به‌روزرسانی بررسی‌های محصول فوریه ۲۰۲۳ Google در ۷ مارس تکمیل شد

SERPmetrics:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

Mozcast:

در اینجا به روز رسانی هایی است که پوشش داده ایم:

  • یکی دیگر از به‌روزرسانی‌های تأیید نشده الگوریتم رتبه‌بندی جستجوی Google در 14 فوریه، 15 فوریه 2023
  • به‌روزرسانی الگوریتم رتبه‌بندی جستجوی Google در ۸/۹ فوریه (تأیید نشده)، 10 فوریه 2023
  • به‌روزرسانی الگوریتم رتبه‌بندی جستجوی Google تأیید نشده در 4 فوریه، 6 فوریه 2023
  • به‌روزرسانی تأیید نشده Google بر سایت‌های بررسی محصولات تأثیر می‌گذارد در پنجشنبه، 26 ژانویه؟، 30 ژانویه 2023
  • به روز رسانی الگوریتم رتبه بندی جستجوی گوگل در روز چهارشنبه؟، 19 ژانویه 2023
  • به‌روزرسانی الگوریتم رتبه‌بندی جستجوی آخر هفته گوگل – شنبه، 14 ژانویه، 16 ژانویه 2023

برای اندازه واقعی کلیک کنید

به روز رسانی های قبلی بررسی محصول

من در مورد هر جزئیات کوچکی از این به‌روزرسانی بررسی‌های محصول نوشته‌ام، فقط برای اطلاعات بیشتر در این سایت جستجو کنید.

برای اندازه واقعی کلیک کنید

روزها و هفته های منتهی به این به روز رسانی تایید شده گوگل، فوق العاده بی ثبات بود.

ابزارهای ردیابی گوگل

سئوی شناختی:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

در اینجا چیزی است که این ابزارها در آخر هفته در طی دو هفته گذشته نشان دادند. با توجه به ابزارها، به نظر می رسید که پس از نوسانات آخر هفته، سرعت آن کاهش یافته است. صحبت هایی وجود دارد اما مانند آخر هفته مهم نیست – حداقل هنوز:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

الگورو:

گلن گیب فکر می کند شاید این مورد بوده است…





منبع

رتبه بندی وب پیشرفته:

در اینجا مهمترین چیزهایی که در حال حاضر به صورت کوتاه می دانیم آورده شده است:

  • نام: به‌روزرسانی بررسی‌های محصول Google فوریه ۲۰۲۳
  • راه اندازی شد: 21 فوریه 2023 حدود ساعت 5 عصر به وقت شرقی
  • عرضه: دو هفته – در 7 مارس 2023 تکمیل شد
  • اهداف: به محتوای بررسی محصول نگاه می کند
  • پنالتی: این یک جریمه نیست، بلکه به «تحلیل روشنگر و تحقیق اصیل» کمک می‌کند.
  • به روز رسانی اصلی نیست: بسیاری می خواهند بگویند این یک به روز رسانی اصلی است، اینطور نیست.
  • چند زبان: انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، ویتنامی، اندونزیایی، روسی، هلندی، پرتغالی، لهستانی.
  • تأثیر: گوگل به من نمی‌گوید چند درصد از جستجوها یا جستجوها تحت تأثیر این به‌روزرسانی قرار گرفته‌اند.
  • كشف كردنGoogle قبلاً گفته بود: این به‌روزرسانی می‌تواند بر عملکرد شما در Google Discover تأثیر بگذارد.
  • بازیابی: اگر از این موضوع ضربه خوردید، باید به محتوای خود نگاه کنید و ببینید که آیا می توانید با توصیه های گوگل در زیر بهتر عمل کنید.
  • تازه می کند: Google به‌روزرسانی‌های دوره‌ای را برای این الگوریتم انجام می‌دهد، اما ممکن است در آینده این به‌روزرسانی‌ها را ارسال نکند. این ممکن است اولین رفرشی باشد که گوگل انجام داده است، این اولین رفرشی است که گوگل در مورد آن اطلاع رسانی کرده است.

