به‌روزرسانی اصلی سپتامبر Google و به‌روزرسانی بررسی‌های محصول هر دو در 26 سپتامبر تکمیل شدند

بحث انجمن در WebmasterWorld.





منبع

برای اندازه واقعی کلیک کنید
موزکست:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

این ابزارهای ردیابی در دو هفته گذشته یا بیشتر به چه شکل بوده اند:

رتبه بندی وب پیشرفته:

دومین باری که به‌روزرسانی اصلی در سیزدهم شروع شد، مانند سنگ شروع به رها شدن کردیم. در حال حاضر 20 درصد کاهش در سرتاسر سایت دارد و همچنان کاهش می یابد. ما به وضوح توسط یک پنالتی نامرئی در سراسر سایت ضربه خوردیم، زیرا هر فهرست SERP حداقل یک نقطه برای ما کاهش می یابد، در بسیاری از موارد بسیاری از نقاط. ما از سئوی کلاه سیاه، دستکاری کلمات کلیدی، محتوای غیر مفید و غیره استفاده نمی کنیم. ما صفحات نازک خود را برای بهبود فهرست بندی کیفیت به میزان قابل توجهی بیش از یک سال پیش کوتاه کردیم و بخش خوبی از محتوای خود را به روز کردیم…

برای 13 ساعت اول من در روز یکشنبه تقریباً صاف بودم و سپس ترافیک شروع شد و در نتیجه یک یکشنبه تقریباً متوسط ​​به علاوه ترافیک تا امروز ادامه داشته است.

در حالی که همه سایت‌های من هنوز خراب هستند، اعداد امروزی به‌جای 25- درصدی که قبلا می‌دیدم، بیشتر شبیه -5-10٪ کمتر از حد معمول هستند.

دیدن سایت ما در حال سقوط بر روی همان صخره نمودار دید به عنوان یک وب سایت بسیار دوستانه برای شبکه خبری کابلی گوگل، کمی سرگرمی به وضعیت اضافه می کند…

سایت 20 ساله اینجا به روز رسانی آگوست کمی به ما ضربه زد، اما این به روز رسانی نیز موفقیت بزرگی داشته است (اگرچه در سال گذشته روند کندی داشته ایم). کاهش 20 درصدی دیگر به نظر می رسد …

برای اندازه واقعی کلیک کنید

Accuranker:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

SERPmetrics:

خوب، اینجا سایت دیگری است که با به‌روزرسانی بررسی‌های محصول ژوئیه ضربه سختی خورده است که در روز یکشنبه هنگامی که Google یک لرزش را تحت فشار قرار داد، افزایش یافت. صاحب سایت توضیح داد که ضربه ژوئیه یک زنگ بیدارباش بود و آنها به برخی چیزها پرداخته اند. اما مطمئناً به نظر می رسد که این یک اصلاح توسط گوگل بوده است pic.twitter.com/BnuaeY7zIY

– گلن گیب (@glenngabe) 27 سپتامبر 2022

سایت 25 ساله، متوسط، بزرگ، به خوبی تثبیت شده، اولین محرک در جایگاه ما در اواسط دهه 90، بیش از 20000 دامنه ارجاع دهنده به ما بک لینک داده اند. برند بزرگی نیست

SERPwoo:

مطمئناً در آخر هفته در جامعه SEO اوج گرفت، در اینجا برخی از این گفتگوها را مشاهده می کنید WebmasterWorld:

تمام سایت های من حدود 25 درصد کاهش یافته است.

به‌روزرسانی سریع در به‌روزرسانی بررسی‌های محصول سپتامبر. به نظر می‌رسد گوگل یک لرزش بزرگ را در Sat به Sun وارد کرد و # سایتی که در PRU جولای مختل شده‌اند در حال بهبود هستند (بدون تغییر چیزی). من در ماه جولای گفتم که انتظار تغییراتی در آنجا داشتم. به صاحب سایت اجازه می دهد این را به اشتراک بگذارم. pic.twitter.com/9clUFmmotj

– گلن گیب (@glenngabe) 27 سپتامبر 2022

RankRanger:

چگونه همه آنها اساساً به همان درصد کاهش یافته اند؟ این به‌روزرسانی هرچه باشد، برای من بدترین است.

به هر دلیلی که امروز از لبه صخره خارج شده ام، پس از 13 ساعت به 13 درصد از میانگین 1-24 سپتامبر خود رسیده ام!

برای اندازه واقعی کلیک کنید

برای اندازه واقعی کلیک کنید

سئوی شناختی:

گلن گیب، مانند دیگران، فکر می‌کند که به‌روزرسانی بررسی‌های محصول، کمی (شاید ساده‌سازی) اصلاحی در چهارمین به‌روزرسانی بررسی‌های محصول بود. به این معنی، آنها برخی از ایرادات را با چهارمین به‌روزرسانی بررسی‌های محصول با آخرین، یعنی پنجمین به‌روزرسانی بررسی‌های محصول، برطرف کردند. در اینجا چند توییت از گلن آمده است:

در چند روز گذشته، من شاهد افزایش سایت هایی مانند تریپ ادوایزر و TripSavvy بودم که معادل فروشگاه های بزرگ در بخش اطلاعات سفر هستند. من آن را فرسایش اقتدار موضوع به عنوان یک عامل رتبه بندی می بینم.

متاسفم که وقتی آپدیت تمام شد آفلاین هستم، من هنوز در حال پیگیری هستم. امیدوارم همه شما با این دو به روز رسانی خوب عمل کرده باشید.

سمروش:

امروزه در مورد سئوکاران که می گویند هنوز نوسانات را می بینند، بحث کمی وجود دارد.

ابزارهای ردیابی در سپتامبر 2022 به‌روزرسانی بررسی‌های هسته و محصول

هر دو به‌روزرسانی نسبتاً بزرگ بودند و تأثیرات زیادی برای بسیاری از سایت‌ها داشتند. کدام یک بر آن تأثیر گذاشت، علیرغم آنچه گوگل گفت، مشخص کردن آن دشوار است.