بازاریابی محتوا – اینفوگرافیک – SmartKeyword


استراتژی بازاریابی محتوا یک موفقیت

روش شناسی و جمعیت شناسی

دوازدهمین سالانه معیارها، بودجه‌ها و روندهای بازاریابی محتوای B2B: گزارش Insights 2022 توسط موسسه بازاریابی محتوا (CMI) و MarketingProfs تهیه شده و توسط ON24 حمایت می‌شود.
نظرسنجی آنلاین، که نتایج این گزارش از آن تولید شد، با استفاده از فهرست‌های CMI و MarketingProfs برای نمونه‌ای از بازاریابان ایمیل شد.
در ژوئیه 2021، در مجموع 1275 گیرنده از سراسر جهان – که طیف وسیعی از صنایع، مناطق عملکردی و اندازه شرکت را نشان می‌دهند – به این نظرسنجی پاسخ دادند.

این گزارش یافته‌های 810 پاسخ‌دهنده را ارائه می‌کند که نشان می‌دهند:
– سازمان آنها یک تجارت انتفاعی است که عمدتاً محصولات / خدمات را به مشاغل (B2B) یا مشاغل و مصرف کنندگان (B2B+B2C) می فروشد.
– این یک بازاریاب محتوا است که در عملکرد بازاریابی محتوا و/یا شخصی که بازاریابی محتوا را به او گزارش می دهد، درگیر است.

73 درصد از بازاریابان B2B یک استراتژی محتوا دارند

در میان کسانی که استراتژی بازاریابی محتوا دارند، تقریباً 20٪ معتقدند که استراتژی آنها بسیار یا بسیار متفاوت است.

محتوا-بازاریابی-استراتژی-تغییرات

نظرات بازاریابان B2B در مورد بازاریابی محتوا در سازمانشان

بیشتر بازاریابان محتوا می‌گویند که سازمان‌هایشان برای خلاقیت و مهارت در تولید و تولید محتوا ارزش قائل هستند.
در طول سال گذشته، از بسیاری خواسته شده است که کارهای بیشتری با همین منابع انجام دهند. نیمی از شرکت کنندگان در نظرسنجی گفتند که جلب توجه مخاطبانشان به طور فزاینده ای دشوار شده است.

محتوا-بازاریابی-نظرات

ارزیابی موفقیت بازاریابی محتوای B2B در سال گذشته

29 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که سازمان آنها در 12 ماه گذشته بسیار یا بسیار موفق بوده است.
عامل اصلی کمک کننده ارزش ارائه شده توسط محتوای آنها بود.

اندازه سازمان تأثیر کمی بر موفقیت کلی داشت. به عنوان مثال، 27٪ از کسانی که از مشاغل کوچک بودند، سطوح بالای موفقیت را گزارش کردند، و 30٪ از کسانی که از مشاغل بزرگ بودند.

ارزیابی موفقیت بازاریابی محتوا

عوامل موفقیت بازاریابی محتوای B2B در سال گذشته

اکثر این متخصصان (74٪) گفتند که ارزش ارائه شده توسط محتوای آنها عامل اصلی موفقیت است.

عوامل موفقیت بازاریابی محتوا 39 / 5000 نتایج ترجمه عوامل موفقیت بازاریابی محتوا

5 چالش اصلی هنگام برون سپاری بازاریابی محتوای B2B

5 برون سپاری بازاریابی محتوا

اینفوگرافیک-محتوا-محتوا-بازاریابی-استراتژی-تا-موفقیت



منبع