با این آخرین بهروزرسانی الگوریتم موتور جستجو، کیفیت محتوا نقش مهمتری در نحوه رتبهبندی گوگل و ارائه نتایج Discover ایفا میکند.
بهروزرسانیهای الگوریتم Google همیشه بر روی دید محتوا در Google Discover تأثیر گذاشته است، اما این اعلامیه نشان میدهد گوگل همچنین بر کیفیت و ارتباط محتوا تاکید کرده است.
قبل از ترک…
اظهار نظر ؟
گوگل با استفاده از یادگیری ماشینی برای ارزیابی کیفیت و ارتباط محتوا با کاربران، بر عواملی مانند تخصص محتوا، اعتبار و قابل اعتماد بودن تاکید کرده است.
هنگامی که کاربر محتوای مورد علاقه خود را می بیند، می تواند روی دکمه “اشتراک” کلیک کند تا به روز رسانی های منظم در مورد این موضوع را دریافت کند. برعکس، آنها همچنین میتوانند با ضربه زدن روی نماد «علاقهمند نیستم» به گوگل بگویند که نمیخواهند نوع خاصی از محتوا را ببینند.
این ویژگی که بر روی دید در Discover تأثیر می گذارد چیست؟
گوگل اخیرا اعلام کرده است سیستم محتوای مفید اکنون می تواند بر روی دید محتوا در Google Discover تأثیر بگذارد.
اعلامیه اخیر گوگل در مورد تأثیر سیستم محتوای مفید بر رویت محتوا در Google Discover باید توسط متخصصان دیجیتال مورد توجه قرار گیرد.
Google Discover ویژگی ارائه شده توسط موتور جستجوی گوگل است که به کاربران اجازه می دهد محتوای شخصی شده را بر اساس علایق و فعالیت های آنلاین خود کشف کنید. این ویژگی معمولا نمایش داده می شود در صفحه اصلی موتور جستجوی گوگل، در تلفنهای هوشمند و تبلتهای Android و در Google.com روی دسکتاپ.
اگر این مقاله در تأثیر سیستم محتوای مفید Google بر روی دید Google Discover شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و عضویت در خبرنامه دیجیتال ما برای دریافت مقالات بعدی ما دریغ نکنید.
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)