بهبود تجزیه و تحلیل زبان فراگیر • Yoast

تلاش‌های سئوی شما اغلب با گسترش مخاطبان همراه است. یکی از راه‌های دستیابی به این هدف، ایجاد محتوای فراگیر است که می‌تواند آن را برای طیف وسیع‌تری از افراد در دسترس‌تر کند. هرچه افراد بیشتری محتوای شما را بخوانند و با آن تعامل داشته باشند، احتمال به اشتراک گذاری، لایک یا پیوند آن توسط دیگران بیشتر می شود.

سال گذشته، ما تجزیه و تحلیل زبان فراگیر را راه‌اندازی کردیم تا به شما کمک کنیم محتوای خود را برای مخاطبان گسترده‌تری باز کنید. استقبال خوبی از آن شده است و هزاران نفر از آن برای کمک به بهبود محتوای خود استفاده می کنند. تجزیه و تحلیل برای همه رایگان است، بنابراین اگر این کار را نکرده اید، آن را امتحان کنید. در Yoast SEO 19.14، ما در حال بهبود تجزیه و تحلیل هستیم.

چرا تحلیل زبان فراگیر؟

ما تجزیه و تحلیل زبان فراگیر را در فرم بتا راه اندازی کرده ایم، بنابراین می توانیم بازخورد جمع آوری کنیم و بر اساس آن بهبود پیدا کنیم. تیم زبان شناسان خبره ما همچنین فهرست بلندبالایی از پیشرفت هایی دارد که می خواهند اضافه کنند و تا حد ممکن تجزیه و تحلیل را ارزشمند و مفید می کند.

ادوین یک متخصص محتوای استراتژیک است. او قبل از پیوستن به Yoast، سال‌ها مهارت خود را در مجله طراحی وب پیشرو هلند گذراند.

آواتار ادوین تونن



منبع و ما اکنون در نظر می گیریم که آیا عبارات قبل و/یا بعد از کلمات تابع، اجزاء و/یا علائم نگارشی قرار می گیرند. این بدان معناست که ما می‌توانیم برای موارد بیشتر تعیین کنیم که آیا یک اصطلاح به صورت غیر فراگیر استفاده می‌شود یا خیر و برای تغییر آن بازخورد ارائه می‌کنیم.

اکنون به Yoast SEO 19.14 به روز رسانی کنید

Yoast SEO 19.14 همراه با اولین موج پیشرفت در تجزیه و تحلیل زبان فراگیر ارائه می شود. با این کار، یافتن اصطلاحات غیرشامل را آسان‌تر می‌کنیم و بازخورد بهتری در مورد بهبود محتوای شما ارائه می‌کنیم.