گلن گیب از دنی سالیوان، رابط جستجوی گوگل پرسید: “با این به روز رسانی برای سیستم محتوای مفید، آیا سیستم به زودی چندین کار را انجام خواهد داد (تنزل + ارتقاء)؟ مطمئن شوید که این را به درستی متوجه شده ام.”
روز گذشته گزارش دادیم که چگونه Google بهروزرسانی سیستم محتوای مفیدی را منتشر میکند که میتواند «جواهرات پنهان» را در اعماق وب شناسایی کند و آن را در نتایج جستجوی Google تبلیغ کند. همانطور که گلن گیب اشاره می کند، این بدان معناست که سیستم محتوای مفید اکنون نه تنها می تواند محتوای غیر مفید را کاهش دهد، بلکه در همان زمان، “جواهرات پنهان” را در محتوا نیز تبلیغ می کند.
این توییت هاست:
بنابراین به طور خلاصه، بهروزرسانی محتوای مفید Google به زودی نه تنها میتواند محتوای غیر مفید را شناسایی کرده و آن محتوا را کاهش دهد، بلکه میتواند محتوای مفید را در عمق وب شناسایی کرده و آن را تبلیغ کند.
دنی سالیوان پاسخ داد توییتر گفت: “سیستم محتوای مفید برای شناسایی و نشان دادن “جواهرات پنهان” بیشتر در جستجو کار می کند، و همچنان برای اطمینان از اینکه محتوای غیر مفید به خوبی کار نمی کند کار می کند.”
بحث انجمن در توییتر.
به عبارت دیگر، HCU چند وظیفه ای خواهد بود. 🙂 این می تواند هر دو ارتقاء و تنزل. داشتم حرف میزدم با@rustybrick در این مورد در ویدیوی اخیر به عنوان مثال، HCU را می توان برای انجام کارهای بیشتر گسترش داد، و این دقیقاً همان چیزی است که با آخرین به روز رسانی که در آن «جواهرات پنهان» را پیدا می کند، رخ می دهد: pic.twitter.com/IYSRUjbbDZ
– گلن گیب (@glenngabe) 15 مه 2023
اگر گوگل رسمی را بخوانید صفحه محتوای مفید از نزدیک، خواهید دید که بیشتر جنبه منفی دارد. این سیستم میگوید: «هدف سیستم محتوای مفید، پاداش بهتر به محتوایی است که بازدیدکنندگان احساس میکنند تجربه رضایتبخشی داشتهاند، در حالی که محتوایی که انتظارات بازدیدکنندگان را برآورده نمیکند، عملکرد خوبی نخواهد داشت».
در اینجا گلن پاسخ دنی سالیوان را خلاصه کرد:
انتظار می رود این سند Google زمانی که به روز رسانی سیستم محتوای مفید Google “جوهری پنهان” جدید منتشر شود، به روز شود.
سیستم محتوای مفید برای شناسایی و نمایش «جواهرات پنهان» بیشتر در جستجو کار میکند، و همچنان برای اطمینان از اینکه محتوای غیر مفید به خوبی کار نمیکند کار میکند. بیشتر در مورد جنبه جواهرات پنهان در پست اخیر وبلاگ ما آمده است: pic.twitter.com/JLMwzZ8jGz
— Google SearchLiaison (@searchliaison) 15 مه 2023
«سیستم بهطور خودکار محتوایی را شناسایی میکند که به نظر میرسد ارزش کمی دارد، ارزش افزوده کمی دارد یا بهطور خاص برای مردم مفید نیست». با این احساسات منفی ادامه مییابد، «هر محتوایی – نه فقط محتوای غیر مفید – در سایتهایی که به طور کلی دارای مقادیر نسبتاً بالایی از محتوای غیر مفید هستند، با فرض اینکه محتوای دیگری در جای دیگری از وب وجود داشته باشد، احتمال کمتری دارد که در جستجو عملکرد خوبی داشته باشد. بهتر است نمایش داده شود. به همین دلیل، حذف محتوای غیر مفید می تواند به رتبه بندی محتوای دیگر شما کمک کند.”