با این 6 نکته در زمان سئو صرفه جویی کنید • Yoast


چه یک وب سایت شرکت، یک وبلاگ یا یک فروشگاه (آنلاین) داشته باشید، به احتمال زیاد کارهای زیادی برای انجام دادن دارید. شما احتمالاً مشغول رهبری شرکت خود، وبلاگ نویسی یا خوشحال کردن مشتریان خود با کالاهای مورد نیاز آنها هستید. سئو ممکن است همیشه در ذهن شما نباشد. با این حال، شما همچنین می دانید که رتبه های بالاتر به احتمال زیاد به سود کسب و کار شما خواهد بود. بنابراین، چگونه سئو را به روشی کارآمد انجام دهیم؟ در اینجا، ما به شما نکاتی را در مورد چگونگی صرفه جویی در زمان در سئو ارائه می دهیم!

سلب مسئولیت: این یک واقعیت شناخته شده است که SEO نیز مخفف آن است بهینه سازی جدی کارآمد، بنابراین فقط با رفع سریع به اوج نخواهید رسید. شما باید روی چیزهایی تمرکز کنید که واقعاً مهم هستند (ایجاد محتوای فوق العاده خوب، سریع کردن سایت شما و ارائه بهترین تجربه کاربری، یعنی انجام سئوی جامع). بنابراین، احتمالاً بزرگترین صرفه جویی در زمان، انتخاب ابزارهای سئو مناسب برای کمک به انجام این وظایف است.

1. محتوای موجود را بهبود بخشید

آیا به نوشتن پست دیگری در مورد موضوع X فکر می کنید؟ دوباره فکر کن. قبل از شروع نوشتن مطلب جدید، همیشه بررسی کنید که چه پست هایی در این زمینه دارید. آیا چیزی مشابه آن را پیدا می کنید که دو سه سال پیش نوشته اید؟ به جای نوشتن یک پست کاملاً جدید، می توانید پست موجود را بازخوانی کنید. بینش های جدید را اضافه کنید، به اخبار فعلی یک قلاب اضافه کنید، کیفیت را بهبود بخشید و شاید حتی آن را با پست دیگری در همان موضوع در سایت خود ادغام کنید. آن را به روز کنید و حتی می توانید دوباره آن را در خبرنامه یا رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

این از یک جهت مفید است:

  • از آدمخواری کلمات کلیدی جلوگیری می کند: اگر چندین پست بسیار مشابه در یک موضوع داشته باشید، رتبه شما برای آن پرس و جو می تواند بدتر شود.
  • شما از شر آن مقاله قدیمی خلاص شده اید و بهترین و به روزترین مطالب را به کاربران نشان می دهید. این هم به کاربران شما و هم به گوگل خدمت می کند!
  • و البته، با استفاده مجدد از محتوا در زمان صرفه جویی خواهید کرد. در بیشتر موارد، بازنویسی و به‌روزرسانی محتوا نسبت به نوشتن چیزی از ابتدا زمان کمتری می‌برد.

اگر می خواهید محتوای خود را به روشی هوشمندانه به روز کنید که واقعاً به نفع سئوی شما باشد، حتماً باید پست وبلاگ ما را در مورد نحوه به روز رسانی محتوای خود در 10 مرحله بررسی کنید. ابزاری که در زمان فرآیند به روز رسانی صرفه جویی می کند Yoast Duplicate Post است. با استفاده از این افزونه رایگان، می توانید یک پست موجود را کپی کنید و به راحتی آن را به عنوان پیش نویس بازنویسی کنید. وقتی آماده شد، می‌توانید روی «بازنشر» (یا زمان‌بندی) آن ضربه بزنید. دیگر نیازی به کپی و چسباندن یا کار ناخوشایند در اسناد نیست!

