به روز رسانی تنها شش روز طول کشید، می توانید ببینید که ابزارهای ردیابی به صورت مجموع، نوسان زیادی را در این 6 روز نشان ندادند:
(2) آیا توصیه ای برای بررسی هایی که “بهترین” محصولات را توصیه می کنند وجود دارد؟ اگر محصولی را به عنوان بهترین کلی یا بهترین برای هدف خاصی توصیه می کنید، حتماً با خواننده در میان بگذارید که چرا آن محصول را بهترین می دانید. چه چیزی این محصول را از سایر محصولات موجود در بازار متمایز می کند؟ چرا محصول مخصوصاً برای هدف توصیه شده مناسب است؟ مطمئن شوید که شواهد دست اول پشتیبانی کننده را نیز شامل می شود.
(3) اگر نظری ایجاد کنم که چندین محصول را پوشش می دهد، آیا باز هم باید برای محصولات به صورت جداگانه نظراتی ایجاد کنم؟ نوشتن یک لیست رتبه بندی شده با کیفیت بالا از محصولات مرتبط در ترکیب با بررسی های عمیق تک محصولی برای هر محصول توصیه شده می تواند موثر باشد. اگر هر دو را مینویسید، مطمئن شوید که محتوای مفید کافی در فهرست رتبهبندی وجود دارد تا بتواند خودش را حفظ کند.
دنی سالیوان گفت که آنها فقط صفحه را به روز می کنند:
ظاهراً بهروزرسانی بررسیهای محصول در ۲ اوت منتشر شد https://t.co/hcUOyGIOJV
— دکتر ماری هاینز🐧 (@Marie_Haynes) 4 آگوست 2022
بحث انجمن در بحث انجمن در توییتر & WebmasterWorld & دنیای کلاه سیاه.
سند رتبهبندی جستجوی Google میگوید بهروزرسانی بررسیهای محصول جولای در تاریخ 8/2 تکمیل شد. چی؟؟؟ این نمی تواند درست باشد. در حال حاضر برخی از مشکلات بزرگ با به روز رسانی IMO وجود دارد. سعی میکنم بیشتر بدانم… https://t.co/b8NuOkEXQb
– گلن گیب (@glenngabe) 4 آگوست 2022
مشاوره بهروزرسانی بررسی محصول Google
در اینجا مهمترین چیزهایی که در حال حاضر به صورت کوتاه می دانیم آورده شده است:
- نام: بهروزرسانی بررسیهای محصول ژوئیه ۲۰۲۲ Google
- راه اندازی شد: 27 ژوئیه 2022 حدود ساعت 1:30 بعد از ظهر به وقت شرقی
- تمام شده: 2 آگوست 2022
- اهداف: به محتوای بررسی محصول نگاه می کند
- پنالتی: این یک جریمه نیست، بلکه به «تحلیل روشنگر و تحقیق اصیل» کمک میکند.
- به روز رسانی اصلی نیست: بسیاری می خواهند بگویند این یک به روز رسانی اصلی است، اینطور نیست.
- زبان انگلیسی اما گسترش خواهد یافت: در حال حاضر این فقط به محتوای انگلیسی زبان نگاه می کند، اما احتمالاً به زبان های دیگر گسترش خواهد یافت، این یک راه اندازی جهانی است. من تعجب کردم که هنوز فقط انگلیسی است، اما همانطور که در زیر مستند کردیم، همینطور است.
- تأثیر: گوگل به من نمیگوید چند درصد از جستجوها یا جستجوها تحت تأثیر این بهروزرسانی قرار گرفتهاند.
- کشف کردنGoogle قبلاً گفته بود: این بهروزرسانی میتواند بر عملکرد شما در Google Discover تأثیر بگذارد.
- بازیابی: اگر از این موضوع ضربه خوردید، باید به محتوای خود نگاه کنید و ببینید که آیا می توانید با توصیه های گوگل در زیر بهتر عمل کنید.
