به‌روزرسانی اصلی سپتامبر Google و به‌روزرسانی بررسی‌های محصول هر دو در 26 سپتامبر تکمیل شدند


همانطور که من تماس گرفتم، زمانی که من آفلاین بودم، Google به‌روزرسانی اصلی سپتامبر 2022 و به‌روزرسانی بررسی‌های محصول در سپتامبر 2022 را تکمیل کرد. هر دو به طور رسمی در 26 سپتامبر 2022 به پایان رسید – بنابراین دوشنبه.

در اینجا برخی از حقایق سریع در مورد هر دو این به روز رسانی ها، اکنون که آنها انجام شده اند، آورده شده است. اما همانطور که می دانید، به روز رسانی اصلی دقیقاً دو هفته طول کشید، یعنی 14 روز کامل. به‌روزرسانی بررسی‌های محصول تنها شش روز طول کشید تا عرضه شود.

به‌روزرسانی اصلی Google سپتامبر 2022

  • نام: به‌روزرسانی هسته گسترده Google سپتامبر 2022
  • راه اندازی شد: 12 سپتامبر 2022 حدود ساعت 11:25 شب به وقت شرقی
  • عرضه: دو هفته – تکمیل در 26 سپتامبر 2022
  • اهداف: به همه انواع محتوا نگاه می کند
  • پنالتی: این یک جریمه نیست، صفحات وب عالی را تبلیغ می کند یا به آنها پاداش می دهد
  • جهانی: این یک به‌روزرسانی جهانی است که بر همه مناطق، در همه زبان‌ها تأثیر می‌گذارد.
  • تأثیر: گوگل به من نمی‌گوید چند درصد از جستجوها یا جستجوها تحت تأثیر این به‌روزرسانی قرار گرفته‌اند، اما تا کنون، به نظر می‌رسد این یک به‌روزرسانی اصلی معمولی است که گسترده می‌شود و تأثیر آن سریع است.
  • کشف کردن: به‌روزرسانی‌های اصلی بر Google Discover و سایر ویژگی‌ها تأثیر می‌گذارند، همچنین برگزیده‌ها و موارد دیگر را نیز مشخص می‌کنند.
  • بازیابی: اگر از این موضوع ضربه خوردید، باید به محتوای خود نگاه کنید و ببینید که آیا می‌توانید با توصیه‌های به‌روزرسانی اصلی Google بهتر عمل کنید.
  • تازه می کند: Google به‌روزرسانی‌های دوره‌ای را برای این الگوریتم انجام می‌دهد، اما ممکن است در آینده این به‌روزرسانی‌ها را ارسال نکند. شاید این همان چیزی باشد که در چند هفته گذشته دیدیم یا تمام آن به‌روزرسانی‌های تأیید نشده گوگل.

به‌روزرسانی بررسی‌های محصول Google در سپتامبر 2022

  • نام: به‌روزرسانی بررسی‌های محصول Google در سپتامبر 2022
  • راه اندازی شد: 20 سپتامبر 2022 حدود ساعت 4 صبح به وقت شرقی
  • عرضه: شش روز – تکمیل در 26 سپتامبر 2022
  • اهداف: به محتوای بررسی محصول نگاه می کند
  • پنالتی: این یک جریمه نیست، بلکه به «تحلیل روشنگر و تحقیق اصیل» کمک می‌کند.
  • به روز رسانی اصلی نیست: بسیاری می خواهند بگویند این یک به روز رسانی اصلی است، اینطور نیست.
  • زبان انگلیسی اما گسترش خواهد یافت: در حال حاضر این فقط به محتوای انگلیسی زبان نگاه می کند، اما احتمالاً به زبان های دیگر گسترش خواهد یافت، این یک راه اندازی جهانی است. من تعجب کردم که هنوز فقط انگلیسی است، اما همانطور که در زیر مستند کردیم، همینطور است.
  • تأثیر: گوگل به من نمی‌گوید چند درصد از جستجوها یا جستجوها تحت تأثیر این به‌روزرسانی قرار گرفته‌اند.
  • کشف کردنGoogle قبلاً گفته بود: این به‌روزرسانی می‌تواند بر عملکرد شما در Google Discover تأثیر بگذارد.
  • بازیابی: اگر از این موضوع ضربه خوردید، باید به محتوای خود نگاه کنید و ببینید که آیا می توانید با توصیه های گوگل در زیر بهتر عمل کنید.
  • تازه می کند: Google به‌روزرسانی‌های دوره‌ای را برای این الگوریتم انجام می‌دهد، اما ممکن است در آینده این به‌روزرسانی‌ها را ارسال نکند. این ممکن است اولین رفرشی باشد که گوگل انجام داده است، این اولین رفرشی است که گوگل در مورد آن اطلاع رسانی کرده است.

هر دو به‌روزرسانی نسبتاً بزرگ بودند و تأثیرات زیادی برای بسیاری از سایت‌ها داشتند. کدام یک بر آن تأثیر گذاشت، علیرغم آنچه گوگل گفت، مشخص کردن آن دشوار است.

