به‌روزرسانی بررسی‌های محصول Google در ژوئیه ۲۰۲۲ در ۲ اوت به پایان رسید

به روز رسانی تنها شش روز طول کشید، می توانید ببینید که ابزارهای ردیابی به صورت مجموع، نوسان زیادی را در این 6 روز نشان ندادند:

(2) آیا توصیه ای برای بررسی هایی که “بهترین” محصولات را توصیه می کنند وجود دارد؟ اگر محصولی را به عنوان بهترین کلی یا بهترین برای هدف خاصی توصیه می کنید، حتماً با خواننده در میان بگذارید که چرا آن محصول را بهترین می دانید. چه چیزی این محصول را از سایر محصولات موجود در بازار متمایز می کند؟ چرا محصول مخصوصاً برای هدف توصیه شده مناسب است؟ مطمئن شوید که شواهد دست اول پشتیبانی کننده را نیز شامل می شود.

(3) اگر نظری ایجاد کنم که چندین محصول را پوشش می دهد، آیا باز هم باید برای محصولات به صورت جداگانه نظراتی ایجاد کنم؟ نوشتن یک لیست رتبه بندی شده با کیفیت بالا از محصولات مرتبط در ترکیب با بررسی های عمیق تک محصولی برای هر محصول توصیه شده می تواند موثر باشد. اگر هر دو را می‌نویسید، مطمئن شوید که محتوای مفید کافی در فهرست رتبه‌بندی وجود دارد تا بتواند خودش را حفظ کند.

دنی سالیوان گفت که آنها فقط صفحه را به روز می کنند:





منبع

Mozcast:

الگورو:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

سند رتبه‌بندی جستجوی Google می‌گوید به‌روزرسانی بررسی‌های محصول جولای در تاریخ 8/2 تکمیل شد. چی؟؟؟ این نمی تواند درست باشد. در حال حاضر برخی از مشکلات بزرگ با به روز رسانی IMO وجود دارد. سعی میکنم بیشتر بدانم… https://t.co/b8NuOkEXQb

– گلن گیب (@glenngabe) 4 آگوست 2022

برای اندازه واقعی کلیک کنید

مشاوره به‌روزرسانی بررسی محصول Google

برای اندازه واقعی کلیک کنید

برای اندازه واقعی کلیک کنید

در اینجا مهمترین چیزهایی که در حال حاضر به صورت کوتاه می دانیم آورده شده است:

  • نام: به‌روزرسانی بررسی‌های محصول ژوئیه ۲۰۲۲ Google
  • راه اندازی شد: 27 ژوئیه 2022 حدود ساعت 1:30 بعد از ظهر به وقت شرقی
  • تمام شده: 2 آگوست 2022
  • اهداف: به محتوای بررسی محصول نگاه می کند
  • پنالتی: این یک جریمه نیست، بلکه به «تحلیل روشنگر و تحقیق اصیل» کمک می‌کند.
  • به روز رسانی اصلی نیست: بسیاری می خواهند بگویند این یک به روز رسانی اصلی است، اینطور نیست.
  • زبان انگلیسی اما گسترش خواهد یافت: در حال حاضر این فقط به محتوای انگلیسی زبان نگاه می کند، اما احتمالاً به زبان های دیگر گسترش خواهد یافت، این یک راه اندازی جهانی است. من تعجب کردم که هنوز فقط انگلیسی است، اما همانطور که در زیر مستند کردیم، همینطور است.
  • تأثیر: گوگل به من نمی‌گوید چند درصد از جستجوها یا جستجوها تحت تأثیر این به‌روزرسانی قرار گرفته‌اند.
  • کشف کردنGoogle قبلاً گفته بود: این به‌روزرسانی می‌تواند بر عملکرد شما در Google Discover تأثیر بگذارد.
  • بازیابی: اگر از این موضوع ضربه خوردید، باید به محتوای خود نگاه کنید و ببینید که آیا می توانید با توصیه های گوگل در زیر بهتر عمل کنید.
  • تازه می کند: Google به‌روزرسانی‌های دوره‌ای را برای این الگوریتم انجام می‌دهد، اما ممکن است در آینده این به‌روزرسانی‌ها را ارسال نکند. این ممکن است اولین رفرشی باشد که گوگل انجام داده است، این اولین رفرشی است که گوگل در مورد آن اطلاع رسانی کرده است.

برای اندازه واقعی کلیک کنید

این یک به روز رسانی عجیب و غریب بود ….

گوگل همچنین این نمودار را منتشر کرده است که نشان می دهد لیست های بررسی محصول نیز می تواند تحت تأثیر این موضوع قرار گیرد:

اما خیلی از ما از جمله خودم را گیج کرد:

ابزارهای ردیابی گوگل

برای اندازه واقعی کلیک کنید

برخی از سئوکاران باهوش در روز جمعه، 29 ژوئیه، متوجه موفقیت‌های بزرگی در سایت‌های خاص شدند، اما به طور کلی، این به‌روزرسانی نسبت به تمام به‌روزرسانی‌های قبلی بررسی‌های محصول، پچ پچ بسیار کمتری از درون جامعه سئو داشت. سپس شاهد روشن شدن برخی ابزارها در 3 آگوست بودیم، اما واضح است که این به‌روزرسانی نبود، زیرا به‌روزرسانی بررسی‌های محصول یک روز قبل به پایان رسید.

بررسی‌های محصول Google اطلاعات سریع را به‌روزرسانی می‌کند

در ابتدا عرضه 2-3 هفته ای بود اما ظاهراً زود به پایان رسید؟ یا مشکلات آنها بود؟ @JohnMu @dannysullivan @rustybrick pic.twitter.com/EeX066mujj

— بازاریابی دیجیتال Curmudgeon (@erikboderek) 4 آگوست 2022

برای اندازه واقعی کلیک کنید

فقط یک یادآوری، این به‌روزرسانی بررسی‌های محصول ژوئیه 2022، چهارمین به‌روزرسانی بررسی‌های محصول بود، سه نسخه قبلی به‌روزرسانی بررسی‌های محصول آوریل 2021، به‌روزرسانی بررسی‌های محصول دسامبر 2021 و به‌روزرسانی بررسی‌های محصول مارس 2022 بود.

SERPwoo:

گوگل همچنین این چهار نکته را در مورد معیارهایی که گوگل برای بررسی محصول استفاده می کند فهرست کرده است:

  • شامل جزئیات مفید و مفید، مانند مزایا یا معایب یک مورد خاص، جزئیات مربوط به نحوه عملکرد یک محصول یا تفاوت آن محصول با نسخه های قبلی
  • از افرادی بیایید که واقعاً از محصولات استفاده کرده اند و نشان دهید که محصول از نظر فیزیکی چگونه است یا چگونه استفاده می شود
  • شامل اطلاعات منحصر به فرد فراتر از آنچه سازنده ارائه می دهد – مانند تصاویر بصری، صوتی یا پیوندهایی به محتوای دیگر که جزئیات تجربه بازبین را نشان می دهد.
  • محصولات قابل مقایسه را پوشش دهید یا توضیح دهید که چه چیزی یک محصول را از رقبای خود متمایز می کند

این اولین بار توسط نیل مک کارتی در این توییت مشاهده شد: