چه افتضاحی
مایک بلومنتال موضوع را مستند کرد او با جزئیات زیاد این آخر هفته در وبلاگ خود گفت: “تعدادی از پوسترها در تالار گفتمان، پس از به روز رسانی خودکار لیست های آنها، همه بررسی های خود را از دست دادند.” این زمانی اتفاق میافتد که ویرایشهای پیشنهادی توسط Google به نمایه کسبوکار ارسال میشوند و مالک کسبوکار بهطور دستی تغییرات را به موقع رد نمیکند. سپس آنچه اتفاق می افتد این است که Google تغییرات را می پذیرد و در برخی موارد به نظر می رسد Google CID لیست ها را تغییر می دهد و بررسی ها را از CID قدیمی به جدید منتقل نمی کند.
سپس اگر این اتفاق برای شما افتاد، شکایتی را با CID اصلی و جدید خود در انجمن ها ارسال کنید و از Google بخواهید که همه چیز را به جایی که بوده است برگرداند. امیدوارم گوگل بتواند و خواهد کرد.
مایک نوشت که “کشف کرده است که در هر مورد Google CID را تغییر داده است، شناسهای که گوگل از آن برای مرتبط کردن تمام اطلاعات مرتبط با یک کسب و کار، از جمله بررسیها استفاده میکند. نقض دستورالعملها و سپس بازگرداندن آن. تغییر CID و از دست دادن نظرات با یک بهروزرسانی ویرایش پیشنهادی، یک اشکال جدید و آزاردهنده است. تقریباً ممکن است برای هر کسی بدون دلیل یا بدون دلیل ظاهری رخ دهد. با این حال، در حکمت بینهایت Google، میتواند همچنین همانطور که در نظر گرفته شده است کار کنید.”
مایک به این چهار رشته در صفحه اشاره کرد گوگل کسب و کار پروفایل ها کمک انجمن های هفته گذشته همه آنها وضعیت یکسانی داشتند، یعنی پس از اعمال خودکار ویرایشهای پیشنهادی توسط Google، همه بررسیهای خود را از دست دادند و در نتیجه CID برای آن فهرست کسبوکار تغییر کرد.
بررسیهای نمایههای کسبوکار و فهرستهای کسبوکار Google ناپدید میشوند، دوباره به طور کامل حذف میشوند، اما این بار به نظر میرسد که مربوط به ویرایشهای پیشنهادی خودکار است که در برخی از نمایههای کسبوکار انجام میشود. به طور خلاصه، Google یا یک کاربر ممکن است ویرایشی را برای فهرست کسبوکار شما پیشنهاد کند، سپس Google ممکن است تصمیم بگیرد آن ویرایش پیشنهادی را بپذیرد، در نتیجه CID فهرست کسبوکار Google شما، شماره شناسایی که Google برای کسب و کار شما استفاده میکند، تغییر کند. با این تغییر، بررسی ها ناپدید می شوند و از بین رفته اند.
در اینجا برخی از آنچه سئوکاران محلی در این مورد می گویند آورده شده است:
متأسفانه ما با این موضوع با یک شرکت تخریب و حمل و نقل برخورد کردیم. 20 بررسی را حذف کرد و سپس گفت که آنها نمی توانند آنها را بازیابی کنند حتی اگر هیچ اشتباهی انجام نشده باشد. آنها حتی نتوانستند تاریخچه بررسی ها را پیدا کنند..
– جاستین لوئیس (@justinlewiswebs) 12 نوامبر 2022
توجه داشته باشید، این به بررسیهایی که هفتهها پیش حذف شدهاند، ارتباطی ندارد.
همچنین نگهداری کپی از ایمیلهای اعلان بررسی مفید است. من از آنها برای بازگرداندن نظرات استفاده کرده ام.
— امی تومان 🍁 (@BubblesUp) 12 نوامبر 2022
بحث انجمن در توییتر.
مایک توضیح میدهد که باید با گرفتن CID برای فهرست خود برای این اتفاق برای فهرست کسبوکارتان آماده باشید، او نحوه انجام این کار را در پست خود توضیح میدهد. به عنوان مثال، CID شرکت من است 2946633002421908862. سپس مطمئن شوید که محتوای کسب و کار خود، تمام جزئیات کسب و کار و بررسی ها را در صورت امکان ثبت کنید. میتوانید نظراتی را که از آنها کپی میکنید در یک پوشه ایمیل نگهداری کنید، زیرا Google اغلب نسخههایی از آن نظرات را برای شما ایمیل میکند. همچنین، مطمئن شوید که نمایش اعلانها را فعال کنید برای همه چیز برای لیست های کسب و کار شما.