این پارامتر روی دید شما تأثیر می گذارد

با این آخرین به‌روزرسانی الگوریتم موتور جستجو، کیفیت محتوا نقش مهم‌تری در نحوه رتبه‌بندی گوگل و ارائه نتایج Discover ایفا می‌کند.

به‌روزرسانی‌های الگوریتم Google همیشه بر روی دید محتوا در Google Discover تأثیر گذاشته است، اما این اعلامیه نشان می‌دهد گوگل همچنین بر کیفیت و ارتباط محتوا تاکید کرده است.

قبل از ترک…

اظهار نظر ؟

گوگل با استفاده از یادگیری ماشینی برای ارزیابی کیفیت و ارتباط محتوا با کاربران، بر عواملی مانند تخصص محتوا، اعتبار و قابل اعتماد بودن تاکید کرده است.

هنگامی که کاربر محتوای مورد علاقه خود را می بیند، می تواند روی دکمه “اشتراک” کلیک کند تا به روز رسانی های منظم در مورد این موضوع را دریافت کند. برعکس، آن‌ها همچنین می‌توانند با ضربه زدن روی نماد «علاقه‌مند نیستم» به گوگل بگویند که نمی‌خواهند نوع خاصی از محتوا را ببینند.

این ویژگی که بر روی دید در Discover تأثیر می گذارد چیست؟

گوگل اخیرا اعلام کرده است سیستم محتوای مفید اکنون می تواند بر روی دید محتوا در Google Discover تأثیر بگذارد.

اعلامیه اخیر گوگل در مورد تأثیر سیستم محتوای مفید بر رویت محتوا در Google Discover باید توسط متخصصان دیجیتال مورد توجه قرار گیرد.

Google Discover ویژگی ارائه شده توسط موتور جستجوی گوگل است که به کاربران اجازه می دهد محتوای شخصی شده را بر اساس علایق و فعالیت های آنلاین خود کشف کنید. این ویژگی معمولا نمایش داده می شود در صفحه اصلی موتور جستجوی گوگل، در تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های Android و در Google.com روی دسک‌تاپ.

اگر این مقاله در تأثیر سیستم محتوای مفید Google بر روی دید Google Discover شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و عضویت در خبرنامه دیجیتال ما برای دریافت مقالات بعدی ما دریغ نکنید.

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع

سیستم محتوای مفید اکنون از یادگیری ماشینی برای ارزیابی کیفیت و ارتباط محتوا استفاده می کند برای کاربران برای کمک به تعیین قابل مشاهده بودن آن (معیارهای EEAT) عواملی مانند تخصص، تجربه، اعتبار و قابل اعتماد بودن محتوا را در نظر می گیرد.

بنابراین برای صاحبان وب سایت مهم است که اطمینان حاصل کنند که محتوای آنها با کیفیت، مرتبط و قابل اعتماد است تا دید بهتری در Google Discover داشته باشند.

در نتیجه

این به این معنی است که شما محتوا بیشتر مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد تا مشخص شود آیا جایی در رابط Google Discover وجود دارد یا خیر. بنابراین مطمئناً اگر کیفیت محتوای شما وجود نداشته باشد، با استفاده از یک عنوان جذاب، از شکاف ها عبور کنید…

چگونه شانس خود را برای حضور در Google Discover حفظ کنیم؟

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

برای هرگونه سوال مرتبط با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظر خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت (با کمال میل) به شما پاسخ خواهیم داد.

Google Discover از هوش مصنوعی استفاده می کند برای تجزیه و تحلیل تاریخچه جستجوی کاربر، علایق، مکان و فعالیت اینترنتی کاربر، تا بتوانیم محتوای متناسب با سلیقه آنها را پیشنهاد دهید.

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم. آنجا میبینمت؟

به عنوان یک حرفه ای دیجیتال، بدون شک از قبل با تغییرات زیادی که در طول سال ها در الگوریتم گوگل ایجاد شده است، آشنا هستید. اما یک پارامتر جدید سزاوار توجه کامل شما است: سیستم محتوای مفید Google که اکنون بر روی دید Google Discover تأثیر گذاشته است. در این مقاله، نگاهی دقیق‌تر به این به‌روزرسانی الگوریتم جدید Google و همچنین مراحلی که می‌توانید برای بهبود کیفیت محتوای خود و افزایش دید خود در Google Discover بردارید، خواهیم داشت.

جستجوی گوگل
سیستم محتوای مفید Google، تنظیمی که روی دید در Google Discover تأثیر می‌گذارد

یادآوری: Google Discover چیست؟

منبع

این اطلاعیه این را نشان می دهد گوگل به کیفیت محتوا اهمیت فزاینده ای می دهد، که برای کاربران و متخصصان دیجیتال که به دنبال ارائه محتوای مرتبط و قابل اعتماد به مخاطبان خود هستند مفید است.

در نگاه اول، این به روز رسانی تعجب آور نیست، زیرا گوگل همیشه هدفش ارائه نتایج مرتبط و مفید به کاربران بوده است. او تاکید می کند اهمیت تولید محتوای با کیفیت که نیازهای مخاطبان شما را برآورده کند.

این به روز رسانی واقعا به چه معناست؟