تا زمانی که ماشینها وبسایتها را میخوانند، سئوی فنی بخش مهمی از بهترین استفاده از یک وبسایت باقی خواهد ماند. از بین نمی رود. و تا زمانی که انسان ها به وب سایت ها نگاه کنند، عملکرد و تجربه کاربر به همان اندازه مهم باقی می ماند. هیچ تعداد پیوندی جایگزین این پیوندها نمی شود.
— giovannimu (رسمی) — #StaplerLife (@JohnMu) 26 آوریل 2023
بحث انجمن در توییتر.
منبع
این چیزی است که جان گفت:
لیراز پستان نظرسنجی را در توییتر از سئوکاران می پرسد “آیا نگران حرفه خود در 1-3 سال آینده هستید؟” این نظرسنجی دارای 665 رأی بود که بسیار زیاد است و به نظر می رسد بیشتر سئوکاران نگران هستند تا نگران نباشند.
به هر حال، همه چیز 100٪ تغییر خواهد کرد و بیشتر از آنچه در تاریخ خود دیده اید تغییر خواهد کرد. اما می دانم که بیشتر شما برای تغییر هیجان زده هستید، حتی اگر کمی نگران باشید.
با هوش مصنوعی مولد و ویژگیهای جستجوی جدید هوش مصنوعی، ما نه تنها میتوانیم از برخی ابزارهای هوش مصنوعی برای ایجاد محتوای عالی استفاده کنیم، بلکه نحوه دسترسی جستجوگران به اطلاعات در آستانه تغییر است. این باعث نگرانی و ترس در صنعت سئو شده است.
منظورم این است که منطقی است که چرا برخی نگران هستند. در ذهن من هیچ شکی وجود ندارد که سئو در چند سال آینده به دلیل این پیشرفت های هوش مصنوعی تغییر خواهد کرد. نکته خوب این است که سئوکاران عمدتاً در مدیریت تغییرات و تطبیق مجموعه مهارت های خود خوب هستند.
حدود 57 درصد از کسانی که پاسخ دادند (پاسخ «چرا» را ندادند) گفتند که نگران هستند و 43 درصد گفتند که نگران نیستند. در اینجا نتایج آمده است:
این نظرسنجی اصلی توییتر است: