به‌روزرسانی الگوریتم رتبه‌بندی جستجوی Google نشانه‌های ترکیبی از تعطیلات شکرگزاری

اخیراً به نظر می رسد که در روزهای جمعه و شنبه شاهد تغییراتی هستیم. منظورم این است که اگر گوگل جلسات راه اندازی جستجو را در پایان هفته داشته باشد و جمعه ها انجام شود، می تواند منطقی باشد؟ اینجا فقط حدس میزنم…

سمروش:

در اینجا چیزی است که ابزار ردیابی نشان می دهد:

الگورو:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

برای اندازه واقعی کلیک کنید

برای اندازه واقعی کلیک کنید

همه ابزارها روی آن جمع نشدند، و دوباره، تعطیلات آخر هفته طولانی بود.

در اینجا برخی از صحبت هایی است که در جامعه SEO در مورد این به روز رسانی جستجوی تایید نشده گوگل پیدا کردم WebmasterWorld از حدود جمعه شروع می شود:

منطقه مرده 18 ساعته برای سایت جهانی من با ترافیک کم که در ساعت 06:00 به وقت بریتانیا برمی گردد، اما برای چه مدت؟

در چند آخر هفته گذشته، من در مورد به‌روزرسانی الگوریتم رتبه‌بندی جستجوی گوگل گزارش داده‌ام که در روز جمعه منتشر شد و در تمام آخر هفته ادامه داشت. خب، آخر هفته گذشته تعطیلات روز شکرگزاری در ایالات متحده بود و من نشانه هایی از به روز رسانی احتمالی الگوریتم رتبه بندی جستجوی گوگل را دیدم – اما حقیقت این است که بعید است که گوگل چیزی را در جمعه روز شکرگزاری انجام داده باشد.

روند به روز رسانی آخر هفته

برای اندازه واقعی کلیک کنید

Mozcast:

رتبه بندی وب پیشرفته:

پس حتما پچ پچ هست…

ابزارهای ردیابی گوگل

برخی از آن احتمالاً به این دلیل است که Google برای جمعه سیاه/کریسمس وارد حالت طمع توربو می‌شود، اما بیش از این است – یک روند نزولی ثابت پس از انتخابات میان‌دوره‌ای ایالات متحده آغاز شد.

حدود 10 تا 20 درصد کمتر از حد معمول در تمام روز امروز (ترافیک انگلستان)

ترافیک ما حدود 12٪ کاهش یافته است و تبدیل ها (US Ecom) 50٪ + کاهش یافته است. در زمان‌های عادی، شاهد افزایش ترافیک و تبدیل‌ها با مصرف‌کنندگانی هستیم که در حالت خرج کردن جمعه سیاه هستند. تورم، رکود و… همه در مخارج نقش دارند. با این حال، افت کلی ترافیک ما ترکیبی از کاهش قابل توجه ترافیک خریداران به صفحات محصولات ما با افزایش قابل توجه کمتر ترافیک به صفحات اطلاعات ما است. با نگاهی به SERPS، مشخص است که مارک های بزرگ بیش از هر زمان دیگری با افزایش SERPS های شلوغ آمازون برای بسیاری از درخواست های خریدار، تبلیغ می شوند. این بیشتر همان چیزی است که در سال‌های قبل از گوگل دیده‌ایم، اگرچه هر سال بدتر می‌شود.

ترافیک به سایت جهانی من دقیقاً همان جایی است که انتظار داشتم با ایالات متحده آمریکا باشد -33٪ با PV.

RankRanger:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

SERPmetrics:

سایت هتل بریتانیا با 95.6٪ ترافیک طولانی مدت در بریتانیا، هم ترافیک و هم در دنیای واقعی را مشاهده می کند و به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. تا اینجای کار جام جهانی برای ما خوب بوده است و با چند گروه موسیقی زنده خوب در چند هفته آینده به اضافه تعداد زیادی ناهار کریسمس و غیره، ممکن است سال 2022 را با صدای بلند به پایان برسانیم :-)))

این آخر هفته ترافیک من به طور کلی 90٪ کاهش یافته است، من مطمئن نیستم که فقط یک ترکیب بد از جام جهانی و جمعه سیاه در تعطیلات آخر هفته که می تواند غیرقابل پیش بینی باشد، اما این آجیل است.

