با وجود انتقادات در سال 2022، گوگل می گوید نتایج جستجو بهتر است

در نوامبر، بله، یک ماه پیش، انتقادات زیادی در سراسر وب وجود داشت که جستجوی گوگل و نتایج در حال کاهش است. زمانی که من یک نظرسنجی درباره تقسیم سئوها در مورد اینکه آیا گوگل بدتر می شود یا وب بدتر می شود، به این موضوع پرداختیم.

بحث انجمن در ماستودون.



منبع

پس دنی سالیوان پاسخ داد گفت: “اعداد ما نشان می دهد که نتایج مرتبط تری را نشان می دهیم. من در اوایل امسال پستی در این باره نوشتم. اما همانطور که به آن پرداختم، انتظارات ما احتمالاً بالاتر است، به علاوه وقتی نتایجی که می خواهیم وجود ندارد، احتمالاً احساس ناامیدی بیشتری می کنیم. البته، کارهای بیشتری می‌توان انجام داد، و ما قطعاً روی آن کار می‌کنیم.»

چیزی که در مورد گوگل وجود دارد این است که آنها از تلاش برای ادامه پیشرفت دست نمی کشند، من این را می دانم. آیا هرگز به اندازه کافی خوب خواهد شد؟ پاسخ منفی است و من فکر می‌کنم گوگل با آن مشکلی ندارد، اما نمی‌دانم که ما اینطور هستیم یا نه.

دنی به این پستی که نوشته بود لینک داد در ماه مارس که دارای جملاتی مانند “در طول هفت سال گذشته، ما تعداد نتایج نامربوط را بیش از 50٪ کاهش داده ایم.”

موضوع جالبی است. اگر می‌خواهید آن را بررسی کنید، می‌توانید روی پیوند Mastodon کلیک کنید و سپس به شاخه‌های مختلف مکالمه بروید.

اکنون که هفته آهسته‌تری است، در حال بررسی موضوعاتی هستم که در زمانی که باید پوشش نمی‌دادم، و دنی سالیوان از گوگل را دیدم که از کیفیت نتایج جستجوی گوگل دفاع می‌کند. ماستودون.

آنگوس بعداً در موضوع Mastodon نوشت: “برای اینکه گوگل را به طور خاص در اینجا کوبیده نکنم؛ من فکر می کنم کیفیت نتایج در سراسر صفحه کاهش یافته است و همه موتورهای جستجو را تحت تاثیر قرار داده است. اما زمانی بود که توانایی گوگل برای ارائه نتایج مرتبط تقریباً ماوراء طبیعی به نظر می رسید. اکنون، نه چندان. من علاقه مند هستم بدانم که آیا این کاهش کیفیت درک شده توسط آمار پشتیبانی می شود یا خیر. پاسخ به موضوع من به دیگران پیشنهاد می کند که برداشت من را به اشتراک بگذارند: اعداد چه می گویند؟

Angus McIntyre، نویسنده محترم، در Mastodon نوشت: “آیا متوجه شده اید که نتایج بدست آمده توسط #موتورهای جستجو مانند #Google به نظر می رسد به تدریج کمتر مفید می شوند؟ علیرغم بهترین تلاش های گوگل و تغییرات مکرر الگوریتم، به نظر می رسد صنعت #SEO در حال برنده شدن است. مبارزه برای تبدیل #وب کاملاً خالی و کاملاً بی فایده.” او به این پست وبلاگ به نام لینک داد یک فرصت تریلیون دلاری توسط تالیا گلدبرگ