ارسال یک ایمیل تکراری ممکن است در نگاه اول ایده بدی به نظر برسد، اما در واقعیت، می تواند یک استراتژی موثر برای افزایش تاثیر پیام شما باشد. این رویکرد نیازی به (تقریبا) هیچ تلاشی در عین صرفه جویی در زمان ارزشمند ندارد به فرستنده
ما مقالات زیادی در مورد ارسال ایمیل نوشته ایم. اگر می خواهید در مورد آن بیشتر بدانید، در اینجا چند مورد آورده شده است:
برخی از مردم فکر می کنند که بازاریابی ایمیلی در مقایسه با اشکال جدیدتر بازاریابی دیجیتال قدیمی و بی اثر است، به خصوص به این دلیل که کاربران دیگر به صندوق پستی خود توجه نمی کنند و دیگر ایمیل های آنها را نمی خوانند.
اگر این مقاله در کلیشه هایی در مورد بازاریابی ایمیلی علاقه مند به اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و برای مشترک شدن در خبرنامه بازاریابی دیجیتال ما (روزانه یا هفتگی) برای دریافت مقالات بعدی ساعت دیجیتال ما.
و در اینجا شما آن را دارید، اکنون حقیقت را در مورد 10 مورد از بزرگترین تصورات غلط در مورد بازاریابی ایمیلی می دانید. از این پس، این شما هستید که باید تغییرات لازم را در استراتژی خود ایجاد کنید تا تأثیر کمپین های ایمیلی خود را به حداکثر برسانید.
انعطاف پذیری طول ایمیل به پیامی که می خواهید منتقل کنید بستگی دارد. هنگامی که موضوع پیچیده یا پیشنهاد خاصی را مطرح می کنید، بهتر است محتوای اضافی را برای علاقه مند نگه داشتن مشترکین خود اضافه کنید، زیرا به احتمال زیاد صفحه را به دنبال اطلاعات اضافی می گردند.
یکی از رایج ترین افسانه ها در بازاریابی ایمیلی، تعداد دفعات ارسال خبرنامه است. برخی از شرکت ها همچنان از رویکرد ماهانه حمایت می کنند، اما متاسفانه، این استراتژی ناکارآمد بود.
این یک ابزار بسیار جالب در زمینه بازاریابی دیجیتال است که مزایای زیادی را ارائه می دهد: امکان دستیابی به مخاطبان زیادی در یک محموله، شخصی سازی پیام ها بر اساس علایق و ترجیحات گیرندگان، اندازه گیری کمپین های اثربخشی با استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل، برقراری ارتباط مستقیم و ممتاز با مشترکین و غیره.
مشتریان اکنون ترجیح می دهند ایمیل های مکرر دریافت کنند.
این رویکرد اجازه می دهد تا به گیرندگانی که ایمیل اول را باز نکرده اند، فرصتی دوباره بدهید، به آنها فرصت بیشتری برای کشف محتوای شما می دهد. با کمی تغییر محتوا و تغییر موضوع، شانس جلب توجه و برانگیختن علاقه آنها را افزایش می دهید.
درک آن مهم است بازاریابی ایمیلی بسیار فراتر از تبلیغ ساده محصولات و خدمات است. این یک ابزار همه کاره است که می تواند اطلاع رسانی، آموزش، حفظ و توسعه یک رابطه اعتماد با مشترکان، در نتیجه تقویت حضور و شهرت یک شرکت است.
8. مهمتر از همه، ایمیلی را دوبار برای یک شخص ارسال نکنید
همچنین می توانید بهترین محتوای ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).
به یاد داشته باشید، هدف این است که تأثیر پیام های خود را بدون اینکه برای گیرندگان خود مزاحم یا تهاجمی شود، به حداکثر برسانید.
9. اگر چند گیرنده راضی باشند، لیست پستی من موثر است
یک تصور غلط رایج این است که بازاریابی ایمیلی باعث ایجاد تبدیل معنی دار نمی شود.
خوب است بدانید:
- توصیه می شود قبل از ارسال ایمیل دوم 48 ساعت صبر کنید.
- مهم است که محتوا را کمی تغییر دهید، چه با تغییر مکان یا تصویر، و موضوع ایمیل را تغییر دهید.
- ایمیل دوم فقط باید برای گیرندگانی ارسال شود که ایمیل اول را باز نکرده باشند.
- این استراتژی باید به اندازه کافی و مطابق با بهترین شیوه های بازاریابی ایمیلی مورد استفاده قرار گیرد.
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
اما اشتباه است! بازاریابی ایمیلی یکی از قدرتمندترین و سودآورترین کانال ها است برای دستیابی به مخاطبان و جذب آنها و تعداد زیادی از مردم همچنان ایمیل خود را به طور منظم بررسی می کنند، به خصوص اگر محتوا جذاب، مرتبط و شخصی باشد.
2. تمام ایمیل های ارسالی باید سریع خوانده شوند (هیچ ایمیلی که خیلی طولانی باشد)
مشاوره: می توانید با ارائه ایمیل هایی با محتوای سبک تر و افزایش دفعات ارسال، رویکرد متفاوتی را انتخاب کنید.
6. بازاریابی ایمیلی اسپم است
بسیاری از مردم فکر می کنند که ایمیل های تجاری مزاحم و ناخواسته هستند.
اهمیت تعادل مناسب بین فرکانس و کیفیت ایمیل ها را پیدا کنید در بازاریابی دیجیتال موضوعی است که اغلب مورد بحث قرار می گیرد.
یک تصور غلط رایج این است که ارسال ایمیل های زیاد به طور خودکار نتایجی را ایجاد می کند. البته همانطور که می توانید تصور کنید این کاملا نادرست است!
واکنش کاربران اینترنت به تعداد ایمیل های دریافتی برای هر فرد خاص است و هر شرکتی باید فرکانس ارسال خود را با توجه به مخاطبان هدف خود پیدا کند.
4. ارسال ایمیل انبوه برای موفقیت کافی است
اگرچه برخی از ایمیلهای ناخواسته وجود دارند، بازاریابی ایمیلی واقعی روی آن تمرکز دارد ایجاد روابط پایدار با مردم کسانی که با دریافت پیام های شما موافقت کرده اند.
7. ایمیل ها فقط برای تبلیغ محصول هستند
ضروری است به تعادل مناسب بین طول ایمیل و ارتباط محتوای آن را پیدا کنید، اطمینان حاصل کنید که هر عنصر به هدف ارتباط شما کمک می کند.
3. ایمیل های زیادی ارسال نکنید
ایمیل ها می توانند ساختارهای مختلفی را اتخاذ کنند با توجه به هدف و محتوای آنها. در حالی که برخی نیاز به یک رویکرد مختصر دارند، برخی دیگر به جزئیات بیشتری نیاز دارند.
قبل از ترک…
ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم. آنجا میبینمت؟
از طرف دیگر، ما نمیتوانیم درصد دقیقی از مشترکین را برای آزمایش به شما ارائه دهیم، زیرا هر کمپین بازاریابی ایمیلی متغیرهای خاص خود را دارد.
10. نرخ تبدیل بازاریابی ایمیلی پایین است
در حالی که برخی استدلال می کنند که گیرندگان به دلیل بارگذاری بیش از حد ایمیل عصبانی می شوند، مهم است که توجه داشته باشیم که این تصور جهانی نیست و جالب تر است بپرسید آیا کاربران اینترنت ایمیل های مرتبط با مراکز مورد علاقه خود را دریافت می کنند یا خیر، قبل از قضاوت در مورد تأثیر فرکانس ارسال.