با کاهش درآمد، متا فرمت های تبلیغاتی جدید را در اینستاگرام، فیس بوک و مسنجر آزمایش می کند


متا، شرکت مادر فیس بوک، با از دست دادن شتاب خود از پایان سال 2021، در تلاش برای افزایش گردش مالی تبلیغاتی خود، فرمت های تبلیغاتی جدیدی را در اینستاگرام و مسنجر راه اندازی می کند. در اینجا چیزی است که باید از این اطلاعیه ها حذف کرد.

متا نیوز

این خبر در متا به صورت #کوتاه:

  • تبلیغ‌کنندگان می‌توانند قالب‌های تبلیغاتی جدید را برای اجرای تبلیغات در اینستاگرام و فیسبوک آزمایش کنند.
  • متا در حال آزمایش تبلیغات واقعیت افزوده در فید اینستاگرام و ویژگی استوری است.
  • متا منبع درآمد جدیدی را برای اینفلوئنسرهای اینستاگرام ارائه خواهد کرد.
  • متا فرمت تبلیغاتی جدیدی را که به Reels اختصاص دارد آزمایش خواهد کرد
  • این شرکت در تلاش است تا درآمد تبلیغاتی را افزایش دهد، که انتظار می‌رود دومین سه ماهه متوالی کاهش داشته باشد.

متا، در حال کاهش، سعی در افزایش گردش مالی تبلیغاتی خود دارد

کاهش از پایان سال 2021، متا، شرکت مادر فیس بوک، در تلاش برای افزایش گردش مالی تبلیغاتی خود، فرمت های تبلیغاتی جدیدی را در اینستاگرام، فیس بوک و مسنجر راه اندازی کرده است..

از آنجایی که شرکت شاهد بود ارزش گذاری بازار خود در عرض یک سال به نصف رسیده است، این شرکت به دنبال معکوس کردن روند کاهش درآمد است که اخیراً قیمت سهام را به پایین ترین سطح خود از زمان آغاز به کار در سال 2019 رساند.

قالب تبلیغاتی جدید برای بخش “کاوش” اینستاگرام

در یک رویداد برای تبلیغ کنندگان، متا روش جدیدی را برای تبلیغ کنندگان برای نمایش تبلیغات در صفحه اکسپلورر اینستاگرام معرفی کرد، که محتوای توصیه شده را بر اساس ترجیحات و عادات کاربران به نمایش می گذارد.

متا روش جدیدی را برای اینفلوئنسرهای اینستاگرام برای کسب درآمد از مخاطبان خود ارائه کرد

به عنوان بخشی از آزمایش قالب تبلیغاتی جدید، برخی از اینفلوئنسرها ممکن است اجازه دهند تبلیغات در اخبار نمایه آنها نمایش داده شود به عنوان یک منبع درآمد جدید بالقوه

ابزار جدیدی برای کمک به تبلیغ‌کنندگان برای تبدیل بیشتر از طریق تبلیغات مسنجر

در سرویس پیام رسان مسنجر، فیس‌بوک ابزاری را راه‌اندازی کرد که از نرم‌افزار یادگیری ماشینی برای نشان دادن تبلیغاتی که برای «دسترسی به افرادی که احتمال خرید را دارند» استفاده می‌کند.ماز شرفی، معاون بازاریابی و رشد پیام‌رسانی سازمانی متا گفت.

شرفی خاطرنشان کرد که «نکته مهم در اینجا این است که ما از محتوای پیام برای تبلیغات استفاده نمی‌کنیم»، به این معنی که این شرکت پیام‌های مسنجر را برای تعیین اینکه کدام تبلیغات قرار می‌گیرد، تجزیه و تحلیل نخواهد کرد.

تبلیغات چند آگهی دهنده، یک ویژگی جدید اختصاص داده شده به اینستاگرام

یکی دیگر از گزینه های جدید برای کسب و کارها در اینستاگرام یک محصول تبلیغاتی به نام خواهد بود تبلیغات چند آگهی دهنده. این قالب آگهی جدید چرخ فلکی از تبلیغات مرتبط را برای همراهی با آگهی اصلی به کاربران نشان می دهد. متا جزئیات قیمت گذاری محصولات جدید خود را ارائه نکرد.

یک قالب تبلیغاتی جدید که به کسب درآمد از فضای “قرقره” خود در فیس بوک اختصاص دارد

یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های فیس‌بوک در سال جاری، سرمایه‌گذاری سنگین آن در رقیب TikTok به نام Reels بوده است، زیرا هنوز یک فرمت تبلیغاتی مشخص برای ویدیوهای ویروسی با فرم کوتاه وجود ندارد.

در تلاش برای استفاده از محبوبیت روزافزون Reels، متا چیزی را که “تبلیغات پس از حلقه” می نامد راه اندازی می کند.، یک قالب تبلیغاتی جدید برای سازندگان و مشاغل. یک سازنده می‌تواند این تبلیغات ویدیویی کوتاه را از شرکای خود بین حلقه‌های خود توزیع کند. این ویژگی فقط در برنامه اصلی فیس بوک در دسترس است.

علاوه بر این، در صورت تأیید سازنده، کسب‌وکارها این گزینه را خواهند داشت که یک چرخ فلک تبلیغاتی را در پایین حلقه‌های سازنده قرار دهند.

چه چشم اندازی برای متا؟ به سمت یک “همه در” در متاورس؟

این اعلامیه ها تنها سه هفته قبل از انتشار گزارش درآمد سه ماهه سوم متا منتشر می شود که انتظار می رود دومین دوره متوالی کاهش درآمد را نشان دهد.

این شرکت تقریباً تمام درآمد خود را از تبلیغات تلفن همراه به دست می‌آورد، تجارتی که امسال به دلیل به‌روزرسانی‌های مربوط به حریم خصوصی در سیستم‌عامل اپل، اقتصاد ضعیف و رقابت رو به رشد TikTok آسیب دیده است. اکشن متا طی 12 ماه گذشته نزدیک به 60 درصد از ارزش خود را از دست داده است.

متا به آینده نگاه می کند و برای تحریک رشد خود به ظهور واقعیت مجازی و متاورس متکی است. او اکنون شروع به تجربه چگونگی وجود تبلیغ کنندگان در این جهان کرده است.

متا گفت که در حال آزمایش تبلیغات واقعیت افزوده در اخبار و استوری های اصلی اینستاگرام استنیکولا مندلسون، معاون جهانی متا تجاری، در این رویداد تبلیغاتی گفت. اکثر مصرف‌کنندگان امروزی هنگام تعامل با فیلترهای دیجیتالی که عکس‌ها و ویدیوهایی را که در سرویس‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و اسنپ‌چت می‌بینند تزئین می‌کنند، AR را تجربه می‌کنند.

مندلسون گفت: «از طریق تجربه AR، مارک‌ها می‌توانند افراد را تشویق کنند که آن محصول را امتحان کنند یا با تأثیرات موجود در محیط خود تعامل داشته باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ویژگی های جدید، در تماس با مدیر حساب تبلیغاتی فیس بوک / اینستاگرام خود درنگ نکنید.

اگر این مقاله در فرمت های تبلیغاتی جدید اعلام شده توسط متا برای فیس بوک، اینستاگرام و مسنجر شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.

برای هرگونه سوال در رابطه با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظرات خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت به شما (با کمال میل) پاسخ خواهیم داد.



منبع