به‌روزرسانی محتوای مفید Google تاکنون بسیار ضعیف است


گوگل آپدیت محتوای مفید را در 18 آگوست اعلام کرد و به طور رسمی در 25 آگوست عرضه شد. فکر می‌کردم این به‌روزرسانی سخت و سریع خواهد بود، اما تا کنون، و می‌دانم که تنها چند روز از عرضه رسمی آن می‌گذرد، انتشار آن کند بوده و نسبت به چیزی که فکر می‌کردم ضعیف است.

گوگل همچنین یک فرم بازخورد برای این به روز رسانی ارسال کرد، علیرغم اینکه بسیاری از سئوکاران نگران تاثیر آن نیستند.

هم از نظر پچ پچ SEO در جامعه و هم از نظر ابزارهای ردیابی خودکار، من پچ و حرکت بسیار کمی می بینم.

سئو چتر

تا کنون، پچ پچ در WebmasterWorld انجمن‌ها و در قسمت نظرات اینجا عمدتاً در اطراف بوده‌اند – “هنوز چیزی نمی‌بینم” یا “هنوز منتشر شده است.” در روز شنبه، 27 آگوست، شاهد افزایش برخی صحبت‌ها بودیم و تا آخر هفته به آرامی ادامه داشت. اما این صحبت بسیار محدود است و برای به‌روزرسانی الگوریتم جدیدی که فکر می‌کردیم می‌توان آن را با یک به‌روزرسانی اصلی مقایسه کرد، نسبتاً جزئی به نظر می‌رسد.

همانطور که گفته شد، هنوز خیلی زود است و شاید در روزهای آینده شاهد باشیم که این به روز رسانی پاره ای از کارها را خواهد داشت. من واقعاً فکر می‌کردم که در اوایل عرضه، این کار سخت‌تر و سریع‌تر خواهد شد.

در اینجا برخی از آن گفتگوها وجود دارد که در آن مردم می گویند تغییراتی را دیده اند:

در حال حاضر 25 درصد کاهش یافته است. محتوای من در جایگاهی قرار دارد که برای اولین بار شروع به نوشتن کردم. سال‌ها در رتبه اول قرار گرفتم و امسال نیمی از کلمات کلیدی من در صفحه دو درست وسط نتایج جستجوی نامربوط قرار دارند.

اینجا افت شدید از دیروز…

یک افت بسیار بزرگ در حال حاضر. هرکس دیگری؟

بعد از اینکه در چند روز گذشته چیزی ندیدیم، عمودی ما به طور ناگهانی شاهد حرکت های زیادی است.

اما همانطور که گفتم، بیشتر صحبت ها چیزی شبیه به این نظرات است:

ترافیک کاملا عادی SERPهای کاملاً پایدار به سادگی هنوز هیچ کاری در عمودی ما انجام نمی دهد.

شاید اصلا آپدیت نباشه شاید آنها فقط چیزی جزئی را تغییر داده اند و همه آن یک بازی ذهنی است (نام این به روز رسانی و بقیه). چون نه تغییری ندیدم و نه سنسور SEMrush چیزی را نشان می دهد. اما هنوز 2 هفته دیگر باقی مانده است، بنابراین حدس می‌زنم منتظر بمانیم.

هنوز اصلاً چیزی نیست

نظرات اکثراً در اطراف افرادی است که هنوز تغییر چندانی نمی بینند.

ابزارهای ردیابی گوگل

در مورد ابزارهای ردیابی گوگل، اکثر آنها، در زمانی که این مطلب را نوشتم، در ساعت 1 بامداد دوشنبه ET، نوسانات بسیار کمی را نشان می دهند. تقریباً همه آنها روزهای گذشته را آرام نشان می دهند.

سمروش:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

RankRanger:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

SERPmetrics:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

Mozcast:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

رتبه بندی وب پیشرفته:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

Accuranker:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

سئوی شناختی:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

الگورو:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

SERPstat:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

SERPwoo:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

پس همه شما چه چیزی را دیده اید؟

بحث انجمن در WebmasterWorld.



منبع