بله فرانسوی ها بدخلق هستند، اما راه حل هایی برای رضایت بهتر آنها وجود دارد!


فرانسوی‌های بی‌صبر، عصبانی، حتی ناامید، اغلب با خدمات مشتریان خود در حالت روحی بدی تماس می‌گیرند. خوشبختانه راه حل هایی برای ارضای بهتر آنها وجود دارد.

مطالعه تحقیق مشتری

اگر در سال 2018 یک مطالعه Quintly فرانسوی ها را به عنوان دومین مردم شاکی پس از کره جنوبی معرفی کرده بود، یک مطالعه جدید توسط موسسه Candid برای CM.com تأیید می کند که این منفی بودن به ویژه هنگام تماس با خدمات مشتری خرده فروشان بزرگ بیان می شود.

اگر از هر 5 فرانسوی تقریباً 4 نفر با خدمات مشتری تماس بگیرند، این انتخاب چندان مشتاقانه نیست. 39 درصد از فرانسوی ها تمایل دارند برقراری تماس را به تعویق بیندازند و 86 درصد حتی اگر انتخاب دیگری نداشته باشند این کار را انجام می دهند.

بر اساس این مطالعه، 87 درصد از فرانسوی‌ها نیز در «وضعیت ذهنی تقابلی» قرار دارند که ترکیبی از ناامیدی (29 درصد)، عصبانیت (41 درصد) و بی‌تابی (54 درصد) است. و 51٪ از افراد مورد بررسی می گویند که از قبل از تماس با خدمات مشتری ناراحت هستند!

شرایط سختی است، مخصوصا برای مشاورانی که باید به درخواست‌هایشان پاسخ دهند و مسئولیت سنگینی بر دوش دارند وقتی می‌دانیم 90 درصد فرانسوی‌ها آماده تغییر برند در صورت تجربه بد هستند! به منظور ترکیب خدمات مشتری و رضایت مشتری، خوشبختانه راه حل هایی وجود دارد که می تواند تنش را کاهش دهد.

در مواجهه با مردم فرانسوی بی حوصله تر، خدمات مشتریان اکنون می توانند خود را به چت ربات ها و ربات های صوتی مجهز کنند. این ابزارها که 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در دسترس هستند، مراقبت فوری از یک مصرف کننده، اما مهمتر از همه برای واجد شرایط بودن درخواست او، با هدایت او به سؤالات متداول، برای اساسی ترین سؤالات، یا به یک مشاور، امکان پذیر است. برای سوالات پیچیده تر

متأسفانه، این سطح اول پشتیبانی همیشه کافی نیست. 53 درصد از فرانسوی‌ها از تماس با خدمات مشتری مشابه، از طریق کانال‌های مختلف (تلفن، ایمیل، پیام‌رسانی) برای دریافت پاسخ سریع‌تر تردید ندارند. با این حال، به لطف راه‌حل‌های CPaaS، برندها می‌توانند ناراحتی خود را کاهش دهند و همه کانال‌های ارتباط با مشتری را پوشش دهند، چه اهرم‌های سنتی مانند تلفن، پیامک یا ایمیل، یا پیام‌رسانی جدید تلفن همراه مانند Google Message، WhatsApp، Messenger یا Apple Messages.

با توجه به مسائل مربوط به بی حوصلگی و تحریک پذیری، برندها در نهایت می توانند با موضوع ناامیدی که فرانسوی ها در هنگام حل نشدن مشکلاتشان احساس می کنند، مقابله کنند. با این حال، چند برابر شدن کانال ها می تواند منجر به سردرگمی شود، به طوری که گاهی اوقات عوامل مختلف به یک سوال پاسخ های متفاوتی می دهند! با گروه بندی همه درخواست ها در یک رابط، صرف نظر از کانال های مورد استفاده مصرف کنندگان، برندها می توانند پاسخ های ثابت و دقیقی را به مشتریان خود ارائه دهند که باعث کاهش ناامیدی آنها می شود.

92 درصد از مردم فرانسه معتقدند که مشکل آنها باید از همان اولین تعامل حل شود. خبر خوب این است که اکنون راه حل های مشخصی برای رفع بی حوصلگی، عصبانیت و ناامیدی آنها وجود دارد.

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)

هنگامی که خدمات سریع، کارآمد باشد و نمایندگان برای حل یک مشکل همدلی نشان دهند، احساسات منفی می توانند به شناخت تبدیل شوند، که بدون شک بهترین احساس برای حفظ مشتریان است.

منابع:

این مقاله توسط یک شریک مهمان به عنوان بخشی از یک مشارکت حمایت شده نوشته شده است

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع