به‌روزرسانی جدید در حال انتشار است!


گوگل در 20 سپتامبر 2022 به‌روزرسانی جدیدی را که به بررسی محصول و خدمات اختصاص دارد، اعلام کرد: به‌روزرسانی بررسی محصول سپتامبر. این به روز رسانی در حال حاضر فقط نتایج جستجوی انگلیسی را هدف قرار می دهد.

تنها چند هفته پس از استقرار به روز رسانی محتوای مفید و چند روز پس از استقرار به‌روزرسانی اصلی سپتامبر، گوگل به‌روزرسانی جدیدی را که به بهینه‌سازی SERP اختصاص داده شده است، راه‌اندازی می‌کند: لا سپتامبر به روز رسانی نظرات محصول.

به روز رسانی هسته گوگل

گوگل اعلام کرده بود که نسخه جدیدی از به‌روزرسانی بررسی‌های محصولش در پایان آگوست، ابتدای سپتامبر 2022 ارائه می‌شود.

در حال حاضر با تاریخ پایان برنامه ریزی شده برای اوایل اکتبر 2022، حدود 4 اکتبر، مستقر شده است.

این نسخه جدید در ابتدا فقط نتایج جستجوی انگلیسی زبان را هدف قرار خواهد داد.

با این حال، اکیداً توصیه می‌شود مطمئن شوید که سایت شما در حال حاضر با بهترین روش‌های توصیه‌شده توسط Google از نظر بررسی مطابقت دارد تا زمانی که الگوریتم برای نتایج جستجو به زبان فرانسوی استقرار می‌یابد، خطر جریمه‌ای را تهدید نکنید.

توصیه های گوگل برای تحت تاثیر قرار نگرفتن به روز رسانی نظرات محصول چیست؟

در میان توصیه های اصلی گوگل برای اینکه تحت تاثیر یکی از این به روز رسانی های الگوریتمی قرار نگیرید، موارد زیر را می یابیم:

  • تخصص خود را مطرح کنید (درک کنید: از اصطلاحات فنی یا نادر استفاده کنید که ثابت کند بر موضوع تسلط دارید).
  • نحوه استفاده از محصول برجسته را توضیح دهید و به طور ایده آل آن را با عکس های خود ارائه دهید.
  • معیارهای کمی را برای ارزیابی عملکرد محصول ارائه دهید (مثلاً: آزمایش عمر باتری برای یک شی با فناوری پیشرفته، …).
  • تفاوت این محصول با رقبای خود را توضیح دهید.
  • محصولات قابل مقایسه رقبا و آنهایی که برای استفاده های دیگر مناسب هستند را معرفی کنید.
  • نقاط قوت و ضعف محصول را ارائه دهید.
  • عملکرد محصول آزمایش شده را بر روی تمام عوامل تصمیم گیری مرتبط با این نوع شناسی محصول نشان دهید.
  • جزئیات مربوط به محصول آزمایش شده و تأثیر آن بر تجربه کاربر را شرح دهید.

منبع





منبع