آیتم منوی پست تکراری با قابلیت بازنویسی و انتشار مجدد
ایجاد یک پیش نویس یا شبیه سازی جدید با Yoast Duplicate Post

2. از هوش مصنوعی به روشی هوشمندانه استفاده کنید

اگر می خواهید در رتبه های بالا قرار بگیرید، یک چیز وجود دارد که واقعاً نمی توانید بدون آن انجام دهید، و آن محتوای عالی است. اما همه ما می دانیم که تولید محتوا زمان می برد. خوشبختانه، کمک کوچکی از ابزار نوشتن هوش مصنوعی می تواند در اینجا به شما کمک کند. اما مراقب باشید، ما هرگز فقط کپی و چسباندن محتوای هوش مصنوعی را توصیه نمی کنیم! با این وجود، هوش مصنوعی می‌تواند به شما در ایجاد یک طرح کلی، یافتن عناوین خوب یا دریافت یک پیش‌نویس اولیه کمک کند تا نقطه شروعی داشته باشید. به این ترتیب روند نوشتن محتوا تسریع خواهد شد، اما شما همچنان سبک خاص خود، صدای خود و البته قدرت ویرایش (و مسئولیت کامل) را خواهید داشت.

ماریکه یک پست وبلاگی در مورد برتا، ابزار هوش مصنوعی که ما با آن شریک هستیم، نوشت که ارزش بررسی را دارد. به خصوص اگر نیاز به نوشتن توضیحات محصول زیادی برای فروشگاه آنلاین خود دارید، برتا می تواند کمک بزرگی باشد!

یکی از اولین کارهایی که بسیاری از سئوکارها هنگام ممیزی یک سایت برای اولین بار انجام می دهند، بررسی پروفایل لینک داخلی یک وب سایت است. شما می توانید هزاران مقاله بنویسید، اما اگر آنها لینک (خارجی و همچنین داخلی) دریافت نکنند، افراد زیادی آنها را پیدا نخواهند کرد، و این باعث می شود تمام نوشته هایی که انجام داده اید اتلاف وقت باشد. یک ساختار سایت خوب واقعا می تواند رتبه شما را افزایش دهد، به خصوص اگر ساختار سایت خود را بر اساس اصل محتوای سنگ بنای سایت انجام دهید.

به طور خلاصه، اصل محتوای سنگ بنا به این معنی است که شما پست های مرتبط را به یکدیگر پیوند می دهید. و مهمتر از همه، پیوند این پست ها به بهترین و کامل ترین مقاله ای که در مورد آن موضوع نوشته اید. این مقاله ای است که به تمام جنبه های موضوع می پردازد. این مقاله ای است که مطمئناً می خواهید با آن رتبه بندی کنید! از آنجا که این پست (یا صفحه) بیشترین لینک های داخلی را دریافت می کند، سیگنال هایی را به گوگل ارسال می کند که این مهم ترین پست در آن موضوع است.

پیوند داخلی با Yoast SEO Premium

پیاده‌سازی این بدون هیچ کمکی کار بسیار زیادی است: یافتن پست‌هایی که مرتبط هستند، مطمئن شدن از پیوند آنها و بررسی دستی که آیا همه آنها به یک مقاله سنگ بنا پیوند دارند یا خیر. خوشبختانه، Yoast SEO premium یک ابزار خوب برای کمک به شما در صرفه جویی در زمان دارد: ابزار پیشنهادات پیوند داخلی. در کنار ویرایشگر پست، در نوار کناری Yoast SEO پیشنهادهایی را برای مقالات مرتبط پیدا کرده و به شما نشان می دهد. فقط باید به صورت دستی مواردی را انتخاب کنید که فکر می کنید در زمینه پست شما مناسب هستند.

پیشنهادات پیوند داخلی در نوار کناری Yoast SEO
به راحتی می توانید پیوندهای متنی را با Yoast SEO اضافه کنید

علاوه بر این، می‌توانید با Yoast SEO، پست‌های خود را به‌عنوان محتوای اصلی در باطن علامت‌گذاری کنید. اگر این کار را انجام داده اید و در حال نوشتن یک پست مرتبط هستید، این مقاله سنگ بنا در بالای پیشنهادات نشان داده می شود. بنابراین فراموش نخواهید کرد که به آنها پیوند دهید!

