به‌روزرسانی بررسی‌های محصول Google باعث نوسانات و نوسانات وحشی می‌شود

برای اندازه واقعی کلیک کنید

اجازه دهید این بار با آنچه ابزار ردیابی نشان می دهد شروع کنیم. به نوسانات از 21 فوریه نگاه کنید، روز بعد یک نوسان بزرگ دیدید، سپس در روز پنجشنبه و سپس چیزی حتی شاید بزرگتر در روز شنبه. این تقریباً در همه ابزارها وجود دارد.

به علاوه، من می بینم که سایت هایی با محتوای کمی شبیه به بررسی نیز مورد بازدید قرار می گیرند. شاید گوگل در این زمان به روز رسانی دیگری را منتشر کرد که مربوط به به روز رسانی بررسی محصول نیز نبود و در مورد آن صحبتی نکرد؟ من نمی دانم.

ابزارهای ردیابی گوگل

رتبه بندی وب پیشرفته:

الگورو:

چیزهای بسیار بیشتری وجود دارد و چیزی با این به روز رسانی “خاموش” به نظر می رسد، اما من مطمئن نیستم که چرا.

سئوی شناختی:

امروز به وقت انگلستان تا ساعت 02:00 هیچ چیز، سپس تا ساعت 11.59، ترافیک کاملاً عادی با 60.7 درصد است … از ساعت 12:00 مرده، کاملاً خاموش شد.

من چندین فروشگاه با سیستم بررسی یکسان دارم و فقط یکی از آنها نظرات را در نتایج جستجو نشان می دهد، چرا؟ ما نمی دانیم.

حرکات بزرگ این یکشنبه یکی از مشتریانی که برای او محتوا را از بین برده و ساختار سیلوهای محتوا را کاهش داده‌ام، تا ساعت 9:30 صبح امروز یک روز کل ترافیک را انجام داده است. به نظر می رسد به روز رسانی دیگری نیز احتمالاً در ترکیب است.

یک روز دیگر، یک کلمه کلیدی شماره 1 دیگر گم شد – به سایتی که حتی آن محصول را ارائه نمی دهد.

پس از یک شنبه مناسب، کاهش شدید ترافیک ایالات متحده در روز یکشنبه. ایالات متحده 40 درصد از میانگین یکشنبه کاهش یافته است. CA همچنین -22٪ و AU -17٪. بنابراین … چند روز مناسب پس از هفته ها ترافیک کم. و این در حالی است که رتبه / دید من بالاترین سطح از سال 2021 است.

یایییییی افت بیشتر ترافیک *به طرز چشمگیری چشم میچرخه*

WTH در جریان است؟

اما پچ پچ در جامعه سئو بیشتر از این ماجرا را بیان می کند. داستانی از به‌روزرسانی بررسی محصول که قبلاً ندیده بودیم. نوسانات بیشتر، تأثیرات گسترده تر، تأثیراتی که تقریباً بیشتر شبیه به روز رسانی اصلی هستند.

رسیدهای آگهی G باید دوباره از پشت بام عبور کند.

اما واقعاً آزاردهنده است. ترافیک امروز بدتر از آن است که من تجربه کرده ام. شهر مرده آن علیرغم رتبه بندی «یکسان» است.

RankRanger:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

گوگل در گذشته توضیح داده است که PRU می تواند تاثیر بیشتری در سطح سایت داشته باشد اگر معتقد باشد بیشتر محتوا مبتنی بر بررسی است، اما اگر اکثریت نباشد می تواند دقیق تر باشد. اما من می بینم که برخی از سایت ها به شدت خارج از بررسی ها تأثیر می گذارند. اطلاعات بیشتر: pic.twitter.com/3RalZ8bVBz

– گلن گیب (@glenngabe) 26 فوریه 2023

خب، این آخرین به‌روزرسانی بررسی‌های محصول در فوریه 2023 بسیار بی‌ثبات بوده است، و ما شاهد تغییرات قابل توجهی در رتبه‌بندی بوده‌ایم و پچ پچ در جامعه SEO بسیار وحشیانه بوده است. به نظر می رسد این به روز رسانی بررسی محصول بسیار گسترده تر از به روز رسانی های قبلی بررسی محصول است و برخی از SEO ها فکر می کنند با این به روز رسانی مشکلی وجود ندارد.

SERPmetrics:

خواندن برخی از نظرات در مورد داستان اصلی من و WebmasterWorld انجمن ها، در اینجا مواردی وجود دارد که می خواهم برجسته کنم:

از به‌روزرسانی بررسی محصول Google راضی نیستم. وب سایت من پس از این به روز رسانی تقریبا 50 درصد از ترافیک را از دست داد.

من می بینم که فقط فروشگاه های بزرگ ستاره ها را در نتایج جستجو نشان می دهند و تعداد کمی از فروشگاه های کوچک.

Mozcast:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

برای اندازه واقعی کلیک کنید

به‌روزرسانی بررسی‌های محصول Google

برای اندازه واقعی کلیک کنید

بنابراین می توانید ببینید، ابزارهای خودکار در حال برداشتن این نوسانات وحشی هستند.

سئو چتر

سمروش:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

برای اندازه واقعی کلیک کنید

بله، انتظار می رفت این به روز رسانی به طور گسترده تری احساس شود زیرا زبان های بیشتری را به جای انگلیسی هدف قرار می دهد. به اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، ویتنامی، اندونزیایی، روسی، هلندی، پرتغالی و لهستانی گسترش یافت. اما در زمانی که گوگل این به‌روزرسانی را انجام داد، شکایت‌هایی از سایت‌هایی که به هیچ یک از این زبان‌ها نبوده‌اند دیده‌ام که به شدت ضربه خوردند – بله، ممکن است نامربوط باشد.

Accuranker:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

همان‌طور که داشتم این مطلب را یکشنبه صبح می‌نوشتم (بله، می‌دانم که این دوشنبه پست کردم، اما آن را برای دوشنبه نگه داشتم تا برخی از شما بتوانید آخر هفته آرام‌تری داشته باشید)، گلن گیب نیز در حال توییت کردن چیزی بود که من می‌دیدم. من این اطمینان را دوست دارم و او ادامه داد توییتر، “PRU خاموش است و از طریق لرزش اصلاح می شود یا G همه چیز را شماره گیری کرد؟” “گوگل در گذشته توضیح داده است که PRU می تواند تاثیر بیشتری در سطح سایت داشته باشد اگر معتقد باشد بیشتر محتوا مبتنی بر بررسی است، اما اگر اکثریت نباشد می تواند دقیق تر باشد. اما من می بینم که برخی از سایت ها به شدت خارج از بررسی ها تاثیر می گذارند. ،” او اضافه کرد.





منبع