بر اساس این مطالعه، 87 درصد از فرانسویها نیز در «وضعیت ذهنی تقابلی» قرار دارند که ترکیبی از ناامیدی (29 درصد)، عصبانیت (41 درصد) و بیتابی (54 درصد) است. و 51٪ از افراد مورد بررسی می گویند که از قبل از تماس با خدمات مشتری ناراحت هستند!
هنگامی که خدمات سریع، کارآمد باشد و نمایندگان برای حل یک مشکل همدلی نشان دهند، احساسات منفی می توانند به شناخت تبدیل شوند، که بدون شک بهترین احساس برای حفظ مشتریان است.
در مواجهه با مردم فرانسوی بی حوصله تر، خدمات مشتریان اکنون می توانند خود را به چت ربات ها و ربات های صوتی مجهز کنند. این ابزارها که 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در دسترس هستند، مراقبت فوری از یک مصرف کننده، اما مهمتر از همه برای واجد شرایط بودن درخواست او، با هدایت او به سؤالات متداول، برای اساسی ترین سؤالات، یا به یک مشاور، امکان پذیر است. برای سوالات پیچیده تر
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
منابع:
اگر در سال 2018 یک مطالعه Quintly فرانسوی ها را به عنوان دومین مردم شاکی پس از کره جنوبی معرفی کرده بود، یک مطالعه جدید توسط موسسه Candid برای CM.com تأیید می کند که این منفی بودن به ویژه هنگام تماس با خدمات مشتری خرده فروشان بزرگ بیان می شود.
با توجه به مسائل مربوط به بی حوصلگی و تحریک پذیری، برندها در نهایت می توانند با موضوع ناامیدی که فرانسوی ها در هنگام حل نشدن مشکلاتشان احساس می کنند، مقابله کنند. با این حال، چند برابر شدن کانال ها می تواند منجر به سردرگمی شود، به طوری که گاهی اوقات عوامل مختلف به یک سوال پاسخ های متفاوتی می دهند! با گروه بندی همه درخواست ها در یک رابط، صرف نظر از کانال های مورد استفاده مصرف کنندگان، برندها می توانند پاسخ های ثابت و دقیقی را به مشتریان خود ارائه دهند که باعث کاهش ناامیدی آنها می شود.
92 درصد از مردم فرانسه معتقدند که مشکل آنها باید از همان اولین تعامل حل شود. خبر خوب این است که اکنون راه حل های مشخصی برای رفع بی حوصلگی، عصبانیت و ناامیدی آنها وجود دارد.
اگر از هر 5 فرانسوی تقریباً 4 نفر با خدمات مشتری تماس بگیرند، این انتخاب چندان مشتاقانه نیست. 39 درصد از فرانسوی ها تمایل دارند برقراری تماس را به تعویق بیندازند و 86 درصد حتی اگر انتخاب دیگری نداشته باشند این کار را انجام می دهند.
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)