البته برای سئو نمی توانید فقط به لینک های داخلی تکیه کنید. در واقع، هیچ چیز بهتر از دریافت یک لینک خارجی از یک وب سایت معتبر نیست. بنابراین، ایجاد بک لینک کلیدی برای دستیابی به نتایج خوب در سئو است. متأسفانه، در اینجا واقعاً میانبری وجود ندارد. امروزه برای کسب بک لینک به محتوای برجسته و واقعا اصلی نیاز دارید. در کنار آن، باید برای اطلاع رسانی لازم در مورد کارهای شگفت انگیزی که انجام می دهید، خلق می کنید یا می نویسید، تلاش کنید.

سئو می تواند بسیار زیاد باشد. شما هرگز با سئو تمام نشده اید و کارهایی که می خواهید یا باید انجام دهید ممکن است انباشته شوند. در نتیجه، می‌توانید ردیابی همه چیزهای موجود در بشقاب خود را از دست بدهید و این حتی می‌تواند منجر به یک حالت فلج شدید شود. استرس زا است و اگر می خواهید در زمان خود صرفه جویی کنید قطعا مفید نیست. برای جلوگیری از احساس سرگیجه یا بازگرداندن احساس کنترل، خوب است که یک مرور کلی از بهبودهای SEO که می خواهید روی آنها کار کنید، داشته باشید. ابزار بهره وری، مانند ترلو یا تودویست، می تواند به شما در دستیابی و حفظ این نمای کلی کمک کند.

وقتی هیئت مدیره خود را سازماندهی کردید، باید اولویت بندی کنید. اما ممکن است تعجب کنید: کدام وظایف در هیئت مدیره شما اول هستند؟ خوب، مثل همیشه در سئو پاسخ این است: بستگی دارد. آیا نقص فنی بزرگی وجود دارد که مانع از خزیدن گوگل و ایندکس صحیح سایت شما می شود؟ پاسخ واضح این است که با آن شروع کنید. آیا از تصاویر بزرگ در سایت خود استفاده می کنید که باعث لود شدن صفحات برای چندین سال می شود؟ این نیز ممکن است نقطه شروع خوبی باشد.

در مورد بهبود محتوا، ارائه توصیه های یکپارچه غیرممکن است. یک توصیه اصلی، و شاید بیان کننده چیز بدیهی: مطمئن شوید که اولویت های شما با اهداف تجاری شما همسو هستند. آیا در حال حاضر روی فروش بیشتر تمرکز می کنید؟ بهینه سازی صفحات محصول شما احتمالا منطقی است. آیا می خواهید رشد پایدار ایجاد کنید؟ با سئوی پایدار روی بلندمدت تمرکز کنید.

آیا هنوز احساس غرق شدن می کنید؟ سپس فقط شروع با کارهای کوچکتر و آسان برای انجام ممکن است ایده خوبی باشد. وارد شدن به جریانی از دستیابی به چیزها و جابجایی کارت‌های انجام شده می‌تواند انرژی مثبتی را که برای انجام کارهای بزرگ‌تر نیز لازم است به شما بدهد.

5. پست خود را برای مترادف ها و عبارات کلیدی مرتبط بهینه کنید

اگر بخواهید برای چندین پرس و جو با یک پست رتبه بندی کنید چه؟ این یک صرفه جویی در زمان بزرگ خواهد بود، درست است؟ خبر خوب این است که شما می توانید و حتی ممکن است از قبل این کار را انجام دهید. البته، یک محدودیت بزرگ وجود دارد: پرس و جوها باید بسیار شبیه باشند. به عنوان مثال، اگر در مورد مرغداری های پایدار بنویسید، ممکن است ارزش مترادفی مانند خانه های مرغداری سازگار با محیط زیست را نیز داشته باشد. استفاده از مترادف ها نه تنها بهترین روش برای سئو، بلکه برای خوانایی است. به طور کلی، مردم دوست ندارند یک کلمه را بارها و بارها در یک متن بخوانند.

