بسیاری از بازاریابان نگران کاهش بودجه SEO و PPC در سال 2023 به دلیل نگرانی های رکود هستند.
انتشار: دی 08، 1401
بروزرسانی: 01 خرداد 1404

بسیاری از بازاریابان نگران کاهش بودجه SEO و PPC در سال 2023 به دلیل نگرانی های رکود هستند.

آیا نگران کاهش بودجه های بازاریابی جستجو (SEO و PPC) خود در سال 2023 به دلیل رکود هستید؟

- بری شوارتز (@rustybrick) 27 دسامبر 2022

اینم نظرسنجی:



منبع

من هم این نظر سنجی رو گذاشتم ماستودون اما فقط 27 رای دریافت کرد و در آنجا بازاریابان خوشبین تر هستند. تنها 7 درصد بسیار نگران، 33 درصد تا حدودی نگران و 59 درصد اصلا نگران نیستند.

من گمان می کنم برخی از کسانی که نگران نیستند کسانی هستند که بودجه خود را کنترل می کنند یا فقط بدون نگرانی زندگی عالی دارند.

من یک نظرسنجی بسیار غیر علمی در مورد توییتر از بازاریابانی که سئو و PPC انجام می دهند می پرسد که آیا نگران کاهش بودجه خود در سال 2023 به دلیل رکود (یا رکود در آینده) هستند یا خیر. 23 درصد از بازاریابان گفتند که بسیار نگران هستند، 37 درصد گفتند که تا حدودی نگران هستند و 40 درصد گفتند که نگران نیستند.