برای به دست آوردن بهترین سئو واقعاً از چند کلمه کلیدی باید استفاده کنید؟

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)


2 – زیرا گوگل به طور خودکار کلمات کلیدی مشابه کلیدواژه اصلی را شناسایی می کند

یکی از مهمترین کارکردهای آن موارد زیر است: تشخیص اشتباهات املایی در درخواست ارسال شده به آن، سپس پیشنهاد اصلاح در هنگام شناسایی خطا. این باعث می شود جستجو را اصلاح کنید و از نمایش نتایج غیر مرتبط خودداری کنید.

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

به همین دلیل است که در دو مقاله اختصاصی به این موضوع با جزئیات بیشتری پرداخته ایم. اینجا را کلیک کنید، سپس اینجا را کلیک کنید تا بفهمید چگونه کلمات کلیدی مناسب را پیدا کنید.

پس از آن برای ادامه مقاله منتظر شما هستیم.

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم. آنجا میبینمت؟

بنابراین گوگل متوجه می شود که مردم به دنبال چه چیزی هستند و نتایج ارائه شده را با نمایش صفحاتی که یک کلمه کلیدی اصلی مرتبط را ارائه می دهند، تطبیق می دهد.

برای هرگونه سوال مرتبط با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظر خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت (با کمال میل) به شما پاسخ خواهیم داد.

آخه این سوال… یکی از پایه های ارجاع طبیعی!

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

منبع

روی انتخاب کلمه کلیدی اصلی خود تمرکز کنید!

و اکنون که اصول اولیه گذاشته شده است، می توانیم روی موضوع واقعی این مقاله تمرکز کنیم.

چرا می توانیم بگوییم که کلمه کلیدی اصلی به تنهایی کافی است؟ (3 دلیل)

1- زیرا اوست که موضوع صفحه را تعریف می کند

Google همچنین برای پشتیبانی از کاربران و کمک به آنها در انجام جستجوهای دقیق مطابق با درخواست‌هایشان پیکربندی شده است. بنابراین موتور جستجو ارجاع به دقیق ترین صفحات را ترجیح می دهد.

ما فقط در مورد آن صحبت کردیم: گوگل از کاربران در تحقیقات آنها پشتیبانی می کند.

اول از همه، درک تفاوت بین دو نوع کلیدواژه ضروری است:

  • کلمه کلیدی اصلی : این کلمه کلیدی هدف است، کلمه ای که موضوع اصلی مقاله شما، صفحه شما را مشخص می کند. این برای جنبه سئو بسیار مهم است.
  • کلمه کلیدی ثانویه : کلمه کلیدی است که با کلمه کلیدی اصلی مرتبط است. با پیوند دادن صفحه شما به سوالات مشابه در مورد شما، به تقویت سئوی درون صفحه کمک می کند، اگرچه این کلمه کلیدی اصلی نیست.

چگونه کلمات کلیدی مناسب را پیدا کنیم؟

شما می توانید در صدها کلمه کلیدی ثانویه به دنبال رتبه اول باشید، اما اگر برای کلمه کلیدی اصلی بهینه سازی نکنید، موثر نخواهد بود.

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع

اما آیا می دانید این نیز به چه معناست؟ اینکه شما نیازی به استفاده از چندین کلمه کلیدی ثانویه ندارید «در صورتی که کاربران اینترنت غلط املایی داشته باشند»، زیرا گوگل درخواست های کاربران خود را پیش بینی می کند!

تصحیح خودکار خطاها در جستجوهای گوگل
تصحیح خودکار خطاها در جستجوهای گوگل

در واقع، به طور کلی، کاربران موضوعات بسیار خاصی را جستجو می کنند که شامل پاسخ ده ها سوال نمی شود. پس چرا وقتی می توانید آن را ساده کنید، آن را پیچیده کنید؟ از آنجایی که هدف قرار دادن چندین پرس و جو با استفاده از کلمات کلیدی متعدد مفید نیست کاربران اینترنت چندین مورد را همزمان جستجو نمی کنند.

و بله، منطقی است! قبلاً در این مقاله به شما گفتیم که کلمه کلیدی اصلی برای تعریف موضوع صفحه مورد نظر استفاده می شود. اگر انتخاب عاقلانه باشد، بنابراین به صفحه شما اجازه می دهد تا برای تعداد زیادی سؤالات مرتبط با موضوع شما ارجاع داده شود.

اگر این خبر در تعداد کلمات کلیدی مورد استفاده برای بهینه سازی ارجاع طبیعی خود به شما علاقه مند است، از اشتراک گذاری آن در رسانه های اجتماعی و برای مشترک شدن در خبرنامه بازاریابی دیجیتال ما (روزانه یا هفتگی) برای دریافت مقالات تماشای بعدی ما.

به طور خلاصه: به دنبال این نباشید که بیشترین کلمات کلیدی را با مقاله خود مرتبط کنید، گوگل این کار را برای شما انجام می دهد.

3- زیرا یک کلمه کلیدی اصلی خوب ارزش صدها کلمه کلیدی ثانویه را دارد

آیا می دانید برای بهینه سازی ارجاع طبیعی آن به چند کلمه کلیدی نیاز است؟ آیا عادت دارید ده ها و ده ها را برای بهینه سازی شانس خود برای ظاهر شدن در نتایج جستجو انتخاب کنید؟ با عرض پوزش گزارش می دهیم که انرژی خود را هدر می دهید. اگر یک کلمه کلیدی در واقع کافی بود چه؟ با خواندن این مقاله همه چیز را متوجه خواهید شد.

اخبار سئو
از چند کلمه کلیدی برای بهینه سازی ارجاع طبیعی آن استفاده کنیم؟

کلمات کلیدی اولیه را از کلیدواژه های ثانویه متمایز کنید

در حقیقت، دانستن نحوه انتخاب کلمه کلیدی مناسب، سئوی بهینه را بدون نیاز به استفاده از ده ها و ده ها کلمه کلیدی ثانویه تضمین می کند.