من کمی بیشتر در مورد تأثیر به روز رسانی اصلی در اینجا و بررسی های محصول در اینجا دارم.

سئو چتر

گلن گیب، مانند دیگران، فکر می‌کند که به‌روزرسانی بررسی‌های محصول، کمی (شاید ساده‌سازی) اصلاحی در چهارمین به‌روزرسانی بررسی‌های محصول بود. به این معنی، آنها برخی از ایرادات را با چهارمین به‌روزرسانی بررسی‌های محصول با آخرین، یعنی پنجمین به‌روزرسانی بررسی‌های محصول، برطرف کردند. در اینجا چند توییت از گلن آمده است:

مطمئناً در آخر هفته در جامعه SEO اوج گرفت، در اینجا برخی از این گفتگوها را مشاهده می کنید WebmasterWorld:

تمام سایت های من حدود 25 درصد کاهش یافته است.

چگونه همه آنها اساساً به همان درصد کاهش یافته اند؟ این به‌روزرسانی هرچه باشد، برای من بدترین است.

به هر دلیلی که امروز از لبه صخره خارج شده ام، پس از 13 ساعت به 13 درصد از میانگین 1-24 سپتامبر خود رسیده ام!

اولین فکر من این بود که سایت از کار افتاده یا از کار افتاده است، نه، خواهیم دید بقیه روز چه خواهد شد.

در چند روز گذشته، من شاهد افزایش سایت هایی مانند تریپ ادوایزر و TripSavvy بودم که معادل فروشگاه های بزرگ در بخش اطلاعات سفر هستند. من آن را فرسایش اقتدار موضوع به عنوان یک عامل رتبه بندی می بینم.

تفاوت رتبه‌بندی زیاد نیست، اما زمانی که برای یکسری جست‌وجوهای مهم در بالای SERP یا نزدیک به آن رتبه‌بندی می‌کنید، یک افت از موقعیت اول به دوم – یا از موقعیت دوم به سوم – – می تواند تأثیر قابل توجهی بر ترافیک Google داشته باشد (به خصوص اگر کادر پاسخ یا لیستی از سؤالات پس از اولین نتیجه درج شده باشد).

سایت 25 ساله، متوسط، بزرگ، به خوبی تثبیت شده، اولین محرک در جایگاه ما در اواسط دهه 90، بیش از 20000 دامنه ارجاع دهنده به ما بک لینک داده اند. برند بزرگی نیست

دومین باری که به‌روزرسانی اصلی در سیزدهم شروع شد، مانند سنگ شروع به رها شدن کردیم. در حال حاضر 20 درصد کاهش در سرتاسر سایت دارد و همچنان کاهش می یابد. ما به وضوح توسط یک پنالتی نامرئی در سراسر سایت ضربه خوردیم، زیرا هر فهرست SERP حداقل یک نقطه برای ما کاهش می یابد، در بسیاری از موارد بسیاری از نقاط. ما از سئوی کلاه سیاه، دستکاری کلمات کلیدی، محتوای غیر مفید و غیره استفاده نمی کنیم. ما صفحات نازک خود را برای بهبود فهرست بندی کیفیت به میزان قابل توجهی بیش از یک سال پیش کوتاه کردیم و بخش خوبی از محتوای خود را به روز کردیم…

برای 13 ساعت اول من در روز یکشنبه تقریباً صاف بودم و سپس ترافیک شروع شد و در نتیجه یک یکشنبه تقریباً متوسط ​​به علاوه ترافیک تا امروز ادامه داشته است.

در حالی که همه سایت‌های من هنوز خراب هستند، اعداد امروزی به‌جای 25- درصدی که قبلا می‌دیدم، بیشتر شبیه -5-10٪ کمتر از حد معمول هستند.

دیدن سایت ما در حال سقوط بر روی همان صخره نمودار دید به عنوان یک وب سایت بسیار دوستانه برای شبکه خبری کابلی گوگل، کمی سرگرمی به وضعیت اضافه می کند…

سایت 20 ساله اینجا به روز رسانی آگوست کمی به ما ضربه زد، اما این به روز رسانی نیز موفقیت بزرگی داشته است (اگرچه در سال گذشته روند کندی داشته ایم). کاهش 20 درصدی دیگر به نظر می رسد …

امروزه در مورد سئوکاران که می گویند هنوز نوسانات را می بینند، بحث کمی وجود دارد.

ابزارهای ردیابی در سپتامبر 2022 به‌روزرسانی بررسی‌های هسته و محصول

این ابزارهای ردیابی در دو هفته گذشته یا بیشتر به چه شکل بوده اند:

سمروش:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

Accuranker:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

رتبه بندی وب پیشرفته:

برای اندازه واقعی کلیک کنید
موزکست:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

SERPmetrics:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

RankRanger:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

الگورو:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

سئوی شناختی:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

SERPwoo:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

آمار SERP:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

متاسفم که وقتی آپدیت تمام شد آفلاین هستم، من هنوز در حال پیگیری هستم. امیدوارم همه شما با این دو به روز رسانی خوب عمل کرده باشید.

بحث انجمن در WebmasterWorld.





منبع