به‌روزرسانی‌های سیاست تبلیغاتی مایکروسافت هفته آینده ارائه می‌شود

Microsoft Advertising ایمیل هایی را در مورد تغییرات در سیاست های تبلیغاتی خود که از هفته آینده در اول جولای شروع می شود به تبلیغ کنندگان خود ارسال کرد.

بحث انجمن در توییتر.





منبع

مایکروسافت گفت: “تبلیغات مایکروسافت خط‌مشی‌ها و منابع جدیدی را با هدف ارائه دید بیشتر ارائه می‌کند. علاوه بر این به‌روزرسانی‌ها، ما برخی از سیاست‌های تبلیغاتی خود را با تمرکز بر کمک به شما برای دستیابی به مخاطبان بیشتر برای برخی محصولات و خدمات به‌روزرسانی خواهیم کرد. برخی به‌روزرسانی‌ها برای کمک به محافظت بیشتر از افرادی که از محصولات و خدمات ما استفاده می‌کنند، و برخی به‌روزرسانی‌ها برای هماهنگی با تغییرات نظارتی آتی.»

در اینجا به‌روزرسانی‌هایی که مایکروسافت برای من ایمیل کرده است:

به روز رسانی شفافیت

  • از اول ژوئیه، خط‌مشی جدیدی را اجرا می‌کنیم که تأثیرات متفاوتی را بر حساب تبلیغاتی شما نشان می‌دهد. این خط‌مشی زمینه‌ای را در مورد روش‌هایی که ممکن است تبلیغات یا حساب شما تحت تأثیر قرار گیرد، از جمله:
    • به عنوان مثال، تبلیغات و مؤلفه‌های تبلیغ مانند کلمه کلیدی، کپی آگهی، یا صفحه فرود تأیید نمی‌شوند.
    • عدم تایید فروشگاه یا محصول
    • خط مشی سه ضربه برای نقض مکرر خط مشی. خط‌مشی‌های ما قبلاً تکرار نقض را مجاز نمی‌دانستند، این جزئیات و ساختار بیشتری را برای آن خط‌مشی ارائه می‌کند.
    • تخلفات فاحش که ممکن است منجر به تعلیق فوری خدمات شود. این قبلاً بخشی از اجرای سیاست بود. به روز رسانی جزئیات بیشتری در مورد آنچه در این دسته قرار می گیرد ارائه می دهد.

  • ما همچنین در حال گسترش برنامه تأیید هویت تبلیغاتی (AIV) خود به همه بازارهای تبلیغاتی پشتیبانی شده هستیم. باید تا 1 آگوست تأیید را تکمیل کنید. اگر قبلاً این کار را انجام نداده اید، زمانی که زمان تکمیل تأییدیه شما فرا می رسد، یک اعلان ایمیلی دریافت خواهید کرد. ما وضعیت تأیید را به طور خودکار به روز می کنیم.
  • در ماه ژوئیه، کتابخانه آگهی جدیدی را راه‌اندازی خواهیم کرد که در آن همه کاربران می‌توانند آگهی‌های نمایش داده شده در Bing را که ممکن است در اتحادیه اروپا نمایش داده شده‌اند، مشاهده کنند. کاربران می‌توانند با استفاده از نام تبلیغ‌کننده یا کلماتی که ممکن است در آگهی تبلیغاتی گنجانده شده باشد، جستجو کنند. نام تبلیغ‌کنندگان و افرادی که برای تبلیغ پرداخت کرده‌اند، بر اساس اطلاعات ارائه‌شده از طریق فرآیند AIV، همراه با آگهی در کتابخانه آگهی نمایش داده می‌شوند.

به روز رسانی های بیشتر خط مشی

  • تبلیغات برای ویتامین ها و مکمل ها اکنون در شبکه مخاطبان مایکروسافت مجاز است. تبلیغات نمی توانند ادعا کنند که وظیفه ای مانند پاکسازی کبد را انجام می دهند. صفحات فرود باید صفحات محصول باشند، نمی توانند تبلیغ یا ویدئو باشند.
  • تبلیغات قمار اکنون در شبکه مخاطبان مایکروسافت مجاز است، در صورتی که طبق سیاست مجاز باشد، برای شرکت، باید در هر بازاری که هدف آن هستید مجوز داشته باشید و فرآیند فعال سازی قمار را طی کرده باشید و برای آن بازارها تأییدیه دریافت کرده باشید.
  • از اول جولای، تبلیغات قمار دیگر در بلژیک مجاز نیست، لطفاً اگر در حال حاضر در حال تبلیغ قمار در بلژیک هستید، هدف گذاری برای این بازار را حذف کنید. همچنین در این زمان اجرای سیستم را آغاز خواهیم کرد.
  • تبلیغات برای قمار در ایرلند نیز محدودتر خواهد شد و به زودی یک حوزه آبخیز معرفی می شود. تاریخ دقیق این مورد هنوز معلق است، با این حال توصیه می‌کنیم اگر تبلیغات قمار ایرلند را هدف قرار می‌دهید، تنظیمات کمپین خود را به‌روزرسانی کنید تا مطمئن شوید تبلیغات شما بین ساعت 5:30 صبح تا 9:00 بعد از ظهر پخش نمی‌شوند.
  • از اول آگوست، دیگر اجازه تبلیغات برای کارآزمایی‌های بالینی یا درمان‌های آزمایشی را در سطح جهانی، در همه انواع تبلیغات، نخواهیم داد.

به روز رسانی صفحه به تغییرات خط مشی مربوط نمی شود

  • برخی از بازارها ممکن است به نظر حذف شده باشند، این بازارها هنوز در دسترس هستند. آنها از سیاست های بازارهایی که با آنها همسو هستند پیروی خواهند کرد.
  • برخی از محتواها برای همسویی بهتر با سیاست های مشابه به صفحات مختلف منتقل می شوند.
  • توضیحات و مثال های اضافی برای وضوح بیشتر در برخی از صفحات خط مشی ما اضافه می شود.
  • تنظیمات برگزیده ناشر مانند مواردی که برای MSN، Outlook، و Xbox به عنوان مثال، از صفحات خط مشی حذف می شوند و در یک سند راهنمای جدید نگهداری می شوند، این سند از منوی پیمایش صفحه خط مشی پیوند داده می شود.

امضای سیاست آرم Bing

شما می توانید بیشتر در مورد بررسی کنید سایت سیاست گذاری.