- تازه می کند: Google بهروزرسانیهای دورهای را برای این الگوریتم انجام میدهد، اما ممکن است در آینده این بهروزرسانیها را ارسال نکند. این ممکن است اولین رفرشی باشد که گوگل انجام داده است، این اولین رفرشی است که گوگل در مورد آن اطلاع رسانی کرده است.
این یک به روز رسانی عجیب و غریب بود ….
توصیههای بهروزرسانیشده از بهروزرسانی ماه مارس در اینجا آمده است: (1) آیا بهروزرسانیهای بررسی محصول مربوط به فهرستهای رتبهبندی و بررسیهای مقایسه است؟ آره. بهروزرسانیهای بررسی محصول برای همه انواع محتوای مرور اعمال میشود. را بهترین شیوه ها گوگل به اشتراک گذاشته شده نیز اعمال می شود. با این حال، به دلیل ماهیت کوتاهتر فهرستهای رتبهبندی شده، ممکن است بخواهید مهارت خود را نشان دهید و اعتبار را به روشی مختصرتر تقویت کنید. استناد به نتایج مرتبط و گنجاندن تصاویر اصلی از آزمایشهایی که با محصول انجام دادهاید، میتواند راههای خوبی برای انجام این کار باشد.
بنابراین @googlesearchc زمانی که در ابتدا در مورد آن توییت کردیم، گفت که پس از نتیجه گیری در صفحه به روز رسانی پست می شود، همانطور که بود: https://t.co/gElfbRTRvu
— دنی سالیوان (@dannysullivan) 4 آگوست 2022
گوگل همچنین این نمودار را منتشر کرده است که نشان می دهد لیست های بررسی محصول نیز می تواند تحت تأثیر این موضوع قرار گیرد:
اما خیلی از ما از جمله خودم را گیج کرد:
در عوض، گوگل به سادگی و بی سر و صدا صفحه به روز رسانی خود را به روز کرد تا بنویسد “عرضه در 2 آگوست 2022 کامل شد”
آیا از این عرضه و نوسان یا عدم آن شگفت زده شده اید؟
در اینجا توصیه اصلی است اما گوگل این را در یک پست کرده است سند کمک جدید با توصیه های جدید از دسامبر، این شامل نکات جدید خاص ذکر شده در بالا نمی شود:
- در صورت لزوم، دانش تخصصی در مورد محصولات را بیان کنید؟
- با محتوای منحصربهفرد فراتر از آنچه توسط سازنده ارائه میشود، نشان دهید که محصول از نظر فیزیکی چگونه است یا چگونه از آن استفاده میشود؟
- اندازهگیریهای کمی را در مورد چگونگی اندازهگیری یک محصول در دستههای مختلف عملکرد ارائه دهید؟
- توضیح دهید چه چیزی یک محصول را از رقبای خود متمایز می کند؟
- محصولات قابل مقایسه را پوشش دهید، یا توضیح دهید که کدام محصولات ممکن است برای استفاده یا شرایط خاص بهترین باشند؟
- در مورد مزایا و معایب یک محصول خاص، بر اساس تحقیقات در مورد آن بحث کنید؟
- توضیح دهید که چگونه یک محصول از مدلها یا نسخههای قبلی تکامل یافته است تا بهبودهایی را ارائه کند، مشکلات را برطرف کند، یا در غیر این صورت به کاربران در تصمیمگیری برای خرید کمک کند؟
- عوامل کلیدی تصمیم گیری برای دسته بندی محصول و عملکرد محصول در آن زمینه ها را شناسایی کنید؟ برای مثال، بررسی خودرو ممکن است مشخص کند که مصرف سوخت، ایمنی و هندلینگ عوامل کلیدی تصمیمگیری و نرخ عملکرد در آن زمینهها هستند.
- انتخاب های کلیدی در نحوه طراحی یک محصول و تأثیر آنها بر کاربران فراتر از آنچه سازنده می گوید را شرح دهید؟
- برای پشتیبانی از تخصص خود و تقویت صحت نظر خود، شواهدی مانند تصاویر، صوت یا پیوندهای دیگر از تجربه خود در مورد محصول ارائه دهید.