تاثیر بزرگ

برای اندازه واقعی کلیک کنید

برای اندازه واقعی کلیک کنید

RankRanger:

در اینجا تاریخ‌های به‌روزرسانی‌های قبلی بررسی‌های محصول آمده است:

مشاوره به‌روزرسانی بررسی محصول Google

برای اندازه واقعی کلیک کنید

برای اندازه واقعی کلیک کنید

به عنوان یادآوری، به‌روزرسانی‌های اصلی فقط به زبان انگلیسی بودند، اما اکنون این به‌روزرسانی روی اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، ویتنامی، اندونزیایی، روسی، هلندی، پرتغالی و لهستانی تأثیر می‌گذارد.

بررسی‌های محصول Google اطلاعات سریع را به‌روزرسانی می‌کند

(2) آیا توصیه ای برای بررسی هایی که “بهترین” محصولات را توصیه می کنند وجود دارد؟ اگر محصولی را به عنوان بهترین کلی یا بهترین برای هدف خاصی توصیه می کنید، حتماً با خواننده در میان بگذارید که چرا آن محصول را بهترین می دانید. چه چیزی این محصول را از سایر محصولات موجود در بازار متمایز می کند؟ چرا محصول مخصوصاً برای هدف توصیه شده مناسب است؟ مطمئن شوید که شواهد دست اول پشتیبانی کننده را نیز شامل می شود.

سر به بالا! و این منطقی است با توجه به تمام نوسانات دیوانه کننده ای که از 1/26 برای سایت های بررسی محصول دیده ایم. گوش به زنگ باشید. https://t.co/vfSqGwgSEY

– گلن گیب (@glenngabe) 21 فوریه 2023

به‌روزرسانی بررسی‌های محصول Google

گوگل همچنین این چهار نکته را در مورد معیارهایی که گوگل برای بررسی محصول استفاده می کند فهرست کرده است:

  • شامل جزئیات مفید و مفید، مانند مزایا یا معایب یک مورد خاص، جزئیات مربوط به نحوه عملکرد یک محصول یا تفاوت آن محصول با نسخه های قبلی
  • از افرادی بیایید که واقعاً از محصولات استفاده کرده اند و نشان دهید که محصول از نظر فیزیکی چگونه است یا چگونه استفاده می شود
  • شامل اطلاعات منحصر به فرد فراتر از آنچه سازنده ارائه می دهد – مانند تصاویر بصری، صوتی یا پیوندهایی به محتوای دیگر که جزئیات تجربه بازبین را نشان می دهد.
  • محصولات قابل مقایسه را پوشش دهید یا توضیح دهید که چه چیزی یک محصول را از رقبای خود متمایز می کند

(3) اگر نظری ایجاد کنم که چندین محصول را پوشش می دهد، آیا باز هم باید برای محصولات به صورت جداگانه نظراتی ایجاد کنم؟ نوشتن یک لیست رتبه بندی شده با کیفیت بالا از محصولات مرتبط در ترکیب با بررسی های عمیق تک محصولی برای هر محصول توصیه شده می تواند موثر باشد. اگر هر دو را می‌نویسید، مطمئن شوید که محتوای مفید کافی در فهرست رتبه‌بندی وجود دارد تا بتواند خودش را حفظ کند.

ما در چند هفته گذشته قبل از تایید رسمی این به‌روزرسانی، به‌روزرسانی‌های رتبه‌بندی جستجوی گوگل تأیید نشده زیادی را مشاهده کرده‌ایم. بسیاری از مواردی که به نظر می رسید در طول این لرزش ها بر سایت های بررسی محصول تأثیر گذاشته اند.

توصیه‌های به‌روزرسانی‌شده از به‌روزرسانی ماه مارس در اینجا آمده است: (1) آیا به‌روزرسانی‌های بررسی محصول مربوط به فهرست‌های رتبه‌بندی و بررسی‌های مقایسه است؟ آره. به‌روزرسانی‌های بررسی محصول برای همه انواع محتوای مرور اعمال می‌شود. را بهترین شیوه ها گوگل به اشتراک گذاشته شده نیز اعمال می شود. با این حال، به دلیل ماهیت کوتاه‌تر فهرست‌های رتبه‌بندی شده، ممکن است بخواهید مهارت خود را نشان دهید و اعتبار را به روشی مختصرتر تقویت کنید. استناد به نتایج مرتبط و گنجاندن تصاویر اصلی از آزمایش‌هایی که با محصول انجام داده‌اید، می‌تواند راه‌های خوبی برای انجام این کار باشد.

سمروش: