این ویژگی پولساز در توییتر


اگر تقریباً همه شبکه‌های اجتماعی از قبل به بهترین تولیدکنندگان محتوای خود اجازه می‌دهند پول دریافت کنند، این موضوع هنوز برای توییتر که در تلاش برای جذب تأثیرگذاران است، صادق نبوده است. بنابراین، این شبکه اجتماعی در حال آزمایش یک سیستم پاداش به نام جوایز توییت است تا به کاربران خود امکان کسب درآمد در این پلتفرم را بدهد. جوایز توییت چگونه کار می کنند؟ چه کسی می تواند سود ببرد؟ ما فقط آن را برای شما توضیح می دهیم.

Actu Twitter

TikTok برای فعال کردن گزینه هدیه پیشنهاد می کند، فیس بوک “ستارگان فیس بوک” را ارائه می دهد، اینستاگرام و یوتیوب پلتفرم های مرجع برای کسب درآمد هستند، به ویژه از طریق تبلیغات و همکاری بین برندها و سازندگان محتوا…

اما توییتر چطور؟ چرا این پلتفرم هنوز راهی برای پاداش دادن به سازندگانش ارائه نمی دهد؟ این شبکه اجتماعی شروع به رسیدگی به این موضوع کرده و با کمال تعجب جوایز توییت را ارائه می دهد، یک سیستم پاداش.

جوایز توییت: در عمل چیست؟

جوایز توییت، جدید است سیستم جبران خسارت در پلتفرم توییتر تست شده است.

عملکرد آن نسبتاً ساده است: کاربران می توانند جوایز (پاداش) را در قالب برچسب خریداری کنند، همانطور که TikTok قبلاً می تواند ارائه دهد. سپس می توان این جوایز را به سازندگان مورد علاقه آنها داد تا آنها را تشویق کنند، از آنها تشکر کنند، به آنها تبریک بگویند و غیره.

جوایز توییت، اینها هستند هدایای مجازی توسط کاربران توییتر برای هدیه به سایر کاربران توییتر خریداری شده است.

سپس این هدایا در یک بچه گربه مجازی در حساب سازنده ذخیره می‌شوند و بسته به ارزش هدیه، امتیاز کسب می‌کنند. سپس سازنده این گزینه را دارد که این هدایای مجازی را به پول واقعی تبدیل کند. با این حال، قبل از اینکه بتواند از حساب توییتر خود به حساب بانکی خود انتقال دهد، باید حداقل آستانه 50 دلار را بدست آورد.

توییتر: تبدیل جوایز به پول واقعی
توییتر: تبدیل جوایز به پول واقعی

چه کسی می تواند با جوایز توییت درآمد کسب کند؟

توییتر هنوز در مورد این ویژگی ارتباط زیادی برقرار نکرده است و ما هنوز از همه جزئیات نمی دانیم.

در نگاه اول، به نظر می رسد که برخلاف سایر پلتفرم ها که برای فعال کردن پرداخت به حداقل تعداد فالوور نیاز دارند، جوایز توییت در دسترس همه کاربران توییتر.

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)

سپس همه می‌توانند جوایز را بخرند و در زیر توییت‌هایشان بین سازندگان مورد علاقه‌شان توزیع کنند.

بنابراین هدف تشویق به تعامل و جلب جذابیت با سازندگان محتوا است که به نظر می رسد به تدریج توییتر را به نفع رقبای خود کنار می گذارند… آیا این ایده جدید ایلان ماسک برای راه اندازی مجدد توییتر قانع کننده خواهد بود؟ آیا سازندگان محتوا/اینفلوئنسرها با این امکان جدید کسب درآمد با شبکه های اجتماعی برنده خواهند شد؟ ادامه دارد…

تیم های توییتر هنوز در مورد این ویژگی مرموز هستند، که به ویژه از طریق این بیانیه قابل مشاهده است:

ما همیشه به دنبال راه‌های جدیدی برای تعامل مردم با دیگران در توییتر هستیم و در حال حاضر اطلاعات بیشتری برای اشتراک‌گذاری نداریم.

توییتر

قبل از ترک…

اگر این مقاله در توییت ها جوایز شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.

برای هرگونه سوال در رابطه با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظرات خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت به شما (با کمال میل) پاسخ خواهیم داد.

منبع

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع