Google پست کرده است که شروع به ارتقاء برخی از نتایج نوع بررسی به نتایج نوع محصول در جستجو کرده است و توانسته است برخی از نتایج نوع محصول جدید ایجاد کند. این در 22 آگوست 2022 شروع شد و در نتیجه، عملکرد کنسول جستجو و گزارش نتایج غنی ممکن است تحت تأثیر قرار گیرد.
بحث انجمن در توییتر.
با گزارشهای عملکرد، Google گفت که ممکن است در تعداد نمایشها و کلیکهای بریده بررسی کاهش یافته و تعداد نمایشها و کلیکهای نتایج محصول شما افزایش یابد. گوگل توضیح داد: “این نشان دهنده تغییر در نحوه ظاهر این موارد در جستجو و همچنین مکان هایی است که کنسول جستجو این نمایش ها و کلیک ها را اختصاص می دهد.”
سردرگم؟ بسیاری از آنها، در اینجا چیزی است که جان مولر توضیح داد:
بنابراین اگر تغییراتی در این گزارش ها مشاهده کردید، به همین دلیل است.
من همه جزئیات را نمیدانم، اما تا آنجا که من میدانم، در مقطعی شروع کردیم به نشان دادن/شمارش برخی از نتایج محصول در جستجوی کمی متفاوت، و این منجر به تغییرات قابل مشاهده در اعداد در کنسول جستجو شد. برخی از مردم (و ما) را گیج کرد، بنابراین یک یادداشت اضافه کردیم.
— 🖖 johnmu (شخصی)، به طور منطقی 🖖 (@JohnMu) 8 سپتامبر 2022
گوگل نوشت اینجا “گوگل شروع به ارتقاء برخی از نتایج نوع بررسی به نتایج نوع محصول در جستجو کرد و توانسته است برخی از نتایج نوع محصول جدید ایجاد کند.” و اینجا که “Google شروع به ارتقاء برخی از نتایج نوع بررسی به نتایج نوع محصول در جستجو کرد.”
با گزارشهای نتایج غنی، Google گفت ممکن است نمایشها را ببینید و کلیکها روی موارد طبقهبندیشده مجدد نیز به مرور زمان از گزارش بررسی به گزارش محصول منتقل میشوند. Google: “سایتهای تحت تأثیر کاهش تعداد بازدیدها در گزارش نظرات و افزایش متناظر در تعداد نمایشها در گزارش محصولات خواهند دید. با این حال، تعداد کل موارد از هر نوع تغییر نخواهد کرد، زیرا کنسول جستجو اقلام دادههای ساختاریافته با برچسبگذاری صحیح را مجددا طبقهبندی نکرده است.” اضافه. گوگل همچنین در اینجا گفت: “این نشان دهنده تغییر در نحوه ظاهر این موارد در جستجو و همچنین محل اختصاص دادن این نمایش ها و کلیک ها توسط کنسول جستجو است.”