بنابراین هنگام کلیک کردن روی مناطق خدماتی پیشنهادی مراقب باشید، مطمئن شوید که کسب و کار واقعاً می تواند به آن مناطق خدمات ارائه دهد.
این اولین بار توسط استفان سومبوراک مشاهده شد که در این پست پست کرد توییتر “وقتی مناطق خدماتی را به نمایه کسبوکارتان اضافه میکنید، Google اکنون پیشنهاداتی ارائه میدهد! پیشنهادهایی بر اساس مناطق خدماتی موجود میتواند مفید باشد. در عوض، آنها براساس موقعیت مکانی کاربر هستند. به عنوان مثال کسبوکار موجود در اطراف میامی. پیشنهادات Google در نزدیکی من، در تورنتو هستند. “
بحث انجمن در توییتر.
اینم اسکرین شاتش:
وقتی یک نمایه کسبوکار Google ایجاد میکنید و اکنون به سمت ایجاد مناطق خدماتی میروید، ممکن است Google اکنون فهرستی از مناطق خدماتی پیشنهادی در منطقه شما را به شما ارائه دهد. فقط مراقب باشید زیرا این مناطق خدماتی پیشنهادی بر اساس مکان فعلی شما هستند، نه مکان کسب و کار.