به‌روزرسانی بررسی‌های محصول Google در ژوئیه ۲۰۲۲ در ۲ اوت به پایان رسید

گفتم این نمی تواند درست باشد… اما درست است. PRU ژوئیه به پایان رسیده است. و باز هم چندین مشکل بزرگ در این آپدیت وجود دارد. دیروز بخشی از آن را به اشتراک گذاشتم. بنابراین، مانند به‌روزرسانی اصلی ماه می، آیا پس از انتشار رسمی به‌روزرسانی، شاهد لرزش خواهیم بود؟ شاید… https://t.co/XDfVDO8Udn

– گلن گیب (@glenngabe) 4 آگوست 2022

ابزارهای ردیابی گوگل

Mozcast:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

در اینجا توصیه اصلی است اما گوگل این را در یک پست کرده است سند کمک جدید با توصیه های جدید از دسامبر، این شامل نکات جدید خاص ذکر شده در بالا نمی شود:

  • در صورت لزوم، دانش تخصصی در مورد محصولات را بیان کنید؟
  • با محتوای منحصربه‌فرد فراتر از آنچه توسط سازنده ارائه می‌شود، نشان دهید که محصول از نظر فیزیکی چگونه است یا چگونه از آن استفاده می‌شود؟
  • اندازه‌گیری‌های کمی را در مورد چگونگی اندازه‌گیری یک محصول در دسته‌های مختلف عملکرد ارائه دهید؟
  • توضیح دهید چه چیزی یک محصول را از رقبای خود متمایز می کند؟
  • محصولات قابل مقایسه را پوشش دهید، یا توضیح دهید که کدام محصولات ممکن است برای استفاده یا شرایط خاص بهترین باشند؟
  • در مورد مزایا و معایب یک محصول خاص، بر اساس تحقیقات در مورد آن بحث کنید؟
  • توضیح دهید که چگونه یک محصول از مدل‌ها یا نسخه‌های قبلی تکامل یافته است تا بهبودهایی را ارائه کند، مشکلات را برطرف کند، یا در غیر این صورت به کاربران در تصمیم‌گیری برای خرید کمک کند؟
  • عوامل کلیدی تصمیم گیری برای دسته بندی محصول و عملکرد محصول در آن زمینه ها را شناسایی کنید؟ برای مثال، بررسی خودرو ممکن است مشخص کند که مصرف سوخت، ایمنی و هندلینگ عوامل کلیدی تصمیم‌گیری و نرخ عملکرد در آن زمینه‌ها هستند.
  • انتخاب های کلیدی در نحوه طراحی یک محصول و تأثیر آنها بر کاربران فراتر از آنچه سازنده می گوید را شرح دهید؟
  • برای پشتیبانی از تخصص خود و تقویت صحت نظر خود، شواهدی مانند تصاویر، صوت یا پیوندهای دیگر از تجربه خود در مورد محصول ارائه دهید.
  • پیوندهایی را به چندین فروشنده اضافه کنید تا به خواننده امکان خرید از تاجر انتخابی خود را بدهد.

فقط یک یادآوری، این به‌روزرسانی بررسی‌های محصول ژوئیه 2022، چهارمین به‌روزرسانی بررسی‌های محصول بود، سه نسخه قبلی به‌روزرسانی بررسی‌های محصول آوریل 2021، به‌روزرسانی بررسی‌های محصول دسامبر 2021 و به‌روزرسانی بررسی‌های محصول مارس 2022 بود.

برای اندازه واقعی کلیک کنید

برخی از سئوکاران باهوش در روز جمعه، 29 ژوئیه، متوجه موفقیت‌های بزرگی در سایت‌های خاص شدند، اما به طور کلی، این به‌روزرسانی نسبت به تمام به‌روزرسانی‌های قبلی بررسی‌های محصول، پچ پچ بسیار کمتری از درون جامعه سئو داشت. سپس شاهد روشن شدن برخی ابزارها در 3 آگوست بودیم، اما واضح است که این به‌روزرسانی نبود، زیرا به‌روزرسانی بررسی‌های محصول یک روز قبل به پایان رسید.

بررسی‌های محصول Google اطلاعات سریع را به‌روزرسانی می‌کند

برای اندازه واقعی کلیک کنید

برای اندازه واقعی کلیک کنید

برای اندازه واقعی کلیک کنید

برای اندازه واقعی کلیک کنید

دنی سالیوان گفت که آنها فقط صفحه را به روز می کنند:





منبع

SERPmetrics:

RankRanger:

سئوی شناختی:

بنابراین @googlesearchc زمانی که در ابتدا در مورد آن توییت کردیم، گفت که پس از نتیجه گیری در صفحه به روز رسانی پست می شود، همانطور که بود: https://t.co/gElfbRTRvu

— دنی سالیوان (@dannysullivan) 4 آگوست 2022

برای اندازه واقعی کلیک کنید

Accuranker:

سمروش و زمانی که آن را تغییر می دهید فقط خرید، همه چیز کمی داغ تر می شود.

(2) آیا توصیه ای برای بررسی هایی که “بهترین” محصولات را توصیه می کنند وجود دارد؟ اگر محصولی را به عنوان بهترین کلی یا بهترین برای هدف خاصی توصیه می کنید، حتماً با خواننده در میان بگذارید که چرا آن محصول را بهترین می دانید. چه چیزی این محصول را از سایر محصولات موجود در بازار متمایز می کند؟ چرا محصول مخصوصاً برای هدف توصیه شده مناسب است؟ مطمئن شوید که شواهد دست اول پشتیبانی کننده را نیز شامل می شود.

به روز رسانی تنها شش روز طول کشید، می توانید ببینید که ابزارهای ردیابی به صورت مجموع، نوسان زیادی را در این 6 روز نشان ندادند:

در عوض، گوگل به سادگی و بی سر و صدا صفحه به روز رسانی خود را به روز کرد تا بنویسد “عرضه در 2 آگوست 2022 کامل شد

برای اندازه واقعی کلیک کنید

گوگل همچنین این چهار نکته را در مورد معیارهایی که گوگل برای بررسی محصول استفاده می کند فهرست کرده است:

  • شامل جزئیات مفید و مفید، مانند مزایا یا معایب یک مورد خاص، جزئیات مربوط به نحوه عملکرد یک محصول یا تفاوت آن محصول با نسخه های قبلی
  • از افرادی بیایید که واقعاً از محصولات استفاده کرده اند و نشان دهید که محصول از نظر فیزیکی چگونه است یا چگونه استفاده می شود
  • شامل اطلاعات منحصر به فرد فراتر از آنچه سازنده ارائه می دهد – مانند تصاویر بصری، صوتی یا پیوندهایی به محتوای دیگر که جزئیات تجربه بازبین را نشان می دهد.
  • محصولات قابل مقایسه را پوشش دهید یا توضیح دهید که چه چیزی یک محصول را از رقبای خود متمایز می کند