
بروزرسانی: 09 اردیبهشت 1404
بررسی های محصول در گوگل تمدید می شود: چگونه سازگار شویم؟
هدف گوگل این است که سایت هایی را که محتوای واقعاً باکیفیتی را برای کاربران ارائه می دهند برجسته کنید و این امکان را به آنها می دهد تا محصول مناسب را بر اساس خرید خود خریداری کنند و نه بر اساس پولی که کلیک آنها می تواند به صفحه مربوطه بیاورد.
بنابراین برای شما جالب است که به کیفیت محتوای خود نگاه کنید و محتوایی را که ممکن است صرفاً با هدف وابستگی یا کلیک ایجاد کرده اید دوباره کار کنید. اگر چیزی که ارائه می دهید ارزشی برای خوانندگان شما ایجاد نکند، گوگل صفحه شما را معتبر نمی داند و در خطر از دست دادن سئو هستید.
و بررسی محصول در گوگل یک است امتیاز یا نظری که کاربر می تواند در صفحه محصول بگذارد در بخش نظرات
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
اما در 21 فوریه 2023، موتور جستجو یک را اعلام کرد به روز رسانی بزرگ جدید از بررسی های محصول خود، با عنوان به روز رسانی بررسی محصولات 6.
چه چیزی تغییر خواهد کرد؟
- نظرات به چندین زبان در نظر گرفته می شود: فرانسوی، انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، ایتالیایی، پرتغالی، روسی، اندونزیایی، هلندی، لهستانی و ویتنامی.
به روزرسانی بررسی های محصول Google بر وب سایت هایی تأثیر می گذارد که محتوایی را منتشر می کنند که مستقیم یا غیرمستقیم خرید را تشویق می کند، چه از طریق مقایسه چندین محصول، به اشتراک گذاشتن تجربه آنها یا نوشتن راهنماهای جامع منجر به خرید یک محصول.
اگر این مقاله در تمدید بررسی های محصول شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما
ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم. آنجا میبینمت؟
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)