در اینجا به روز رسانی هایی است که پوشش داده ایم:
- یکی دیگر از بهروزرسانیهای تأیید نشده الگوریتم رتبهبندی جستجوی Google در 14 فوریه، 15 فوریه 2023
- بهروزرسانی الگوریتم رتبهبندی جستجوی Google در ۸/۹ فوریه (تأیید نشده)، 10 فوریه 2023
- بهروزرسانی الگوریتم رتبهبندی جستجوی Google تأیید نشده در 4 فوریه، 6 فوریه 2023
- بهروزرسانی تأیید نشده Google بر سایتهای بررسی محصولات تأثیر میگذارد در پنجشنبه، 26 ژانویه؟، 30 ژانویه 2023
- به روز رسانی الگوریتم رتبه بندی جستجوی گوگل در روز چهارشنبه؟، 19 ژانویه 2023
- بهروزرسانی الگوریتم رتبهبندی جستجوی آخر هفته گوگل – شنبه، 14 ژانویه، 16 ژانویه 2023
به روز رسانی های قبلی بررسی محصول
من در مورد هر جزئیات کوچکی از این بهروزرسانی بررسیهای محصول نوشتهام، فقط برای اطلاعات بیشتر در این سایت جستجو کنید.
روزها و هفته های منتهی به این به روز رسانی تایید شده گوگل، فوق العاده بی ثبات بود.
ابزارهای ردیابی گوگل
در اینجا چیزی است که این ابزارها در آخر هفته در طی دو هفته گذشته نشان دادند. با توجه به ابزارها، به نظر می رسید که پس از نوسانات آخر هفته، سرعت آن کاهش یافته است. صحبت هایی وجود دارد اما مانند آخر هفته مهم نیست – حداقل هنوز:
گلن گیب فکر می کند شاید این مورد بوده است…
گوگل همچنین این نمودار را منتشر کرده است که نشان می دهد لیست های بررسی محصول نیز می تواند تحت تأثیر این موضوع قرار گیرد:
انتشار بهروزرسانی بررسیهای محصول فوریه 2023 Google دیروز بعد از ظهر در 7 مارس 2023 به پایان رسید. عرضه این نسخه به زبان توسعهیافته از بهروزرسانی بررسیهای محصول که در 21 فوریه 2023 آغاز شد، 14 روز طول کشید.
به نظر می رسد این به روز رسانی بررسی های محصول بسیار تأثیرگذار بوده است. ما شاهد نوسانات زیادی در طی چند روز و همچنین گپ و گفتهای زیادی در سئو از درون جامعه سئو بودیم. ما در مورد نوسانات بسیار بزرگ در آخر هفته گذشته و در 1 مارس و نوسانات اضافی در 25 فوریه گزارش دادیم.
آیا این بهروزرسانی قبلاً آماده شده بود؟
در اینجا توصیه اصلی است اما گوگل این را در یک پست کرده است سند راهنما جدید با توصیه جدید از دسامبر 2022، این موارد شامل نکات جدید ذکر شده در بالا نمی شود:
- در صورت لزوم، دانش تخصصی در مورد محصولات را بیان کنید؟
- با محتوای منحصربهفرد فراتر از آنچه توسط سازنده ارائه میشود، نشان دهید که محصول از نظر فیزیکی چگونه است یا چگونه از آن استفاده میشود؟
- اندازهگیریهای کمی را در مورد چگونگی اندازهگیری یک محصول در دستههای مختلف عملکرد ارائه دهید؟
- توضیح دهید چه چیزی یک محصول را از رقبای خود متمایز می کند؟
- محصولات قابل مقایسه را پوشش دهید، یا توضیح دهید که کدام محصولات ممکن است برای استفاده یا شرایط خاص بهترین باشند؟
- در مورد مزایا و معایب یک محصول خاص، بر اساس تحقیقات در مورد آن بحث کنید؟
- توضیح دهید که چگونه یک محصول از مدلها یا نسخههای قبلی تکامل یافته است تا بهبودهایی را ارائه کند، مشکلات را برطرف کند، یا در غیر این صورت به کاربران در تصمیمگیری برای خرید کمک کند؟
- عوامل کلیدی تصمیم گیری برای دسته بندی محصول و عملکرد محصول در آن زمینه ها را شناسایی کنید؟ برای مثال، بررسی خودرو ممکن است مشخص کند که مصرف سوخت، ایمنی و هندلینگ عوامل کلیدی تصمیمگیری و نرخ عملکرد در آن زمینهها هستند.
- انتخاب های کلیدی در نحوه طراحی یک محصول و تأثیر آنها بر کاربران فراتر از آنچه سازنده می گوید را شرح دهید؟
- برای پشتیبانی از تخصص خود و تقویت صحت نظر خود، شواهدی مانند تصاویر، صوت یا پیوندهای دیگر از تجربه خود را با محصول ارائه دهید.
- پیوندهایی را به چندین فروشنده اضافه کنید تا به خواننده امکان خرید از تاجر انتخابی خود را بدهد.
بحث انجمن در توییتر، دنیای کلاه سیاه و WebmasterWorld.