ترافیک ایالات متحده در این آخر هفته کاهش یافته است …-16٪ دیروز. امروز صبح شروع می شود -53٪. فکر نمی‌کنم برای تعطیلات آخر هفته که همه در حال خرید تخفیف، مسافرت یا آنلاین نبودن هستند، غیرعادی باشد. با این حال، مردم معمولاً تاکنون درخواست های خود را برای خرید کریسمس انجام داده اند و عملاً هیچ بوده است. آنهایی که در اواسط نوامبر پرس و جو کردند بودجه کمی داشتند و هیچ فروش نداشتند. مردم آزادانه خرج نمی‌کنند، علی‌رغم آنچه که گزارش‌های خبری در مورد هزینه‌های خوب می‌گویند… شاید برای غذا، سفر و غذا خوردن در بیرون بله، اما نه برای کالاهای مادی غیر ضروری. 2022 کمترین سال فروش من در حافظه بوده است… کاملاً شگفت انگیز است. حتی بدتر از سقوط سال 2008 و بدتر از زمان همه گیری در سال 2020. من نمی بینم که سال 2023 آن را تغییر دهد. متأسفانه می‌توانستم حداقل به یک بازار خارجی وابسته باشم تا در هر زمانی فروش داشته باشم… امسال دلار بالا، سقوط اقتصاد بریتانیا به دلیل برگزیت و اقتصاد کند در اروپا و استرالیا به این معنی بود که جایی وجود نداشت. برای چرخش واقعا.

در اینجا به روز رسانی های آخر هفته گذشته من پوشش داده شده است. به عنوان مثال، ما گزارش‌هایی از به‌روزرسانی آخر هفته گذشته داشتیم، در 18 تا 20 نوامبر، سپس دوباره در 11 تا 12 و سپس در 4 و 5 نوامبر، آخر هفته قبل از آن در 28/29 اکتبر، به‌روزرسانی هرزنامه به نوعی افزایش یافت. یک جمعه/شنبه با 21 و 22 اکتبر، اما قبل از آن در روز پنجشنبه، 13 اکتبر بود.

Accuranker:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

اما جمعه گذشته، شک دارم که گوگل به‌روزرسانی را انجام داده باشد. اما با این حال ما سیگنال هایی داشتیم، کمتر از به روز رسانی های قبلی. بنابراین فکر می‌کنم این یکی فقط تغییرات ترافیک تعطیلات شکرگزاری است، تغییرات فصلی که هم در ترافیک و هم در حجم جستجو می‌بینید؟

سئو چتر

سئوی شناختی:

بحث انجمن در WebmasterWorld.



منبع

سایت‌های بریتانیا چند روز است که ترافیک کمتری را شاهد بوده‌اند، اما تجارت در دنیای واقعی هنوز در حال حاضر متوقف شده است.

دیروز هم برای من بدترین روز در 17 سال گذشته بود. ما از سال گذشته ضربه سختی خورده ایم و 50 درصد کاهش یافته ایم. ما همیشه شاهد کاهش قبل یا در تعطیلات در ایالات متحده هستیم (در این مورد روز شکرگزاری) و سپس یک دست انداز پس از آن.

اینجا هم همینطور. دیروز شماره هایی از ابتدای وب سایت اصلی خود داشتم که در سال 2013 راه اندازی کردم.

من هم شاهد ترافیک تانکرها هستم. در تمام سایت های من

باز هم، من شک دارم که گوگل چیزی خاص را در جمعه روز شکرگزاری انجام داده باشد، اما شاید ما فقط فصلی بودن فصل خرید تعطیلات را می بینیم؟ همه شما چه فکر می کنید؟

برای اندازه واقعی کلیک کنید

برای اندازه واقعی کلیک کنید