تلاشهای سئوی شما اغلب با گسترش مخاطبان همراه است. یکی از راههای دستیابی به این هدف، ایجاد محتوای فراگیر است که میتواند آن را برای طیف وسیعتری از افراد در دسترستر کند. هرچه افراد بیشتری محتوای شما را بخوانند و با آن تعامل داشته باشند، احتمال به اشتراک گذاری، لایک یا پیوند آن توسط دیگران بیشتر می شود.
سال گذشته، ما تجزیه و تحلیل زبان فراگیر را راهاندازی کردیم تا به شما کمک کنیم محتوای خود را برای مخاطبان گستردهتری باز کنید. استقبال خوبی از آن شده است و هزاران نفر از آن برای کمک به بهبود محتوای خود استفاده می کنند. تجزیه و تحلیل برای همه رایگان است، بنابراین اگر این کار را نکرده اید، آن را امتحان کنید. در Yoast SEO 19.14، ما در حال بهبود تجزیه و تحلیل هستیم.
چرا تحلیل زبان فراگیر؟
ما تجزیه و تحلیل زبان فراگیر را در فرم بتا راه اندازی کرده ایم، بنابراین می توانیم بازخورد جمع آوری کنیم و بر اساس آن بهبود پیدا کنیم. تیم زبان شناسان خبره ما همچنین فهرست بلندبالایی از پیشرفت هایی دارد که می خواهند اضافه کنند و تا حد ممکن تجزیه و تحلیل را ارزشمند و مفید می کند.
ادوین یک متخصص محتوای استراتژیک است. او قبل از پیوستن به Yoast، سالها مهارت خود را در مجله طراحی وب پیشرو هلند گذراند.
منبع
و ما اکنون در نظر می گیریم که آیا عبارات قبل و/یا بعد از کلمات تابع، اجزاء و/یا علائم نگارشی قرار می گیرند. این بدان معناست که ما میتوانیم برای موارد بیشتر تعیین کنیم که آیا یک اصطلاح به صورت غیر فراگیر استفاده میشود یا خیر و برای تغییر آن بازخورد ارائه میکنیم.
اکنون به Yoast SEO 19.14 به روز رسانی کنید
Yoast SEO 19.14 همراه با اولین موج پیشرفت در تجزیه و تحلیل زبان فراگیر ارائه می شود. با این کار، یافتن اصطلاحات غیرشامل را آسانتر میکنیم و بازخورد بهتری در مورد بهبود محتوای شما ارائه میکنیم.
ادوین تونن
در Yoast SEO 19.14، اولین موج پیشرفت ها را راه اندازی می کنیم. اینها عمدتاً به تغییراتی مربوط می شود که در آن زمینه ما عبارات خاصی را علامت گذاری می کنیم. گاهی اوقات، اصطلاحات تنها زمانی مضر هستند که در یک موقعیت خاص استفاده شوند. ما فهرست عبارات غیرشامل را به خوبی تنظیم کرده ایم و آن را با کلمات بیشتری گسترش داده ایم. ما همچنین جایگزینهای بیشتری را برای برخی از اصطلاحات اضافه کردهایم تا به نویسنده پیشنهاد کنیم اصطلاحات غیرشامل را جایگزین کند، و برخی از بازخوردهایی را که نویسندگان دریافت میکنند بهبود بخشیدهایم.
گوگل همچنین به طور فزاینده ای به دنبال زبانی می گردد که مفید باشد، نه مضر. آخرین به روز رسانی به دستورالعمل های ارزیابی کیفیت، که در دسامبر 2022 منتشر شد، نمونه های جدیدی از محتوایی را اضافه می کند که ممکن است برای گروه ها مضر باشد. با EEAT، گوگل بیشتر و بیشتر بر روی یافتن و رتبه بندی محتوایی تمرکز می کند که واقعاً برای مخاطبان زیادی مفید باشد.
تجزیه و تحلیل زبان فراگیر به برجسته کردن اصطلاحات غیرشامل کمک می کند و جایگزین های فراگیر را پیشنهاد می کند. استفاده از آن آسان است و کار شما را هنگام نوشتن مسدود نمی کند. همچنین گزینه انتخابی است، بنابراین برای شروع استفاده از آن باید آن را روشن کنید.
بهبود تجزیه و تحلیل زبان فراگیر