در اینجا چیزی است که ابزار ردیابی نشان می دهد:
رتبههای من، همانطور که گفتم، پس از کاهش پیوسته از این زمان در سال گذشته، بهتر شدهاند. من هیچ کاری برای پیشرفت انجام نداده ام آیا این بدان معناست که گوگل واقعاً به سیگنال های رتبه بندی مختلف نگاه می کند، نه فقط لینک ها؟ من میتوانستم یک یا دو پیوند به دست بیاورم که آن را تغییر داده است، اما هیچ مدرکی تاکنون وجود ندارد.
پس از بهبود بسیار زیاد در ماه ژانویه، از 24 ژانویه به بعد، یک انفجار بزرگ سقوط کرد. دوباره تغییرات؟
قطعا مشکلی در گوگل وجود دارد. ترافیکم بی دلیل کم میشه آیا تاخیری در Analytics وجود دارد؟
من نمی دانم چه خبر است، اما وب سایت من یک هفته است که در سقوط آزاد است. و دوباره این تصویر معمولی است، مقالات خبری قدیمی یا کلمات کلیدی بیمعنی که در منطقه من در مکانهای برتر رتبهبندی میشوند. واقعا دیگه جالب نیست…
ابزارهای ردیابی گوگل
از تاریخ 25 ام شروع به دیدن گپ های محدودی کردم که به سرعت در حال حرکت بودند WebmasterWorld. صحبت های موجود در آنجا مختص به روز رسانی بررسی های محصول نبود، اما می توانست به آن مربوط باشد. در اینجا چند نقل قول از آنجا آمده است:
سایت من در تمام هفته در حال صعود در رتبه بندی بوده است و با این حال امروز ترافیک بسیار ضعیف بوده است (بریتانیا). آیا بوی به روز رسانی را حس می کنم؟
این توییت است:
سر بالا، یک سایت بررسی محصول راه اندازی کنید؟ گوگل در 1/26 چیزی را تحت فشار قرار داد که یک بار دیگر بر برخی سایت های بررسی محصول تاثیر زیادی گذاشت. اینها سایتهایی هستند که من قبلاً با افزایش/افتهای دیوانهکننده، حتی خارج از بهروزرسانیهای بررسیهای محصول، مستند کردهام. ببینیم این میچسبه یا نه امیدوارم انجام بشه 🙂 pic.twitter.com/ZXa1r3xwcD
– گلن گیب (@glenngabe) 29 ژانویه 2023
اجازه دهید ابتدا نمودارهای گلن را که او در آن پست کرده است به اشتراک بگذارم توییتر و گفت: “سربلند، یک سایت بررسی محصول را اجرا کنید؟ Google چیزی را در 1/26 تحت تاثیر قرار داد که یک بار دیگر، به شدت بر برخی از سایت های بررسی محصول تاثیر گذاشت. اینها سایت هایی هستند که من قبلاً با افزایش/افتهای دیوانه کننده مستند کرده ام، حتی در خارج از آن. بهروزرسانیهای بررسیهای محصول. بیایید ببینیم که آیا این بهروزرسانی میشود یا خیر. امیدوارم درست شود.”
بحث انجمن در توییتر.
بنابراین ابزارها روشن نمی شوند، اما این به روز رسانی ممکن است با به روز رسانی بررسی های محصول بهینه سازی شده باشد، یا به روز رسانی جدیدی که سایت های بررسی محصول را تحت تاثیر قرار داده یا محدود به آن بخش از وب سایت ها باشد؟
در روز پنجشنبه، 26 ژانویه، نشانههایی از بهروزرسانی احتمالی الگوریتم رتبهبندی جستجوی گوگل مشاهده شد. سیگنال ها و صحبت هایی که من دنبال می کردم، صادقانه، در سطح فوق العاده بالایی نبودند. با این حال، اکنون که گلن گیب را می بینم نمودارهای واقعا تکان دهنده ای از سایت هایی که قبلاً تحت تأثیر به روز رسانی های گوگل قرار گرفته بودند را به اشتراک گذاشت اما اکنون شاهد یک نوسان بزرگ هستیم. این لزوماً بهروزرسانی بررسیهای محصول نیست، بلکه سایتهایی در فضای بررسی محصول هستند که نوسانات عظیمی را در 26 ام مشاهده میکنند.
آیا هیچ کدام از شما تغییرات بزرگی را در حوالی 26 ژانویه دیده اید؟