استفاده از مترادف ها نیز به گوگل کمک می کند تا موضوع را بهتر درک کند. شما زمینه بیشتری را در مورد موضوع به آنها ارائه می دهید و تشخیص اینکه در مورد کدام موجودیت می نویسید آسان تر می شود. همین امر در مورد عبارات کلیدی مرتبط نیز صدق می کند، به گوگل زمینه ای را می دهد که برای نمایش پست یا صفحه شما برای جستجوی مناسب نیاز دارد. اگر می‌خواهید پست خود را برای کلمات کلیدی مرتبط بهینه کنید، ادغام Semrush ما نیز می‌تواند در یافتن آنها در زمان صرفه‌جویی کند. پرس و جوهای مرتبط با عبارت کلیدی تمرکزتان را با حجم جستجو به شما نشان می دهد.

ادغام Semrush Yoast SEO
پیشنهادات عبارت کلیدی مرتبط توسط Semrush در Yoast SEO

در Yoast SEO Premium می توانید مترادف عبارات کلیدی و عبارات کلیدی مرتبط را تنظیم کنید. تجزیه و تحلیل سئو این عبارات را هنگام تجزیه و تحلیل متن شما در نظر می گیرد و به شما بازخورد می دهد تا بتوانید برای این عبارات نیز بهینه سازی کنید. همانطور که توضیح داده شد، این امر منجر به نوشتن طبیعی تر و درک بهتر موضوع پست توسط گوگل می شود. و می تواند در وقت شما صرفه جویی کند زیرا پست هایی را که اساساً یکسان هستند نمی نویسید. به عنوان یک امتیاز، شما محتوای تکراری ایجاد نمی کنید یا باعث آدمخواری کلمات کلیدی نمی شوید.

6. پست اجتماعی خود را در ادمین پیش نمایش کنید

به اشتراک گذاری محتوای خود در شبکه های اجتماعی باید بخشی از تلاش های سئو شما باشد. وقتی یک پست وبلاگ می نویسید و قصد دارید آن را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید، می خواهید مطمئن شوید که در جدول زمانی شما خوب به نظر می رسد، درست است؟ اما اگر لازم است این کار را در خود پلتفرم رسانه اجتماعی انجام دهید، کمی زمان می برد. شما باید بین پلتفرم‌ها به عقب و جلو بروید، تصاویر بهبودیافته را تطبیق داده و آپلود کنید و غیره.

یک ویژگی کوچک اما آسان که در Yoast SEO Premium صرفه جویی می کند، عملکرد پیش نمایش اجتماعی ما است. این به شما نشان می دهد که پست شما هنگام اشتراک گذاری در فیس بوک یا توییتر چگونه به نظر می رسد. آیا تصویر مناسب است و عنوان خوب به نظر می رسد؟ اگر از آن استفاده کنید، دیگر در مورد ظاهر پست خود در جدول زمانی خود در تاریکی نیستید. و در زمان جابجایی بین پلتفرم ها و کپی پیست کردن URL ها صرفه جویی می کند.

علاوه بر این، شما حتی می توانید قالب های پیش فرض را برای انواع پست های خاص تنظیم کنید. به عنوان مثال، در Yoast، ما آن‌ها را برای مقالات راهنما تنظیم می‌کنیم. ما این موارد را به طور مکرر در شبکه های اجتماعی به اشتراک نمی گذاریم، بنابراین برای همه مقاله های راهنما تصاویر جداگانه ایجاد نمی کنیم. اما تنظیم یک تصویر بازگشتی خوب از این که این پست‌ها هنگام اشتراک‌گذاری توسط شخص دیگری نامناسب به نظر برسند، جلوگیری می‌کند. درباره الگوهای اجتماعی پیش فرض ما بیشتر بخوانید.

صرفه جویی در زمان در سئو

پس همین است. اینها نکات ما برای صرفه جویی در زمان در سئو هستند. بیشتر به تمرکز بر چیزهایی که مهم هستند و استفاده از ابزار مناسب مربوط می شود. به شما! آیا نکات بسیار خوبی برای صرفه جویی در زمان دارید؟ به اشتراک گذاری آنها را در نظرات!



منبع