛
  • بهینه سازی سئو محتوا به منظور دستیابی به حداقل امتیاز محتوای Semji 75/100.
  • سهم تخصص و ارزش افزوده که به محتوا عمق می دهد.
  • افزایش کار بر روی اصالت و قابلیت اطمینان اطلاعات.

این تکنیک شامل تولید چندین محتوا در مورد یک موضوع است که اغلب بخشی از بازار شما را نشان می دهد. سپس محتویات به منظور تقویت ارتباط سایت با موتورهای جستجو با هم ترکیب می شوند.

تبلیغات

دسترسی به سند کامل برای کشف جزئیات تمام توصیفات و نتایج.

استراتژی های محتوای سئو

برای تولید سریعتر نتایج سئو، موجود را بهینه کنید

پرونده lesfurets.com به ویژه با سایتی که بیش از 6000 صفحه دارد، آشکار کننده است. پس از اولویت بندی و بهینه سازی 164 قطعه محتوا با موضوع «موتور سیکلت»، این برند شاهد افزایش بیش از 60 درصدی ترافیک سئوی آن در 6 ماه بود.