بررسی های محصول در گوگل تمدید می شود: چگونه سازگار شویم؟
انتشار: اسفند 25، 1401
بروزرسانی: 09 اردیبهشت 1404

بررسی های محصول در گوگل تمدید می شود: چگونه سازگار شویم؟

هدف گوگل این است که سایت هایی را که محتوای واقعاً باکیفیتی را برای کاربران ارائه می دهند برجسته کنید و این امکان را به آنها می دهد تا محصول مناسب را بر اساس خرید خود خریداری کنند و نه بر اساس پولی که کلیک آنها می تواند به صفحه مربوطه بیاورد.

بنابراین برای شما جالب است که به کیفیت محتوای خود نگاه کنید و محتوایی را که ممکن است صرفاً با هدف وابستگی یا کلیک ایجاد کرده اید دوباره کار کنید. اگر چیزی که ارائه می دهید ارزشی برای خوانندگان شما ایجاد نکند، گوگل صفحه شما را معتبر نمی داند و در خطر از دست دادن سئو هستید.

و بررسی محصول در گوگل یک است امتیاز یا نظری که کاربر می تواند در صفحه محصول بگذارد در بخش نظرات

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

اما در 21 فوریه 2023، موتور جستجو یک را اعلام کرد به روز رسانی بزرگ جدید از بررسی های محصول خود، با عنوان به روز رسانی بررسی محصولات 6.

چه چیزی تغییر خواهد کرد؟

  • نظرات به چندین زبان در نظر گرفته می شود: فرانسوی، انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، ایتالیایی، پرتغالی، روسی، اندونزیایی، هلندی، لهستانی و ویتنامی.
به روزرسانی بررسی های محصول Google بر وب سایت هایی تأثیر می گذارد که محتوایی را منتشر می کنند که مستقیم یا غیرمستقیم خرید را تشویق می کند، چه از طریق مقایسه چندین محصول، به اشتراک گذاشتن تجربه آنها یا نوشتن راهنماهای جامع منجر به خرید یک محصول.

اگر این مقاله در تمدید بررسی های محصول شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم. آنجا میبینمت؟

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع

اگر معمولاً این نوع مطالب را ارسال می کنید، تحت تأثیر این به روز رسانی قرار گرفته اید و باید نگاهی بیندازید.

چگونه با این تغییرات سازگار می شوید؟

این بخش معمولاً در زیر نام و توضیحات محصول قرار می گیرد و به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا تجربه خود از استفاده یا نظر خود را در مورد محصول مورد نظر به اشتراک بگذارند.

بررسی های محصول ممکن است حاوی اطلاعاتی درباره مزایا و معایب محصول، کیفیت، ارزش پولی و سایر جزئیات مرتبط باشد که می تواند به سایر مصرف کنندگان در تصمیم گیری آگاهانه تر برای خرید کمک کند.

گوگل تغییرات جدیدی را در نحوه پردازش نظرات مشتریان و رتبه بندی صفحات وب بر اساس آن اعلام کرده است. آیا شما نگران هستید؟ آیا باید تغییراتی در محتوای خود ایجاد کنید تا رتبه بندی موتورهای جستجو کاهش پیدا نکند؟ ما در این مقاله به شما می گوییم که چیست.
بررسی آنلاین
بررسی آنلاین

بررسی محصول در گوگل چیست؟

غول جستجوی آنلاین، گوگل، اولین به روز رسانی بررسی محصول خود را در سال 2021 منتشر کرده است که در ابتدا محدود به صفحات وب انگلیسی زبان بود.

گوگل از این نظرات برای کمک به کاربران برای یافتن محصولات با کیفیت استفاده می کند و تصمیمات خرید آگاهانه تری بگیرید.

قبل از ترک...

این سیستم رتبه بندی محصول هدف آن این است که به محتوای با کیفیت، یعنی محتوای مبتنی بر داده های مرتبط و کار تحقیقاتی واقعی که توسط کارشناسان یا علاقه مندانی که به موضوع تسلط دارند، پاداش دهد.

گوگل
بررسی گوگل تحت مقاله ای در وب سایت Leptidigital
بررسی گوگل تحت مقاله ای در وب سایت Leptidigital

تغییرات اعلام شده توسط موتور جستجو چیست؟

منبع

برای هرگونه سوال مرتبط با این مقاله، از قسمت "نظرات" برای ارسال نظر خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت (با کمال میل) به شما پاسخ خواهیم داد.

طبق اظهارات گوگل، عرضه کامل این به روزرسانی بررسی های محصول جدید تقریباً دو هفته طول می کشد. این به روزرسانی باید به مصرف کنندگان بیشتری در سراسر جهان اجازه دهد تا از اطلاعات دقیق تر و مرتبط تری در مورد محصولاتی که به دنبال خرید هستند، بهره مند شوند.

آیا تحت تأثیر به روزرسانی های بررسی محصول هستید؟

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).