- پیوندهایی را به چندین فروشنده اضافه کنید تا به خواننده امکان خرید از تاجر انتخابی خود را بدهد.
سمروش و زمانی که آن را تغییر می دهید فقط خرید، همه چیز کمی داغ تر می شود.
گفتم این نمی تواند درست باشد… اما درست است. PRU ژوئیه به پایان رسیده است. و باز هم چندین مشکل بزرگ در این آپدیت وجود دارد. دیروز بخشی از آن را به اشتراک گذاشتم. بنابراین، مانند بهروزرسانی اصلی ماه می، آیا پس از انتشار رسمی بهروزرسانی، شاهد لرزش خواهیم بود؟ شاید… https://t.co/XDfVDO8Udn
– گلن گیب (@glenngabe) 4 آگوست 2022
ابزارهای ردیابی گوگل
برخی از سئوکاران باهوش در روز جمعه، 29 ژوئیه، متوجه موفقیتهای بزرگی در سایتهای خاص شدند، اما به طور کلی، این بهروزرسانی نسبت به تمام بهروزرسانیهای قبلی بررسیهای محصول، پچ پچ بسیار کمتری از درون جامعه سئو داشت. سپس شاهد روشن شدن برخی ابزارها در 3 آگوست بودیم، اما واضح است که این بهروزرسانی نبود، زیرا بهروزرسانی بررسیهای محصول یک روز قبل به پایان رسید.
بررسیهای محصول Google اطلاعات سریع را بهروزرسانی میکند
در ابتدا عرضه 2-3 هفته ای بود اما ظاهراً زود به پایان رسید؟ یا مشکلات آنها بود؟ @JohnMu @dannysullivan @rustybrick pic.twitter.com/EeX066mujj
— بازاریابی دیجیتال Curmudgeon (@erikboderek) 4 آگوست 2022
فقط یک یادآوری، این بهروزرسانی بررسیهای محصول ژوئیه 2022، چهارمین بهروزرسانی بررسیهای محصول بود، سه نسخه قبلی بهروزرسانی بررسیهای محصول آوریل 2021، بهروزرسانی بررسیهای محصول دسامبر 2021 و بهروزرسانی بررسیهای محصول مارس 2022 بود.
گوگل همچنین این چهار نکته را در مورد معیارهایی که گوگل برای بررسی محصول استفاده می کند فهرست کرده است:
- شامل جزئیات مفید و مفید، مانند مزایا یا معایب یک مورد خاص، جزئیات مربوط به نحوه عملکرد یک محصول یا تفاوت آن محصول با نسخه های قبلی
- از افرادی بیایید که واقعاً از محصولات استفاده کرده اند و نشان دهید که محصول از نظر فیزیکی چگونه است یا چگونه استفاده می شود
- شامل اطلاعات منحصر به فرد فراتر از آنچه سازنده ارائه می دهد – مانند تصاویر بصری، صوتی یا پیوندهایی به محتوای دیگر که جزئیات تجربه بازبین را نشان می دهد.
- محصولات قابل مقایسه را پوشش دهید یا توضیح دهید که چه چیزی یک محصول را از رقبای خود متمایز می کند
این اولین بار توسط نیل مک کارتی در این توییت مشاهده شد:
بنابراین Google انتشار بهروزرسانی بررسیهای محصول Google در جولای 2022 را در یک دوره شش روزه بهصورت رکوردشکنی به پایان رساند. حتی گوگل را شوکه کرد زیرا گوگل در ابتدا 14 تا 21 روز را برای عرضه تخمین زد و گوگل حتی در کانال های اجتماعی خود چیزی در مورد به روز رسانی در حال انجام شدن ذکر نکرد.
من در مورد هر جزئیات کوچکی از این بهروزرسانی بررسیهای محصول نوشتهام، فقط برای اطلاعات بیشتر در این سایت جستجو کنید.