بازار جدید ایجاد شده توسط مایکروسافت و BigCommerce


مایکروسافت و BigCommerce تصمیم گرفته اند برای ایجاد یک بازار کاملاً جدید به نام “تبلیغات و لیست های مایکروسافت در بازار بزرگ تجارت” به نیروها بپیوندند. چرا این بازار ایجاد شد؟ عملکرد آن چه خواهد بود و به نفع چه کسانی خواهد بود؟ تمام پاسخ به سوالات شما در این مقاله است.

اخبار پیرامون بازارها

نمای کلی پلتفرم BigCommerce

اول از همه، برای کسانی که BigCommerce را نمی‌دانند (چون بله، ما فرض می‌کردیم که همه مایکروسافت را می‌شناختند)، این یک ارائه کوتاه است.

پلت فرم تجارت بزرگ هست یک راه حل تجارت الکترونیک که مجموعه کاملی از ویژگی ها و ابزارها را برای کمک به کسب و کارها در گسترش فروشگاه آنلاین خود ارائه می دهد.

به لطف پنجره های قابل تنظیم، تاجران می توانند به سرعت وب سایت ایجاد کنید جذاب و کاربردی، بدون به خطر انداختن عملکرد یا قابلیت اطمینان.

این پلتفرم همچنین ارائه می دهد:

  • راه حل های سبد خرید یکپارچه
  • دسترسی به درگاه های پرداخت
  • ابزارهای بازاریابی و تجزیه و تحلیل برای ردیابی فروش و بهینه سازی کمپین ها.

تبلیغات و لیست های مایکروسافت: چیست؟

تبلیغات و لیست های مایکروسافت یک بازار جدید است که از همکاری مایکروسافت و BigCommerce به وجود آمده است.

به لطف این مشارکت، که باعث ایجاد یک برنامه تلفن همراه شد، بازرگانان حاضر در BigCommerce در ایالات متحده و انگلیس این امکان را دارند که فروشگاه خود را در این بازار جدید ادغام کنند و به دست آوردن دید بدون هیچ تلاش اضافی و بدون ترک پلت فرم BigCommerce.

این پلتفرم به آنها این امکان را می دهدبه مخاطبان فوق العاده زیادی برسد (بیش از یک میلیارد نفر!) از طریق شبکه تبلیغاتی مایکروسافت، پلت فرم تبلیغاتی مایکروسافت.

Microsoft Ads and Listings نقاط قوت زیادی دارد:

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)


  • به اشتراک گذاری محصولات، خدمات و اخبار شرکت
  • افزایش دید کسب و کار از طریق اتصال آسان به شبکه های وب سایت های دیگر
  • ایجاد تبلیغات
  • لیست محصولات

با مجموعه ای جامع از ابزارها برای ایجاد کمپین، ارائه آنها و نظارت بر عملکرد، تبلیغات و لیست های مایکروسافت بهشتی برای تجارت الکترونیک است.

شبکه تبلیغاتی مایکروسافت، بازرگانان BigCommerce را با افرادی که قدرت خرید بیشتری دارند، درگیر تبلیغات بیشتری هستند و احتمال خرید آنلاین بیشتری دارند، متصل می‌کند. با تبلیغات و فهرست‌های مایکروسافت، بازرگانان BigCommerce می‌توانند به روش‌های جدیدی با مشتریان ارتباط برقرار کنند و بازدهی قوی از هزینه‌های خود برای رشد بلندمدت کسب کنند.

جیسون مک کی، مدیر ارشد، فروش شرکای جهانی، تبلیغات مایکروسافت

قبل از ترک…

اگر این مقاله در بازار جدید مایکروسافت و BigCommerce شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.

برای هرگونه سوال در رابطه با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظرات خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت به شما (با کمال میل) پاسخ خواهیم داد.

منبع

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع